Jari Kurrin lapset yökerhossa?

  • Viestiketjun aloittaja "Jensku"
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
miksi juuri KURRI sai lapset ottaa mukaan, eiköhn muillakin ole lapsia muta olivat nin viisäitä että eivät ottaneet muka van hankkivat hoitajan. yhtä ikävissään ne muidenkin lapset ovat.
 
"Jensku"
Ja jos on viikkokausia oltu erossa, niin ei se yksi yö enää siinä paljon luulis painavan.. Oishan sitä iskää voinu käydä moikkaamassa lentokentällä tai sen jälkeen, ei klo 23-->baarissa.
 
Olkoot ne känniääliöt ihan vaikka siellä kotisohvalla, niin tuon ikäisiä lapsia en samaan tilaan päästäisi. Itse muistan monet pelottavat vappubileet ihan omassa kotona, kun "saatiin" sisarusten kanssa olla läsnä kun vanhemmat kavereineen otti kuppia. Omasta mielestään olivat mainioita seuramiehiä ja hei vappuhan ON erikoistilaisuus... mutta mä pelkäsin ja inhosin kaikkia, myös omia vanhempiani humalassa.

Humalaiset eivät ole lasten silmille. Ainakaan niin, että viettävät aikaa samassa seurueessa yömyöhään/pikkutunneilla.

Ja tosiaan, kaksinaismoraali taas huipussaan kun Kurri saa tehdä sellaista, mistä muiden kohdalla ilmoitettais sossuun, poliisille ja osuuskaupan kassalle!
 
plm
[QUOTE="voi elämä";23783289]Missä kohtaa sanottiin että kyseessä on kurrin ja vanessan yhteiset lapset? Ettei olis vaan edellisen liiton junnut mukana..[/QUOTE]

Osaatko lukea?
Parin lapset. Tarkoittaa paria Jari ja Vanessa:

Paikalle saapui muun muassa Jari Kurri Vanessa-vaimonsa kanssa. Myös parin lapset olivat päässeet mukaan juhliin.
 
Jos ne kävi moikkaamassa pitkään poissaollutta isäänsä ja häipyivät sitten halien ja kuulumisten vaihdon jälkeen kotiin nukkumaan, niin tuskin tuosta kovin traumatisoituivat...?

Rutiinit on hyvä olla olemassa, mutta ei niiden tarvitse antaa orjuuttaa niin että satunnaisesta poikkeamasta mennään sekaisin. Kyllä täällä meilläkin 1 v lapsenlapsi pääsi isäänsä vastaan lentokentälle kymmenen maissa illalla (vaikka menee normaalisti seiskan jälkeen nukkumaan) kun ajateltiin, että pienellä ollut ikävä ja toisaalta saapuvan lentokoneen näkeminen sen ikäiselle jännä seikkailu.
Peesi tälle! Porukalle on varattu yksityistilat, joten eiköhän ne osaa siellä käyttäytyä sen mukaan kun lapsia on mukana. Onhan siellä saattanut olla vielä oma rauhallinen tilansa näille lapsiperheille.. sitä kun ei tiedä, kun ei paikalla ole ollut.
Tätähän tapahtuu monesti häissäkin, että lapset hihhuloi puolille öin kun muu väki törppöilee.
Tää voi olla kuitenkin ihan ainutkertainen tilaisuus, joten annetaan lapsillekkin mahdollisuus osallistua, edes hetkeksi. :)
 
Peesi tälle! Porukalle on varattu yksityistilat, joten eiköhän ne osaa siellä käyttäytyä sen mukaan kun lapsia on mukana. Onhan siellä saattanut olla vielä oma rauhallinen tilansa näille lapsiperheille.. sitä kun ei tiedä, kun ei paikalla ole ollut.
Tätähän tapahtuu monesti häissäkin, että lapset hihhuloi puolille öin kun muu väki törppöilee.
Tää voi olla kuitenkin ihan ainutkertainen tilaisuus, joten annetaan lapsillekkin mahdollisuus osallistua, edes hetkeksi. :)
Ne eivät osanneet käyttäytyä presidentin edessä lavalla, joten miten ne muka humalan tukevoiduttua käyttäytyisi lasten edessä? Vaikka isi osaisi, niin osaako (ja tarviiko) humalaisen 19v sällin käyttäytyä lapsiystävällisesti klo 23 jälkeen?
 
