Normaalipainoiset, lähinnä ylärajalla olevat! Kuinka moni tuntee olevansa kuitenkin läski?

• Viestiketjun aloittaja läskirulla
  • Ensimmäinen viesti
läskirulla
Mä ainakin tunnen, mitat 170/70. Ihan kevyesti saisi lähteä vähintään 8 kiloa. Mua on huijattu! Aina hoetaan, että niin kauan kun on normaalipainossa, niin ei tarvitse laihduttaa ja on just sopiva, mutta kyllä vaan tuolla peilissä möllistelee sellainen jokivalas.

Vaatteet päällä en näytä kuin ehkä korkeintaan pikkuisen pyöreähköltä (en halua kyllä olla edes pyöreähkö), mutta ilman vaatteita löysältä ja isolta. Mulle on tullut selkään läskiä ja maha on aika iso. No, ylimääräistä on joka puolella. Kun istuu, niin läskimakkara ruollautuu ikävästi. Vaatekoko 38, alaosissa joskus 40, mut eipä se mitään kerro.

plm
Mä olen 171/72 eli ihan normaalipainon ylärajoilla ja tunnen itseni toisaalta normaaliksi koska olen laihduttanut 18 kg mutta toisaalta en muista, miten iso muka silloin olin kun nytkin vatsaa ja takapuolta on ihan riittävästi. Aika ristiriitainen fiilis.

"vieras"
Olen 160cm ja 50kg, tunnen oloni aikaajoin pulleaksi ja olen tuolloin tyytymätön vartalooni. Välillä taas olen oikein tyytyväinen ja pidän jopa peilikuvastani. Monet sanoo , että "olet todella hoikka" vaikka minusta ei tunnu sille. Olisin tyytyväinen jos saisin painon pysymään 47 kilossa, mutta eihän se millään, pitää sitä ihmisen syödäkin, joten tässä sitä ollaan.

"akka"
en mitenkään halua masentaa, mut musta tuntuu et vaatekokoja suurennettu eli entinen 38 on nyt jotenkin suurempi 38, ainakin mun kokeillessa...
No mulla on 15v vanhoja 38 vaatteita (joita en oo juurikaan käyttäny vuosiin, ei oo venyny), mutta kokeilin, menee ihan hyvin päälle, toisin kuin monet uudet 38 vaatteet. Malleista kiinni enemmänkin.

Ja joo, mä 172/74, tunsin itteni läskiks, kunnes lihoin 6 kiloa ja nyt siis 80 kiloisena TIEDÄN olevani läski, vaan olo on hoikka... go figure! (aion silti pudottaa noi kilot vaikka henki menis ;) )

ojl
Samanlainen ryhävalas-olo välillä kuin aloittajalla, samat mitatkin. Yleensä kuitenkin olen tyytyväinen. Olen normaalipainoinen, terve, tuuheahiuksinen, nätti, isorintainen, selluliititon (heh) ja naisellinen.

"tulppaani"
172cm ja 68kg ja takapuolta sekä reisiä löytyy ihan muille jaettavaksi... Vatsaa ei ole mutta tuo kroppa lantiosta alaspäin on masentava :/ Painon tiputtaminen on työn ja tuskan takana, sellu on ja pysyy!

täällä kans
Joo, kyllä mun mielestä normaalipainon ylärajat voisi jo luokitella lihavuudeksi normaaleilla (ei urheilijoilla) ihmisillä. Aika moni on tosiaan jo pullukkan siellä ylärajoilla, myös minä itse. MItat 169/69. Varmaan joku 58-59 kg olis sopiva ja ihanteellinen mulle.

170/70 (taijotain sinnepäin). En koe itseäni lihavaksi, en tosin hoikaksikaan. Tällä hetkellä on aika neutraali fiilis tästä ulkosesta olemuksesta. Ei siis ole mitään "hyi olen kamala läski oloa" eikä sen puoleen myöskään "hei, mutta mä näytän silti hyvältä".

"ruu"
joo, olen 168 cm ja 59 kg. Maha on nykyään ällö läski joka toisaan kasaantuu kun istuu. Ei voi käyttää tiukkoja vaatteita.

En ole koskaan tarvinnut laiduttaa, olenaina painanut 48-52 kg. Nyt on huomaamatta tullut se4-5 kg liikaa. MUTTA miten saan mahan pois ?????????

Olen yrittänyt syödä vähän ja jättää kaikki makronit,perunant ja pastat pois. Mutta mitäänei tapahdu. Pitääkö jättää punaviinikin pois ?

"mamma"
Olen 170/66 ja haluaisin kympin pudottaa, ja sitä tässä epätoivoisesti yritän. Ikäni olen ollut alle 60-kiloinen , mut kolmannen lapsen jälkeen jämähti tämmöinen paino. Tunnen olevani tosi ison kokoinen:/

Yhteistyössä