kotikonsteja kaivataan!?

  • Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti
"kyselijä"
Olen rv 39 ja haluan että synnytys käynnistyisi, rupeaa niin tympimään tää maha jo ja satunnaiset supistukset! Tänään olin neuvolassa ja täti sanoi että voi minä hetkenä hyvänsä käynnistyä, elikkäs mitä poppakonsteja te voitte ehdottaa mulle muuta kuin kävelyä ja seksin harrastamista?
 
Ei se tuu sieltä ennenkuin on sen aika. Unohda poppaskonstit ja hermoilu sen suhteen että syntyis jo.
Kun kylmä totuus on se että voi mennä vielä jopa 5vkoa.

Nauti, lepää, sauno ja kyllä se kävely ja seksikin tekee ihan hyvää ;)
 
Aloita jokua asia mikä pitää saada valmiiksi :D

Mun piti esikoista odottaesaa vääntää piparit valmiiksi supistellessa, kuopuksen kohdalla suklaamunat oli ihan vaiheessa ja kärvistellen piti tehdä ne valmiiksi.

Eli pullataikinat vaan kohoamaan!
 
hiplaa
hiero nännejä....siis pyörittele niitä sormien välissä niin ihan takuuuuuvarmasti alkaa supistelemaan. Eri asia onko se riittävän tehokasta mutta aivan vissinä saat supistuksia aikaan :D

tuu muuten ilmottamaan miten käy jos päätät kokeilla ;)
 
no joo
Pistä ukkos (sikäli kun on tulossa mukaan synnytykseen) lentokkoneeseen ja menemään toiselle puolelle maapalloa. Niin ootas kun kone on ilmassa niin vedet menee tai synnytys käynnistyy muuten vaan. :D Ja toisaan, noilla siivousponnisteluill asaat ittes vaan kipeeks, väsyt etkä jaksa ponnnistaa. Lepää nyt kun vielä voit. Jos olis olemassa joku keino, niin KAIKKI käyttäis sitä eikä ykskään mukula syntyis yliaikaisena.
 

Yhteistyössä