[QUOTE="vieras";23813812]Justhan sä sanot, että on omat syyt olla tekemättä..[/QUOTE]
niin olla tekemättä..
niin olla tekemättä..
Niin?niin olla tekemättä..
Eli mä voin mun kokemuksen mukaan sanoa, että vanhemmat jotka haluavat enemmän kuin yhden lapsen ovat kusipäitä ja haluavat päästä helpolla, ettei tarvitse itse lasta viihdyttää vaan lapsista on toisilleen seuraa? :headwall:sanoinkin että "mun kokemuksen mukaan" eli tunnen ainoita lapsia jotka täyttävät nuo kriteerit täydellisesti (siis lapsia ja jo aikuisia). Tottakai on olemassa myös poikkeuksia mutta näin mun kokemuksen mukaan
Anteeksi vaan mutta minusta kyllä maailman itsekkäintä olla suomatta lapselle siasrusta sen takia että ei tahdo olla raskaana tai synnyttää. Raskausaika ei kestä kauaa ja synnytyskeen saa tukea myös, eikä kotona tarvitse olla montaa vuotta vaikka toki jonkin aikaa. Puistattaa kun luen, poikkeaa niin mun arvoista.NIin tai miksi pitää olla farkkuvolvo, omakotitalo jne. Realistisesti, ei tarvitse onneksi. Meillä on vain yksi ja ainoaksi jää. Meille oli jo alusta asti selvää että meistä tulee vain yhden lapsen vanhempia, syitä on monia ja varmaan itsekkäitäkin. Mutta mitä väliä, ei lasta voi tehdä muusta kuin halusta saada lapsi.
Itse en tahdo olla enää ikinä raskaana ja synnyttää, emme jaksa uutta vauva-aikaa, tahdomme molemmat kesittyä nyt muihin asioihin kuin pienen vauvan hoitamiseen, ei vaan enää kiinnosta käydä samaa läpi, on uusien tuulien aika. En myöskään opiskellut useampaa vuotta ollakseni kotona monta vuotta. Elämässä on paljon muutakin kuin lapsenteko, toki joillekin se on juuri se juttu ja hyvä niin. Omia valintoja.
Mitkä sun arvot on?Alkuperäinen kirjoittaja yäk;23814457:Anteeksi vaan mutta minusta kyllä maailman itsekkäintä olla suomatta lapselle siasrusta sen takia että ei tahdo olla raskaana tai synnyttää. Raskausaika ei kestä kauaa ja synnytyskeen saa tukea myös, eikä kotona tarvitse olla montaa vuotta vaikka toki jonkin aikaa. Puistattaa kun luen, poikkeaa niin mun arvoista.