F
Fleur de la Cour
Vieras
Olin aikanaan sellainen nuori äiti minäkin, muistan herättäneeni huomiota ja joskus joku sanoikin asiasta, että noin nuori äiti.. kerran kaverin kanssa purskahdimme nauruun kun pikkuisen humalassa ollut nuori mies sanoi sen verran kuuluvasti, että mekin kuulimme 'että on se kumma kun noi äidit on ruvennu nykyään näyttämään niin hyviltä' ja me kumpikin työntelimme sateenvarjorattaissa kolmivuotiaita.. No nykyään olen sitten sellasen teinipimun äiti, ilmeisesti käypää kamaa vieläkin kun Turkissakin t-paita myyjä ei meinannut millään uskoa minua tyttäreni äidiksi. Nyt oltiin elokuvissa tytön ja tytön kaverin kanssa. Heillä on vuosi ikäeroa, joten voisivat toki olla kumpainenkin minun lapsiani. Ihmiset katsoo jotenkin hassusti minua ja tyttöjä kun huolehdin, että pysyvät mukana ja iisisti. Itse asiassa kun oltiin kylpylässä niin tarjoilija luulikin tyttöni kaveria minun lapsekseni, totesi, että toinen on niin isän näköinen ja toinen äidin
Onko se sitten niin, että kaikilla teineillä on ikivanhat vanhemmat? Miten se oikeen käytännössä menee kun kyllä ne jotka saa nuorena lapset, on sitten myös vielä nuoria kun lapset kasvaa? Nyt tuntuu oikeastaan, että enemmän on hassua olla nuori vanhempi teinille kuin silloin kun oli nuori vauvan äiti.. vai miten muilla?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: