Vauvanvaatteiden pesu

Ovat olleet siis puolilämpimässä varastossa suljetuissa laatikoissa viimeiset pari vuotta ja mietin, että pitääkö ne pestä uudestaan kun laitan niitä takaisin kaappeihin vastasyntynyttä varten? Eivät ole päässeet pölyttymään ja toisaalta, meillä on kotona koira niin tuskinpa mitkään vaatteet täysin pölyttömiä meillä sisälläkään ole...
 
"vieras"
Ovat olleet siis puolilämpimässä varastossa suljetuissa laatikoissa viimeiset pari vuotta ja mietin, että pitääkö ne pestä uudestaan kun laitan niitä takaisin kaappeihin vastasyntynyttä varten? Eivät ole päässeet pölyttymään ja toisaalta, meillä on kotona koira niin tuskinpa mitkään vaatteet täysin pölyttömiä meillä sisälläkään ole...
Kyllä mä olen pessyt, vaikka olen säilyttäny vaatteet laatikoissa kaapin alla
 
"Santtu"
Meillä ovat nyt säilössä sängynaluslaatikoissa ja kyllä mä ne pesen tuossa loppu syksystä uudelle tulokkaalle. Eli kyllä pesisin myös sinun tilanteessasi. Mutta mä tykkään pyykin pesusta...
 
"jojo"
Mä inhoan pyykinpesua, mutta pesin silti vaatteet kahden vuoden jälkeen, vaikka ne puhtaina laatikkoon laitoinkin. Nopea ohjelma riittää, ulos vielä kuivumaan ja tulee ihanan raikasta :)
 
"jojo"
No, nyt on sitten eka koneellinen menossa, tuleepahan raikas tuoksu =) Ja miten sitä olikaan unohtanut että nuohan on niin pieniä että koneelliseen mahtuu aika kasa vaatteita :heart:
Niiden ripustamiseen menee ikä ja terveys :D

Ennen lasta oli vain nuo aikuisten vaatteet pestävänä, yksi tai korkeintaan kaksi vaatetta mahtui yhdelle pyykkitelineen narulle, se kävi nopeaan. Musta tuntui, että vietän loppuikäni pyykkiä ripustamassa, kun aloin asetella noita pikkuruisia vaatteita ekaa kertaa narulle...
 

Yhteistyössä