vieras äiti
Aha, tästä olikin jo täällä avaus. En tiennyt Kurrin lapsien ikää, mutta kuvastahan tuo selvisi, että aivan liian nuori oli mukana. Jos heidän tila oli erillään muista niin oliko sitten vain oman perheen kesken vai oliko mukana joukkueen muut känniääliöt samassa tilassa? Kuka ulkopuolinen sitä tietää missä he olivat ja mitä tapahtui. Jos heillä olikin oma erillinen viptila, jossa lapset oli äitinsä kanssa rauhassa ja isä kävi siellä välillä ja välillä muun joukkueen mukana. Alku tilanne vaan näytti niin pahalle, mutta mikä on koko totuus? Mielestäni nyt on kyse ihan järkevistä vanhemmista, joten luulen kaiken olleen kunnossa, mutta tilanne näyttää ulos päin erilaiselta kuin se oli.
 
Keittiönoita
Se oli yksityistilaisuus, missä ne lapset olivat. Ei sen kummempaa kuin ottaa lapset mukaan häihin, jossa jotkut vieraista on kännissä. Normaalisti alaikäiset eivät klo 18:n jälkeen pääse ravintoloihin tai yökerhoihin, mutta yksityistilaisuuksiin pääsee. Se lienee vanhempien asia, mihin lapsensa mukaan ottavat.
 
Jotenkin tuntuu, että kun siellä juhlaväellä kuitenkin oli se oma tila missä juhlivat, niin tuskin ne siellä koko aikaa hyppivät toistensa päälle ja repivät vaatteita ja kuola valuen lauloivat poikaa tai den glider inniä. Tokihan en voi sitä tietää, kun en paikalla ollut, mutta luulossa on hyvä elää ja luulla, että eiköhän sieltä perheen pienimmät kuitenkin ennen aamua kotiutettu.

Ja juu, en kylläkään ole sen kannalla, että pieniä muksuja pitää raahata joka paikkaan, vaan harkintaa voi käyttää ja luulen että sitä on kuitenkin tässäkin käytetty, edes jossakin määrin.
 
Viimeksi muokattu:
joojoojo
Mä olen kasvanut lapsuuteni tanssilavalla. Mun vanhemmat pitivät sitä ja minä kuljin mukana. En tiettävästä ole tuosta traumatisoitunut, vaikka kyllähän siellä väki joi ja paljon. Vanhempani toki eivät koska olivat töissä. Mie yleensä nukuin buffetin takahuoneessa loppuillan ja paras hetki oli kun lähdettiin yöllä kotios - sain aina yli jäännyttä grillimakkaraa maistaa tai voileipiä. Että ne maistui hyvältä kesken unien.

Toki muutaman kerran muistan kun poliisit haki jonkun riehujan pois. Ne oli jonkin verran pelottavia hetkiä, mutta kun oli omat vanhemmat läsnä, he selittivät mitä tapahtuu ja miksi. Ei multa mennyt yö unet.

Ja vaikka näinkin pienenä paljon känniläisiä ei mielestäni suhteeni alkoholiin ole ollut sen väljempi. Olen ollut 19v kun eka kerran olen enemmän kuin suullisen ottanut, kännejä ei ole montaa takana. Kuitenkin sauna-oluen tai viinilasin otan 1-3krt/vko. Ja ihan surutta lastenkin edessä.
 
Keittiönoita
Olkoot ne känniääliöt ihan vaikka siellä kotisohvalla, niin tuon ikäisiä lapsia en samaan tilaan päästäisi. Itse muistan monet pelottavat vappubileet ihan omassa kotona, kun "saatiin" sisarusten kanssa olla läsnä kun vanhemmat kavereineen otti kuppia. Omasta mielestään olivat mainioita seuramiehiä ja hei vappuhan ON erikoistilaisuus... mutta mä pelkäsin ja inhosin kaikkia, myös omia vanhempiani humalassa.

Humalaiset eivät ole lasten silmille. Ainakaan niin, että viettävät aikaa samassa seurueessa yömyöhään/pikkutunneilla.

Ja tosiaan, kaksinaismoraali taas huipussaan kun Kurri saa tehdä sellaista, mistä muiden kohdalla ilmoitettais sossuun, poliisille ja osuuskaupan kassalle!
Mä olin lapsena monissa häissä, missä osa sukulaissedistä oli perseet olalla. Elettiin vielä aikaa, jolloin viinan kanssa ei sievistelty. Häissä ei alkoholia tarjoiltu, mutta sedillä oli kossupullot auton takakontissa. Joissain häissä tapeltiinkin. En saanut siitä mitään traumoja, koska omat vanhempani olivat kuitenkin selvinpäin.

