Mitä wanhoja tv-sarjoja kaipaat uusintana?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaa";23779328]Niin se oli sä joka oli reissanu usaa :)[/QUOTE]

Siellä on montakin paikkaa liittyen Lauran elämään, heidän perheensä muutti useita kertoja ja asui eri osavaltioissa. Kävimme myös paikassa, jonka nimi oli Walnut Grove, mutta siitä en oikein päässyt perille, oliko se oikeasti mitenkään autenttinen Lauran elämään liittyen.

"harmaa"
Siellä on montakin paikkaa liittyen Lauran elämään, heidän perheensä muutti useita kertoja ja asui eri osavaltioissa. Kävimme myös paikassa, jonka nimi oli Walnut Grove, mutta siitä en oikein päässyt perille, oliko se oikeasti mitenkään autenttinen Lauran elämään liittyen.
Oi, kuullostaa niiin ihanalta..Mä oon kyllä niin KADE sulle..toivottavasti itteki pääsen joskus reissaan amerikkaa :) tai edes sinne kerran :D

[QUOTE="harmaa";23779448]Oi, kuullostaa niiin ihanalta..Mä oon kyllä niin KADE sulle..toivottavasti itteki pääsen joskus reissaan amerikkaa :) tai edes sinne kerran :D[/QUOTE]

Olen tykännyt kyllä tosi paljon siellä reissata, on nähty monenmonta hienoa paikkaa.

Oiii
Lovejoy ja Bergerac. Tulisipa taas! Sitten sellainen suomalainen jännärisarja kun Painajainen, jossa oli Johanna Raunio ja Eero Melasniemi:

Painajainen on Ismo Sajakorven käsikirjoittama ja ohjaama neliosainen televisiosarja vuodelta 1988. Herättyään seitsemän kuukauden koomasta taiteilija Kai Merilä (Eero Melasniemi) palaa huvilalleen maaseudulle, Sauvoon, missä koomaan johtanut auto-onnettomuus oli sattunut edellisenä vuonna. Kaikki kylässä muistavat hänet - hän ei ketään. Kerstin Sundell (Rea Mauranen) tilaa häneltä kadonneen tyttärensä muotokuvan. Valokuvia apunaan käyttäen Merilä aloittaa maalaamisen, vähitellen hänen mieleensä palaa hirvittäviä muistoja.

Joo, täytyi vähän googletella, että löytyi, mutta näköjään :)
Mä muistan siitä erityisesti sen, et ihastuin ihanaan näyttelijään Hugo Wievingiin ja itse tarinaan. Siinä oli jotain monista vastaavista erottuvaa. Tosi hyvä.

Joo, täytyi vähän googletella, että löytyi, mutta näköjään :)
Mä muistan siitä erityisesti sen, et ihastuin ihanaan näyttelijään Hugo Wievingiin ja itse tarinaan. Siinä oli jotain monista vastaavista erottuvaa. Tosi hyvä.
Siis vastauksena siihen oliko siinä Bangkok-Hiltonissa Nicole Kidman. Mihin h***oon tää kone kadotti tosta vastauksestani lainauksen?!

Yhteistyössä