Mitä wanhoja tv-sarjoja kaipaat uusintana?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"ninni"
Mäkin katselisin mielelläni noita aloittajan mainitsemia sarjoja! Onneksi ainakin Tyttökultia ja Lemmenlaivaa saa dvd:llä (ei vissiin kaikki tuotantokausia vielä, mut pari ekaa kautta ainakin) :)

"mä vaan"
Joskus nuoruudessani tuli nuortensarja "Anna". Kertoi balettia tanssivasta tytöstä, joka loukkaaantui vakavasti auto-onnettomuudessa ja halvaantui, mutta sitkeällä treenaamisella pääsi kuin pääsikin vielä tanssimaan balettia ja menestyi hyvin. Tykkäsin siitä sarjasta tosi paljon, ja haluaisin nähdä uudestaan. Vaikka olikin tosiaan nuorten sarja.

Muita sarjoja en uusintana kaipaa, koska ne sarjat näyttää ihan tyhmiltä, ihmiset vanhanaikasen näkösiä jne. Mut sillon aikanaan hyviä kotimaisia sarjoja oli Ruusun aika ja Mummo. Ja Beverly Hills (ja joku numero perässä, en muista mikä).

"Kenguru"
Tyttökultia ja Lemmenlaivaa voisin myös katsoa, mutten niistä niin paljon välitä että ostaisin ne.
Toi I Love Lucy tuli jenkeissä 24/7/365...että ei ne tauotkaan aina huonosta ole.

Sitten olen kovasti odottanut että Shirley Templen elokuvia näkyis taas joskus:)
(ei nyt liity näihin sarjoihin mutta...)

"Kenguru"
[quote="mä vaan";23776669]joskus nuoruudessani tuli nuortensarja "anna". Kertoi balettia tanssivasta tytöstä, joka loukkaaantui vakavasti auto-onnettomuudessa ja halvaantui, mutta sitkeällä treenaamisella pääsi kuin pääsikin vielä tanssimaan balettia ja menestyi hyvin. Tykkäsin siitä sarjasta tosi paljon, ja haluaisin nähdä uudestaan. Vaikka olikin tosiaan nuorten sarja.

Muita sarjoja en uusintana kaipaa, koska ne sarjat näyttää ihan tyhmiltä, ihmiset vanhanaikasen näkösiä jne. Mut sillon aikanaan hyviä kotimaisia sarjoja oli ruusun aika ja mummo. Ja beverly hills (ja joku numero perässä, en muista mikä).[/quote]

90210:d

Ruusun aikahan uusittiin muutama vuosi sitten ja en tykännyt siitä kovinkaan paljoa enää. Silloin ensimmäisellä kerralla oli paljon parempi.

Itse kaipaisin Kovaa maata -sarjaa uusintana. Se oli tosi hyvä kotimainen sarja ja osaltaan myös jännittävä.

-----------
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23776719:
Klaani oli kans ihana! Tykkäsin ihan kamalasti siitä. :heart:
Niin olikin! Oon joka kesä odottanut, että jospa se tulis taas uusintana, mutta kun ei. :(

Onko Suomessa näytetty kaikkia kausiakaan, vai loppuiko se oikeasti siihen, kun ne lähtivät laivalla jonnekin?

Niin olikin! Oon joka kesä odottanut, että jospa se tulis taas uusintana, mutta kun ei. :(

Onko Suomessa näytetty kaikkia kausiakaan, vai loppuiko se oikeasti siihen, kun ne lähtivät laivalla jonnekin?
Ois kyllä mahtavaa jos se tulis uusintana, pitäisköhän YLEltä kysästä jos ne uusis sen? :whistle: Luulis, että ne kaikki kaudet on näytetty, eihän siinä muuten ois mitään järkeä. En kyllä muista siitä sarjasta juuri mitään muuta ku että se oli tosi hyvä. :D

Ehdottomasti Dallas sekä Beverly Hills 90210. :attn:

Muita kivoja olisivat:
- Pieni talo preerialla
- Kate & Allie (tätä en edes muistanut ennen kuin tässä ketjussa)
- Babylon 5
- Kauniit ja Rohkeat ihan alusta :ashamed:

Yhteistyössä