A
"aloittaja"
Vieras
[QUOTE="vieras";23793906]Yleensä pyörissä on oma yksilöivä runkonumero, joka näkyy myös pyörän alkuperäisen ostajan saamissa papereissa. Runkonumero löytyy esim. kääntämällä pyörä ylösalaisin ja katsomalla sitä "keskiötä" johon polkimet on kiinnitetty.
Kysäise Biltemalta mistä ko. pyörän runkonumero löytyy. Saitteko pyörän mukana pyörän molemmat avaimet?[/QUOTE]
Pyörässä ei ole lukkoa, eihän noissaa Bilteman pyörissä ikinä valmiiksi ole.
Joku numero tuossa edessä (tangossa) on.
Mutta helvetti sentään, jos ko. lapsi on jättänyt kuulemma pyöränsä lukitsemattomana koulun pihalle josta se on varastettu niin miksi minun pitäisi ostamani pyörä hänelle antaa?
Enkä millään usko että tuo on ko. lapsen vanha pyörä, ois varmaan pitänyt valehdella että ollaan ostettu se uutena, vittu (ihan oikeesti mua ärsyttää nyt ihan kympillä tämä asia).
Kysäise Biltemalta mistä ko. pyörän runkonumero löytyy. Saitteko pyörän mukana pyörän molemmat avaimet?[/QUOTE]
Pyörässä ei ole lukkoa, eihän noissaa Bilteman pyörissä ikinä valmiiksi ole.
Joku numero tuossa edessä (tangossa) on.
Mutta helvetti sentään, jos ko. lapsi on jättänyt kuulemma pyöränsä lukitsemattomana koulun pihalle josta se on varastettu niin miksi minun pitäisi ostamani pyörä hänelle antaa?
Enkä millään usko että tuo on ko. lapsen vanha pyörä, ois varmaan pitänyt valehdella että ollaan ostettu se uutena, vittu (ihan oikeesti mua ärsyttää nyt ihan kympillä tämä asia).