LÄSKIN SULATTAJAT vko 21

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
BadVirgin....164cm....LP 95kg....NYT

MisMis...162cm....LP 104,5kg....NYT 101,7kg...

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 84,2kg...

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 74,8kg...

PinkLily....167cm....LP 79kg....NYT 74,8kg...

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 71,1kg...-1kg

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 85kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Ihana aurinko <3
Vaaka näytti aamusella 71,1kg :) Enää -2kg ja pääsen normaalipainon yläpäähän!!

Mahtavaa uutta viikkoa kaikille ja saahan täällä käydä höpöttelemässä muutenkin kuin perjantaisin ;) Kaikille tsemppiä, painon kanssa kikkailu varsinkin näin kesän korvilla ei todellakaan ole helppoa, ainakaan allekirjoittaneelle!

VERSATILE: Aina saa tulla takaisin pinoon. :D Ilmoittele vain painosi ja pituutesi uudelleen, niin lisäilen listoille! :D

Ja totta tosiaan, olisihan se mukavaa kun juttua riittäisi pinossa muutoinkin kun vain perjantaisin. :D Hauska muuten, kuinka erilailla me ihmiset ajatellaan. Itse nimen omaan ajattelen, että painonhallinta on kesällä helppoa, kun muutenkin tulee syötyä kevyemmin, enemmän tuoreita kasviksia ja grillillä saa ihania vartaita sekä lihaa, kanaa, kalaa valmistettua hyvinkin kevyesti. Lisäksi herkutteluun sopii parhaiten tuoreet mansikat, joissa ei kyllä kaloreita ainakaan ole! :D Jäde on ainoa pahe kesällä, mutta sekin kuittaantuu lisääntyneellä ulkoilulla. :D

Heippa kaikki

Olen tässä nyt viikon pyöräillyt työmatkat ja mielestäni syönyt vähemmän, MUTTA töiden jälkeen kävin vaa'alla, kun muistin tämän pinon. Paino oli 86 ja jotain. Käyn aamulla vielä uudestaan ja on kyllä kidutusta jos tuo paino pitää paikkansa. Tiedän,että lihakset kasvaa kun urheilee, mutta tuntuu että housutkin kiristää enemmän kuin ennen töihin menoa. Työkään ei ole mitään perseellään istumista, vaan kävelyä ja rappusten ravaamista. Huoh.

Ilmottelen huomenna siis uudestaan.

Mielettömästi onnea kaikille painoa pudottaneille!

Kyy: Mä voisin lahjottaa ton mun vaa'an kyllä sulle, kun mun tekee vaan lähinnä heittää se seinään.

Kesästä, ;)
Täällä on paheena ihanat dipit, kastikkeet ym. mihin on aivan pakko aina dippailla niitä kanoja,-lihoja ja kasviksia :D Salaattia ja muutakin menee kyllä, ja mansikoita <3
Uudet perunat myös foliopussissa sipulin ja VOIN kanssa, nam! :) --> Kuulostaako Kyy helpolta? :D

Mitä ehdottaisitte noiden rasvaisten ja superkaloristen kastikkeiden/dippien tilalle?
Ja ainakin minusta on mukava lukea miten muilla sujuu ja kuinka eritilanteissa sitä ollaan? :)

Täällä ei "ulkokuori" kerro yhtään että olisi painoa lähtenyt! Olo on ja näyttää ihan paljon kohonneelta hiivaleipätakinalta :(

Ja jos liikkuu paljon niin ainakin täällä se näkyy myös nesteenä.. Tsemppiä ja uskoa!! :)

PIPARIPURKKI: Meillä on sit vissiin kovin eri metodit laihduttaa, sillä mun mielestä toi sun kuvailemas kuulostaa edelleen helpolta. EIhän niissä dipeissä kauheesti oo rasvaa, ihan hyvin niitä voi käyttää. Ja uudet perunat on verrattavissa kasviksiin, toisin kuin tavalliset perunat. Niissä on niin erilaiset ravintoarvot, että ei voi pitää samana ruokalajina. :D Tarkkaile vaan määriä (ei hulluna) ja kun syö kunnolla, niin jää ne turhat napostelut pois! :)

