K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
yli 2000 euroa saa kuulemma ja siihen vielä asumistuki päälle. Kyllä se on liikaa jo siinäki määrin että sit ei viihtitä mennä töihin ku lorvimalla saa enemmän. Mitä järkeä.
Hei osa teistä puhuu nyt siitä, kuinka yh ei saisi olla parempituloinen jne. Kyse ei ole siitä.
Kyse on siitä, kuinka liiton rahoilla voi elää leveämmin kuin palkkatuloilla!?
Hei osa teistä puhuu nyt siitä, kuinka yh ei saisi olla parempituloinen jne. Kyse ei ole siitä.
Miksei kukaan kertonut noista loppumattomista rahahanoista sillon kun mä olin yh? Tyhmä tein töitä paskalla palkalla, enkä saanut muuta ku asumistukea![]()
Mä olen vuosia lukenut näitä juttuja tältä palstalta enkä vieläkään ole saanut vastausta siihen, että mistä ne mielettömät summat rahaa tulee kun on yh:na. Halutaan aivan selvästi multa pimittää tuo tieto.![]()
Mä olen opiskeleva yh enkä todellakaan elä mitenkään leviästi. Ei ole varaa shoppailureissuuhin vähän väliä, autosta on turha haaveilla.
Mua vituttaa ap:n kaltaaset tyypit.
yli 2000 euroa saa kuulemma ja siihen vielä asumistuki päälle. Kyllä se on liikaa jo siinäki määrin että sit ei viihtitä mennä töihin ku lorvimalla saa enemmän. Mitä järkeä.