En pidä pahana asiana, jos lapsi näkee humalassa olevia ihmisiä. Näkeehän niitä tuolla kaduillakin, julkisissa kulkuvälineissä, terveyskeskuksen päivystyksessä jne. Mun mielestä oleellista on, aiheuttavatko ne ihmiset lapselle turvattomuuden tunnetta. Jos on turvallisesti omien vanhempiensa huomassa, känniääliöitä voi katsella kuten Korkeasaaressa apinoita. Jos taas on sen apinan huomassa, tilanne on jo ihan toinen.
 
Ne eivät osanneet käyttäytyä presidentin edessä lavalla, joten miten ne muka humalan tukevoiduttua käyttäytyisi lasten edessä? Vaikka isi osaisi, niin osaako (ja tarviiko) humalaisen 19v sällin käyttäytyä lapsiystävällisesti klo 23 jälkeen?
Miten niin eivät osanneet käyttäytyä presidentin edessä? Sällit juhlivat hei maailman mestaruutta ja Tarja oli messissa mukana. :D
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23783917:
Se oli yksityistilaisuus, missä ne lapset olivat. Ei sen kummempaa kuin ottaa lapset mukaan häihin, jossa jotkut vieraista on kännissä. Normaalisti alaikäiset eivät klo 18:n jälkeen pääse ravintoloihin tai yökerhoihin, mutta yksityistilaisuuksiin pääsee. Se lienee vanhempien asia, mihin lapsensa mukaan ottavat.
muta jos kysellään sosuilta niin tää tilanne ei ole normali. Tuskin tuolla oli YHTÄKÄÄN selvää ihmistä joka olis katsonut lasten perään. Jos mä oliisin olut töissä tuolla en oli pästänyt lapsia siaään, mu mielstä tilaisuudet joiak on tarkoitettu lapsile, lopuvat VIIMEISTÄÄN klo 22. nelivuotiaan ei edes tarvitse jaksa valvoa noi pitkään.
 
muta jos kysellään sosuilta niin tää tilanne ei ole normali. Tuskin tuolla oli YHTÄKÄÄN selvää ihmistä joka olis katsonut lasten perään. Jos mä oliisin olut töissä tuolla en oli pästänyt lapsia siaään, mu mielstä tilaisuudet joiak on tarkoitettu lapsile, lopuvat VIIMEISTÄÄN klo 22. nelivuotiaan ei edes tarvitse jaksa valvoa noi pitkään.
oliks vanessA kurrikin perseet olalla ? :D ..jotenkin ...vaikea mielikuvanakin.. :D
 
rtee
muta jos kysellään sosuilta niin tää tilanne ei ole normali. Tuskin tuolla oli YHTÄKÄÄN selvää ihmistä joka olis katsonut lasten perään. Jos mä oliisin olut töissä tuolla en oli pästänyt lapsia siaään, mu mielstä tilaisuudet joiak on tarkoitettu lapsile, lopuvat VIIMEISTÄÄN klo 22. nelivuotiaan ei edes tarvitse jaksa valvoa noi pitkään.
Se ei varmaan ole sinun päätettävissäsi missä lapset saa olla mihinkin asti. Jos olisit tuolla töissä ja pomo sanoo, että yksityistilaisuuteen saa tuoda lapsia niin et sinä voisi päättää pääseekö ne sisälle vai ei.
 
symässä yöllä, jo on oudot ruoka-ajat.
Kurri oli ainut jollaoli lapset mukaan siellä ravitola_yökerhossa. muut jättivät lapseet kotiin tai veivät hioitajalle
no voi kääk :D eikö kellään oo ollu tohon aikaan lapsia esim. häissä mukana? kyllä me ollaan käyty myöhemmälläkin juhlapäivinä joskus syömässä ja tuskin mun lapsi traumoja on saanut.
 
Rollolainen
no voi kääk :D eikö kellään oo ollu tohon aikaan lapsia esim. häissä mukana? kyllä me ollaan käyty myöhemmälläkin juhlapäivinä joskus syömässä ja tuskin mun lapsi traumoja on saanut.
no tuota , ne häät missä ole olut lapsiperheet ovat poistuneet enen puolta yötä. eikä yksiäkään ole olut YÖKERHOSSA, olen olut alkottomissakin häissä ja siellä oli ihan yhtä mukava, lapset oikin nauttivat silelä olosta
 

Yhteistyössä