olenko ainoo joka on KYLLÄSTYNYT jääkiekko puheisiin...

hah!
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775881:
Itseasiassa olen kysynyt mun naapureilta,että onko mun lapset heitä häirinneet tän kahden kk aikana kun ollaan tässä asuttu ja ei kuulemma ole :)
Ja vertaatko tosiaan aikuista kännissä mölyävää miestä pari vuotiaaseen lapseen...
:D
Ei sillä mölyllä ole väliä kuka sen aiheuttaa samalla tavalla se häiritsee, tuli se mistä vaan, ihan sun omin sanoin. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="zenn";23775873]Olenko mä ainoa, joka ei ymmärrä miksi sitä peliä täytyy katsoa kotona?

Mä en muutenkaan ymmärrä suomalaista "vedetään kotona pohjat"-kulttuuria. Meillä on runsaasti ravintoloita joissa saa ihan luvan kanssa juhlia ja joissa se on toivottavaa. Miksi pitää riekkua asuinkiinteistöissä?[/QUOTE]

Olet. En kyllä juonut mitään mutta oisko pitänyt lapset ottaa mukaan baariin?
 
valivalivali
[QUOTE="Neith";23775734]
iloita ja riemuita voi myös vähemmän häiritsevällä ja hiljaisemmalla tyylillä, jotkut kykenevät jopa ihan mielessään siihen, hymy huulilla ja riemu mielellä mutta ilman sitä huutoa ja muuta..[/QUOTE]

Joo mua ärsyttää kanssa esim. vappu ja uusivuosi, ihmiset hilluu, riehuu, huutaa ja mekastaa ihan turhaan. Uutena vuotena joutuu vielä kuuntelemaan rakettien pauketta ja rätinää pitkin yötä ja tätä tapahtuu joka ikinen vuosi, lapset ei saa nukuttua ja koirakin pelkää :(
Et kai sinä vaan kuulu tähän möykkäsakkiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775881:
Itseasiassa olen kysynyt mun naapureilta,että onko mun lapset heitä häirinneet tän kahden kk aikana kun ollaan tässä asuttu ja ei kuulemma ole :)
Ja vertaatko tosiaan aikuista kännissä mölyävää miestä pari vuotiaaseen lapseen...
:D

Vaikka myönnettäköön..ovathan humalaiset aika usein ihan pikku lapsen tasolla :LOL:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775881:
Itseasiassa olen kysynyt mun naapureilta,että onko mun lapset heitä häirinneet tän kahden kk aikana kun ollaan tässä asuttu ja ei kuulemma ole :)
Ja vertaatko tosiaan aikuista kännissä mölyävää miestä pari vuotiaaseen lapseen...
:D
Ne miehet tuskin mölyää kännissä vuoden jokaisena päivänä... :whistle:

Mut joo, pidä vaan se pipo tiukalla jos haluut. Joudut nyt kuitenkin sietämään tätä juhlintaa vielä jonkun aikaa. :D Hauskaa päivää!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775881:
Ja vertaatko tosiaan aikuista kännissä mölyävää miestä pari vuotiaaseen lapseen...
:D
jos mun yöunet häiriintyisi jatkuvasti se olisi ihan yhtä veemäistä -olisi syynä känniääliö tai naapurin pikkulapsi.et siinä mielessä voinee verrata :)
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23775891]Olet. En kyllä juonut mitään mutta oisko pitänyt lapset ottaa mukaan baariin?[/QUOTE]

Ilmeisesti olisi. Monet joutuvat "olosuhteiden pakosta" katsomaan pelit kotona.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775911:
jep mun puolesta ihmiset touhutkoon päiväl mitä tahtovat,mutta yöllä yleensä nukutaan :)
Yleensä joo, mutta jos nyt Suomi 16 vuoden jälkeen on voittanut maailmanmestaruuden, ja ottelua on seuraannut 2 miljoonaa(!!!) suomalaista, voinet ehkä ymmärtää, että juhlinta on paikallaan.
 
