Kokemusta Rasavil -merkkisistä lasten ulkoiluvaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia?

Vieras
Ostin alesta lapselle kyseisen merkkisen puvun, kun oli pakko saada joku edullinen vettä ja tuulta pitävä puku nopeasti mökille unohtuneen tilalle. Onkohan puku kuinka kestävä ja pitääkö varmasti vettä? Kävin merkin sivuilla, ja kankaan tekniset tiedot kyllä vakuuttivat...!

Meillä olisi ollut parissa kk:ssa järkyttäväksi kuluneiden Reimatecin (jää viimeiseksi meille ostetuksi Reiman puvuksi, ne on todella heikkolaatuisia hintaan nähden) välikausivaatteiden uusiminen kuitenkin edessä ja mun piti ostamani alesta kesällä lapselle Ticketiä tai Legoteciä tilalle. Mutta turhaan ostan, jos tämän ennestään tuntemattoman merkin puku on kestävä. Eli kokemuksia kaipaan!

Rasavil on vanha ja perinteinen suomalainen valmistaja. En tiedä nykyistä tilannetta, ompelevatko vieläkin puvut kotimaassa? Hyviä pukuja ovat - olen tykännyt. Värimaailma ehkä välillä hieman vanhanaikainen, muttei ole meidän lasta haitannut. :)

[QUOTE="tui";23776645]Rasavil on vanha ja perinteinen suomalainen valmistaja. En tiedä nykyistä tilannetta, ompelevatko vieläkin puvut kotimaassa? Hyviä pukuja ovat - olen tykännyt. Värimaailma ehkä välillä hieman vanhanaikainen, muttei ole meidän lasta haitannut. :)[/QUOTE]

Ok:) Onko vaatteet kestäneet teillä polvista hankausta vai kuluvatko kuinka helposti? Minä ja lapsi ihastuttiin ihan kokonaan puvun kuosiin, kun se oli perinteisen tyttömäisen kaunis!

Lapsella oli Rasavilin cordura talvipuku ja talven käytön jälkeen oli kuin uusi. Plus piti käyttäjänsä kuivana ja lämpimänä. Se puku ainakin oli hintansa arvoinen.

[QUOTE="tui";23776645]Rasavil on vanha ja perinteinen suomalainen valmistaja. En tiedä nykyistä tilannetta, ompelevatko vieläkin puvut kotimaassa? Hyviä pukuja ovat - olen tykännyt. Värimaailma ehkä välillä hieman vanhanaikainen, muttei ole meidän lasta haitannut. :)[/QUOTE]
Rasavil tekee ilmeisesti osan peukalopoteista suomessa, mutta vaikkapa Rico haalarit tehdään Kiinassa (jep, olen kysynyt).

Vaatteet ovat susirumia, mutta hanskat kyllä erittäin lämpimiä. Cordura-haalari kesti meilläkin ihan hyvin. Ei se nyt täysin uuden veroinen ollut talven jälkeen, mutta hyväkuntoinen. Hupun kiinnitys huono, lähtee ihan pienestä irti. Tosi lyhyet lahkeet haalarissa, jopa oman muksuni näkökulmasta (en ole minään pitkäsäärenä pitänyt).

Rasavil tekee ilmeisesti osan peukalopoteista suomessa, mutta vaikkapa Rico haalarit tehdään Kiinassa (jep, olen kysynyt).

Vaatteet ovat susirumia, mutta hanskat kyllä erittäin lämpimiä. Cordura-haalari kesti meilläkin ihan hyvin. Ei se nyt täysin uuden veroinen ollut talven jälkeen, mutta hyväkuntoinen. Hupun kiinnitys huono, lähtee ihan pienestä irti. Tosi lyhyet lahkeet haalarissa, jopa oman muksuni näkökulmasta (en ole minään pitkäsäärenä pitänyt).

:O Kyllä tuo meidän lapsen Rasavil Rico-haalari on mun mielestä tosi nätti.

:O Kyllä tuo meidän lapsen Rasavil Rico-haalari on mun mielestä tosi nätti.

Makuasioista on turha kiistellä, ei kaikkien tarvitse tykätä samasta :) Tuo meidän musta oranssi oli kamalan synkkä ja malli kasaria. Oranssien asusteiden kanssa siedettävä. Paremman näköisiä on vaikka kuinka paljon enemmän, mun mielestä. 50euron haalariksi (alesta) toki ei ole yhtään huono laadultaan. No koska on kiinalainen, en osta sellaista toista kertaa. Peukalopotteja ostan jatkossakin.

Yhteistyössä