Mä en voisi seurustella sellaisen "kovis" naisen kanssa joita nykyaikana tapaa pelottavan paljon,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
väsyneenä se on kyllä niinku perseelle ammuttu karhu, mur mur =)

[QUOTE="vieras";23779281]Ei me sinua tatuoitu jätkä! haluttaisikaan kenenkään kovistytön seuraan. Joku kiva tyttö on paljon parempi vaihtoehto.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="vieras";23779382]Jep. Te sopisitte kyllä yhteen niinku nenä päähän...[/QUOTE]

Hyi helvetti. Mielummin elän selibaatissa loppuelämäni kuin koskisin johonkin tatuoituun idioottiin joka jauhaa paskaa mammapalstalla.

Äläs nyt. Se on nyt vaan muodikasta tällä hetkellä hokea tota "siis toi on niin wt, mä oon niinGu miltsisti kertaa parempi ja intellektuellimpi ja kauniimpi ja osaavampi ja ym. ym. ym."

Huvittaa koko termi, sitä vissiin käytetään siksi niin paljon kun jotkut kelaa, et se kuulostaa hienolta. :D Kun on oikein englantia ja kaikkee. Hohhoijaa. :D

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23779542]niin en kyllä lainaisi sulle autoani :p¤
Miksi muuten tulit ylipäätänsä aukomaan päätäsi tähän ketjuun, saanko arvata =)

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Tämän minäkin haluaisin tietää.

Onko jotakuta joskus muka naurattanut tuo tatuoitu jätkä-vitsi? Ei ainakaan mua ole koskaaan naurattanut vaan lähinnä tympii koko pelle. Kukaan sivistynyt ei lykkääsi tuota naurettavaa tautoitu paskaa joka kohtaan.

Et vai?

a050.gif

Yhteistyössä