"zenn"
[QUOTE="vieras";23775891]Olet. En kyllä juonut mitään mutta oisko pitänyt lapset ottaa mukaan baariin?[/QUOTE]

Te todennäköisesti olitte rauhallisemmin kuin ryhmä kännissä olevia äijiä. En tosiaan ajatuksessani ottanut huomioon näitä perheellisiä katsojia, koska heistä ei ole niin paljon häiriötä. Te tuskin jaksoitte kiljua aamuyöstä... Ymmärrät kyllä pointtini.
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";23775849]Ihme sekopäitä kun vittuuntuvat yhdestä pelistä niin että tekevät valituksen naapurista :LOL: On köyhä ja negatiivinen elämä, ei voi muuta sanoa. Ei mun miehelle tarvitse tietenkään haistatella kun sekin katsoi peliä eikä olisi ikinä sellainen ilonpilaaja että puuttuisi ilakointiin mutta esimerkiksi neithille olisin haistattanut todellakin.[/QUOTE]

köyhä ja negatiivinen elämä kun ei jaksa riehaantua jostain kultamitalista niin että pitää häiriköidä naapureita? ilonpilaaja kun ei halua kuunnella metelöintiä?
onko vaikea ymmärtää että se syy siihen metelöintiin on saman tekevä, kun se ongelma on se häiritsevä metelöinti.. ihan samalla tavalla naapurin tyttö täytti vain kerran elämässään 18v mutta siltikin se mekkala ärsytti ja häiritsi ja ymmärrys ei riittänyt mulla ja kävin huutamassa tuossa naapurissa kun lapseni oli herännyt 3 kerran, kun mä olin joutunut valvomaan sen metelöinnin takia, kun seinät rytisee, portaissa paukkuu, kun ikkunoiden ollessa kiinni se huuto kuuluu silti yhtä hyvin kuin se tapahtuisi samassa huoneessa.
mä arvostan yhtä vähän saunakaraokea oli lauluna minä lähden pohjois karjalaan tai ihanaa leijonat ihanaa.. ihan yhtälailla mua vituttaa se ovien paiskominen keskellä yötä oli syynä perheriita tai maalituuletus tupakalle mennessä.
 
Kyllä kyllästyttää kun naamakirja on täynnä kommentteja kullasta ja blaablaablaa, ei siinä mitään, mutta suurin osa löpinöistä on sellaisilta ihmisiltä jotka ei edes seuraa urheilua, ehkä korkeintaan ovat tän yhden peli katsoneet ja sitten sitä lietsotaan ja heitetään seinät täyteen linkkejä kaikilta mahdollisilta uutissivustoilta.
Minä ainakin voin rohkeasti myöntää, seurasin eilen peliä nelosen hömppäleffan mainoskatkoilla ja sen leffan jälkeen, oli hienoa kun kultaa tuli, onnea niille pelaajille, ansaitsivat voittonsa, ja kaikkien elämä jatkuu :D
 
ikiihana
Suomi voitti vasta muutama tunti sitten ja täällä jo kitistään :D Hei, harvoin tämmöisiä suuria kansanjuhlia on. Vaikken itse juhlimiseen osallistu kuin kotisohvalta käsin, niin siltikään en ymmärrä niitä jotka marmattaa kun toiset osaavat ottaa ilon irti kerran kuudessatoista vuodessa.
 
"vieras"
Kyllä kyllästyttää kun naamakirja on täynnä kommentteja kullasta ja blaablaablaa, ei siinä mitään, mutta suurin osa löpinöistä on sellaisilta ihmisiltä jotka ei edes seuraa urheilua, ehkä korkeintaan ovat tän yhden peli katsoneet ja sitten sitä lietsotaan ja heitetään seinät täyteen linkkejä kaikilta mahdollisilta uutissivustoilta.
Minä ainakin voin rohkeasti myöntää, seurasin eilen peliä nelosen hömppäleffan mainoskatkoilla ja sen leffan jälkeen, oli hienoa kun kultaa tuli, onnea niille pelaajille, ansaitsivat voittonsa, ja kaikkien elämä jatkuu :D
Ai että jos seuraa lätkästä vain mm-kisoja, ei saa osallistua voiton juhlintaan?


Öööh...
 