Itsehän en siis käytä mitään kevyt-tuotteita, sillä painonpudotustakin tärkeämpi tavoite minulle on TERVEYS ja nuo kevyt-tuotteet ovat keholle sellaista myrkkyä, että ei kiitos niitä meille! Itse panosta laatuun ja jätän kaikki itselleni huonot ruuat pois, kuten esim. viljatuotteet eivät sovi (paitsi kaurapuuro). Syön paljon kasviksia, laadukasta lihaa/kalaa/kanaa, hedelmiä & marjoja, pähkinöitä, siemeniä, käytän laadukkaita rasvoja ym. Juustot ovat paheeni, mutta juurikaan muita maitotuotteita en sitten käytäkään. Jogurtinkin teen soijamaitoon, kun sopii paremmin keholleni ja tulee pehmeämmän makuistakin. :) Toki välillä tulee syötyä mitä sattuu, mutta kun pääosin muokkailee ruokavaliotansa tähän malliin, niin tulee sit ne herkutkin valittua terveellisemmin. :)

Niin ja OUTIUS: Kiitos tarjouksesta, mut mä taidan viettää kesän ilman. :D On vähän rennompaa. :)

Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempistä piparipurkki.

Kyy: Pitäisköhän mun oikeasti heittää toi vaaka seinään, olisi tosiaan rennompi kesä.

Paino oli aamulla 85,5 kg. Inhottavaa, mutta totta. Mä voisin kyllä luopua tästä vaa'alla juoksemista ja samalla tästä pinosta.

PIPARIPURKKI: Meillä on sit vissiin kovin eri metodit laihduttaa, sillä mun mielestä toi sun kuvailemas kuulostaa edelleen helpolta. EIhän niissä dipeissä kauheesti oo rasvaa, ihan hyvin niitä voi käyttää. Ja uudet perunat on verrattavissa kasviksiin, toisin kuin tavalliset perunat. Niissä on niin erilaiset ravintoarvot, että ei voi pitää samana ruokalajina. :D Tarkkaile vaan määriä (ei hulluna) ja kun syö kunnolla, niin jää ne turhat napostelut pois! :)

Itsehän en siis käytä mitään kevyt-tuotteita, sillä painonpudotustakin tärkeämpi tavoite minulle on TERVEYS ja nuo kevyt-tuotteet ovat keholle sellaista myrkkyä, että ei kiitos niitä meille! Itse panosta laatuun ja jätän kaikki itselleni huonot ruuat pois, kuten esim. viljatuotteet eivät sovi (paitsi kaurapuuro). Syön paljon kasviksia, laadukasta lihaa/kalaa/kanaa, hedelmiä & marjoja, pähkinöitä, siemeniä, käytän laadukkaita rasvoja ym. Juustot ovat paheeni, mutta juurikaan muita maitotuotteita en sitten käytäkään. Jogurtinkin teen soijamaitoon, kun sopii paremmin keholleni ja tulee pehmeämmän makuistakin. :) Toki välillä tulee syötyä mitä sattuu, mutta kun pääosin muokkailee ruokavaliotansa tähän malliin, niin tulee sit ne herkutkin valittua terveellisemmin. :)

Niin ja OUTIUS: Kiitos tarjouksesta, mut mä taidan viettää kesän ilman. :D On vähän rennompaa. :)

Kyy, uskomatonta mutta sun selvennys syömisistä ym. osui hyvinkin lähelle :) Meillä on jopa sama "pahe" juustot! :D
Samoilla linjoilla siis mennään, vaikkakin itse taidan epäillä (tai sitten pilaan) omia ruoka määriä ja dippieni rasva-arvoja :)
Vaikka eihän se lusikallinen dippiä vielä ketään lihavaksi tee? :)

Tällä viikolla en ole (viikkoni on nykyisin pe-to) ehtinyt liikkumaan juuri nimeksikään mutta ruoka on taas maistunut joten perjantaina näkee taas.. Itselläni sellainen juttu, että vaikka ei paino oikeasti nousisi niin jos en liiku normaalia 3krt viikkossa niin nestettä kertyy ainakin 0,8kg :O
Myöskin jos teen pelkkää salitreeniä kaikki 3krt niin myös tällöin nestettä kertyy enemmän..?

