Vinkkejä!!Mistä tietää ,että mies on kiinnostunut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastus

Vieras
Kertokaa vinkkejä ,että mistä tiedän onko ihastukseni kiinnostunut minusta??=)Tapasin eilen ihanan miehen ,ja minusta vaikutti,että hän olisi minusta kiinnostunut..Mutta koska olen aika ujo ,en uskaltanut jutella paljoa hänelle..

No onko nämä merkkejä ,että mies olisi minusta kiinnostunut??
-katsekontakti saman tien kun tulee samaan tilaan
-haluaisi pelata minun kanssa samassa "joukkueessa"(3henkeä/joukkue)
-pitkiä katseita pitkin iltaa
-laittoi limsa pullon omani viereen
-seisoskelee takana ja vieressä useasti illan aikana
-Hymyilee useasti
-Kävelee vieressäni koko matkan
-Istuu vieressäni ruokaravintolassa
jne...
Ja tämä mies vaikutti itsekkin aika ujolta...Ja oli hieman hermostunutkin kun istui vieressäni syömässä..

Miehet on varsin yksinkertaisia olentoja. Mies sanoo suoraan. Ei vihjaile tai lähettele minkäänmoisia salattuja signaaleja, paitsi osa ihan flirttimielessä ja silloin ei välttämättä ole kysymys kiinnostuksesta. Mies vaan testaa omaa markkina-arvoaan :). Ne sun luettelemasi signaalit ja sen tyyppiset on yleensä aina naisen kuvittelua, toiveajattelua. Mies ilmaisee kyllä suoraan kiinnostuksensa. Siitä tietää, että mies on kiinnostunut.

No onko nämä merkkejä ,että mies olisi minusta kiinnostunut??
-katsekontakti saman tien kun tulee samaan tilaan
-haluaisi pelata minun kanssa samassa "joukkueessa"(3henkeä/joukkue)
-pitkiä katseita pitkin iltaa
-laittoi limsa pullon omani viereen
-seisoskelee takana ja vieressä useasti illan aikana
-Hymyilee useasti
-Kävelee vieressäni koko matkan
-Istuu vieressäni ruokaravintolassa
jne...
Ja tämä mies vaikutti itsekkin aika ujolta...Ja oli hieman hermostunutkin kun istui vieressäni syömässä..

Nuo ovat vahvoja signaaleja siitä, että mies haluaisi nussia sinun kanssa.

Voi olla tai voi olla olematta. Mies voi miettiä ja olla ihastunutkin, riippuu ihan ihmisestä. Jos kyseessä ujo tyyppi niin on ihastunut noiden merkkien perusteella, mutta jos taas muuten reipas tai pelimies niin sitten vain testaa markkina-arvoaan kuten tuossa jo tulikin. Ujo mies ei taatusti uskalla laittaa mitään viestiä, ihastelee sinua vain "kauempaa". Rohkaise mielesi ja lähesty sinä häntä, muuten tuosta ei tule mitään.

Yhteistyössä