mä en halua enää harrastaa seksiä mieheni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssshhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Täähh;27054548:
no ei tosiaan. Ajatus vaan että tisseissä on jotain tekopussia niin eihhh. :D

mulle se on ainoa mahollisuus jos haluan rinnat. tosin kohta 30v mittarissa. ja jos tuoho nyht äkkiä tulsi rinnat niin hmm :D toisaalta haluan ne. jotenki vajavainen olo naisena ilman rintoja, en voinu imettää yms. enkä voi vaikka saisn ne rinnat mutta ääh. toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkotan.

Alkuperäinen kirjoittaja Täähh;27054471:
Mistä se puuttuva rintakudos muka sinne sadaan?

Siirretään vatsasta??

Narikka vastasikin jo.
Ja ilmeisesti olit sinä kirjottanut, ettet sitten huolisi jos silikonilla täytetään.
Mutta, jos ihminen kärsii jostain ulkonäöllisesta asiasta (tai niin kuin narikka, ettei voi imettää, en tiedä voiko silikonilla sen ongelman korjata..?), miksei asiaa korjaisi? Silikonilla saa todella luonnolliset rinnat myöskin, eikä kuppikokoa ole pakko kasvattaa luonnottoman suureksi muuhun kroppaan verrattuna.
Jos tubulaariset rinnat on este harrastaa seksiä, este nauttia luonnollisesta asiasta, en näkisi korjausta ollenkaan pahana.
Toki leikkaus on aina leikkaus, ja riskit on suuret. Niin myös sektiossa.
Ymmärrän kyllä, jos joku ei halua vierasta ainetta elimistöönsä, onneksi on vapaus valita.

[QUOTE="vieras";27054576]No pitääkö se suhun sängyssä hajurakoa ja vihjailee lilluvartalosta, putkitisseistä ja rumasta römpsästä?[/QUOTE]

no ei mutta ei kukaan normaali ihminen sellaista tekiskään vaikka oliskin sitä mieltä.. en mäkään vihjailis miehelle kaljamahasta jos sillä sellainen olis.. en haluais loukata...

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27054585:
Narikka vastasikin jo.
Ja ilmeisesti olit sinä kirjottanut, ettet sitten huolisi jos silikonilla täytetään.
Mutta, jos ihminen kärsii jostain ulkonäöllisesta asiasta (tai niin kuin narikka, ettei voi imettää, en tiedä voiko silikonilla sen ongelman korjata..?), miksei asiaa korjaisi? Silikonilla saa todella luonnolliset rinnat myöskin, eikä kuppikokoa ole pakko kasvattaa luonnottoman suureksi muuhun kroppaan verrattuna.
Jos tubulaariset rinnat on este harrastaa seksiä, este nauttia luonnollisesta asiasta, en näkisi korjausta ollenkaan pahana.
Toki leikkaus on aina leikkaus, ja riskit on suuret. Niin myös sektiossa.
Ymmärrän kyllä, jos joku ei halua vierasta ainetta elimistöönsä, onneksi on vapaus valita.

joo ei voi imettää vaikka sais pallurat tuohon eteen :D leikkaus on vissin jo melko tavllinen, silti riskejä kuten kaikissa leikkauksissa. en halua isoja rintoja, semmoset jotka istuu muuhun kroppaan :)

[QUOTE="vieras";27054717]Mutta jos se haluaa sun kanssas harrastaa seksiä, niin ei se sua vastenmielisenä pidä. Vai luuletko, että se paneskelee oksennusta pidätellen?[/QUOTE]

voihan se panna mua sen takia että jonkinlainen pillu on kuitenkin parempi kun oma käsi.. voihan se pistää silmät kii ja kuvitella panevansa jotaki toista..

Alkuperäinen kirjoittaja herää jo;27055000:
No voi valivali! Mitä sitte jos se ajattelee muita? Tuskinpa säkään pannessa ajattelet miehes ihanuutta, kun tunnut olevan vain keskittynyt oman rumuutesi itkemiseen.

itseasiassa mä ajattelen miestäni ja keskityn nauttimaan hänestä... ei paljon muut miehet mua kiinnosta...

Jos mun mies edes joskus kehuis mua tai sanois mun olevan hyvä jossain niin vois asiat olla ihan toisin. mutta ei sen pitää jatkuvasti valittaa ja muistuttaa mua siitä miten huono vaimo, äiti ja kaikkea olenkaan.

joo ei voi imettää vaikka sais pallurat tuohon eteen :D leikkaus on vissin jo melko tavllinen, silti riskejä kuten kaikissa leikkauksissa. en halua isoja rintoja, semmoset jotka istuu muuhun kroppaan :)

Okei, kiitos infosta:D Tissit on imetyksineen liian monimutkanen asia miettiä järjellä.:D
Tiijätkö yhtään, koska sut leikataan? Menikö siulla kauan saada lähete?
Saako sitä lähetettä oikeasti helposti, vai onko se ns. kiven alla?

Yhteistyössä