Miten muut?
Kuinka olette huomanneet liikunnan vaikuttavan painoihin, nesteen kertymiseen?

Kyy, uskomatonta mutta sun selvennys syömisistä ym. osui hyvinkin lähelle :) Meillä on jopa sama "pahe" juustot! :D
Samoilla linjoilla siis mennään, vaikkakin itse taidan epäillä (tai sitten pilaan) omia ruoka määriä ja dippieni rasva-arvoja :)
Vaikka eihän se lusikallinen dippiä vielä ketään lihavaksi tee? :)

Tällä viikolla en ole (viikkoni on nykyisin pe-to) ehtinyt liikkumaan juuri nimeksikään mutta ruoka on taas maistunut joten perjantaina näkee taas.. Itselläni sellainen juttu, että vaikka ei paino oikeasti nousisi niin jos en liiku normaalia 3krt viikkossa niin nestettä kertyy ainakin 0,8kg :O
Myöskin jos teen pelkkää salitreeniä kaikki 3krt niin myös tällöin nestettä kertyy enemmän..?

Miten muut?
Kuinka olette huomanneet liikunnan vaikuttavan painoihin, nesteen kertymiseen?

Hauska törmätä toiseen samanmoiseen kuin itse on. :D Minä aloitin tänään, näin synttäreiden kunniaksi EasyDiet pussikuurin. En vielä tiedä kuinka pitkään aion pusseilla olla, mutta sen tiedän, että ihan puhtaasti en niillä mene vaan höystän pusseja esim. marjoilla tai raejuustolla. Lisäksi ehkä syön yhden kunnon aterian päivässä pussien lisäksi. Nyt meinaan saa kilot kyytiä! Vaikka vaakaa ei itsellä olekaan, niin vaatteista näkyy, että ilman sitä tuntuu paino vain nousevan! Joten nyt menen tiukasti näillä, toivottavasti saan seuraavan kerran hypätä vaa'alle huomattavasti kevyempänä kuin nyt! :D

Jep jep, aamulla paino 71,7kg eli 600g lisää... En koko viikkona ole tehnyt mitään liikunnallista tai muutenkaan hyödyllistä ja syönytkin vain turhia :D Juustoja, spagettia, patonkia ym.. Eli syykin on selvillä ;)

Miten on?
Jatketaanko tätä vielä, Kyy?? Outius??

Heippa taas :)
Muuton takia nettiongelmia, enkä ole päässyt täällä käymään. On vähän jäänyt syömisten tarkkailut ja vaa'assa käymisetkin väliin, kun on niiiiin kovasti hommia tässä. Ja kaiken lisäks napsahti raskaustestiinkin plussa, niin jatkossakin taidan jättää vaa'assa käymiset neuvolaan ja toivoo vaan, että paino ei ainakaan nouse :D
Jättäydynpä siis tästä ketjusta pois :)

Enhän mä voinut pysyä poissa. Vaa'alla tuli taas käytyä. Mulla on täällä viikolla ollut iltavuoro ja syömiset ja juomiset on jääneet vähille. Paino on laskenut viikon aikana reippaasti. Aamulla paino oli 83,3. Eli miinusta yli 2 kg. Se varmaan nousee viikonlopun ja ens viikon aikana. Olen kyllä pyöräillyt nyt 2 viikkoa työmatkat ja se ei ole mikään helppo reitti. Kotiin tullessa on iiiiiiso ylämäki, jonka olen jaksanut kuitenkin joka kerta polkea ylös. Vaikka pahaa se tekee. Koskakohan se alkaa sujumaan helpommin?

Mismis: Hurjan paljon onnea plussasta ja tarrasukkia myös.

Yhteistyössä