1
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja raadollinen elämä;23801228:Valitettavasti ulkonäkö on aina se, johon ensiksi kiinnostutaan. Itsekin olen kaunis, mutta kun lasten saannin myötä lihoin, muutuin näkymättömäksi. Jos joskus baareilin kavereitten kanssa, jäin seinäruusuksi. Nyttemmin olen hoikistunut entisiin mittoihini. Mentiin pitkästä aikaa kaverin kans viihteelle, ja yllätyin, kun jouduin lähes pökkimään miehiä pois kimpustani.![]()
Minulla taas nimenomaan luonne ja pistävät mustat silmät saavat minut miesten saartamaksi, vaikka painan 50kg enemmän kuin nuorena... silloin kyllä sain rumimpia jo kivittää ympäriltä, mutta nyt on kyllä ikääkin +30... ja siis saan hoikat, komeat ja menestyneet "pukumiehet" veteläksi, mitään villapaitajuntteja (anteeksi kaikki villapaitaa baarissa käyttävät, ei mitään henk koht) en edes vilkaisisi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23801847:Mä en usko että kiloilla on merkitystä kumppanin löytämisen suhteen. Kyse lieneen ihan muista syistä miksi sitä partneria ei vaan löydy. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen/mies löytää heikommin kumppanin kun taas oman itsenä hyväksyvä saa enemmän huomiota osakseen.
Kilot tai kauneus ei vaikuta monenkaan kumppanin valintaan. Toki löytyy myös niitä jotka valitsevat partnerin hoikkuuden, lihavuuden, kauneuden tai rujouden perusteella. Mutta kukapa sellaisen ihmisen kanssa tahtoisi edes elää?
Minä tapasin miehen töiden kautta,
Ystävyys syveni rakkaudeksi hänellä nopeammin kuin minulla.
Ja ei, ei ole minua jättämässä vaikka olen (7 v yhteenmenon jälkeen) 60 kiloa keveämpi kuin naimisiin mennessämme.
![]()
miten sä olet saanut laihdutetuksi 60 kiloa?
ai...ikävä kuulla, että johtui sellaisesta. hankaloittaa varmaan syömistä loppuelämän ajan.