"vieras"
Suomi voitti vasta muutama tunti sitten ja täällä jo kitistään :D Hei, harvoin tämmöisiä suuria kansanjuhlia on. Vaikken itse juhlimiseen osallistu kuin kotisohvalta käsin, niin siltikään en ymmärrä niitä jotka marmattaa kun toiset osaavat ottaa ilon irti kerran kuudessatoista vuodessa.
Peesi!!! En kyllä ihmettele miksi tää palsta on sellainen kuin on, kun näin moni on pipo kireällä nitisemässä jopa Suomen MM-voitosta. Oikeen elämäntapavalittajia. :D :D
 
"heh"
[QUOTE="zenn";23775770]Jos itse olisin lätkäfani, menisin BAARIIN katsomaan tärkeimmät pelit screeniltä. Siellä on varmasti parempi tunnelma katsoa peliä muiden SAMANMIELISTEN kanssa. Joisin hanaolutta ja ilakoisin tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Ja lähtisin heidän kanssaan sitten siihen torille kirmaamaan alasti suihkulähteessä. Mä en kritisoi itse juhlia tai juhlimista vaan millä tavalla se suoritetaan. Keskitettynä olisi paras. :D[/QUOTE]

Lapsetko pitäisi jättää kotiin tai raahata kapakkaan mukana? haloo taas!
 
"Neith"
sun vitutuksen määrän huomioiden ihmettelen kovasti, että olet omaan kotiisi suostunut kisastudion rakentamaan?!
siis eihän mua häiritse millään tavalla se että äijät istuu sohvalla ja katsoo telkkaria :O
eikä häiritse se että siinä sivussa juovat pari kaljaa.. kunhan eivät huuda ja riehu
mutta naapurista kuuluva usean tytön KIRKUMINEN,HUUTAMINEN ja METELÖINTI kyllä häiritsi ja vitutti, samoin mua tässä aiheessa vituttaa se että on niin mahdotonta ymmärtää ettei kaikki ole niin hypersuper iloissaan ja riemuissaan kyseisestä aiheesta koska se vaan nyt ei satu kiinnostamaan, ja näin ollen ei jaksa sitä hypetystä ja häiriköinti aiheella ja koska ei jaksa innostua niin luokitellaan vittumaiseksi ja negatiiviseksi ilonpilaajaksi
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";23775883]Anteeks mut.... :LOL: :LOL: :LOL:

Ai että. Ihan kerran vain pyysit, että hiljempaa kiitos, muuten tyydyit pyörittelemään silmiäsi. Ohhoh...[/QUOTE]

khyllä, pyörittelin silmiäni ihan samalla tavalla kuin silloin kun luin huispauksen mm kisoista lehdestä... mutta koska en halunnut pilata äijien iloa niin pyörittelin niitä silmiäni ihan itekseni, ketään häiritsemättä ;)
 
"zenn"
Ilmeisesti olisi. Monet joutuvat "olosuhteiden pakosta" katsomaan pelit kotona.
Niissä tapauksissa joissa rellestetään kotona samalla tavalla, kun olosuhde on baarin liian kallis oluen hinta, niin en voi ymmärtää.

Kannattaa ajatella itsekin, tuskin kotona selvinpäin katsovat jaksaa kauaa huutaa, joten ärsytystä tässä ovat aiheuttaneet ne päissään mylvivät. Jos kotona on katsomo hiljentynyt/kiljunta loppunut muutaman minuutin pelin jälkeen niin se on ok, mutta valitettavasti kaikissa tapauksilla ei näin ole tapahtunut ja epäilen, että he tuskin ovat selvinpäin.
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";23776014]Jep. Minä olisin samassa tilanteessa haistattanut, sinä olisit omien sanojesi mukaan tehnyt jotain harkitsematonta. Sekopää mikä sekopää. Kusipää. Jep. Tuollaisessa tilanteessa olet ilonpilaaja ja käsket toisia olemaan hiljempaa. Kerran 16 vuodessa tapahtuva asia...
Idiootti. Jep. Vertaat synttäreitä ja SUOMEN MM-kultaa toisiinsa. Negatiivinen. Jep. Ethän sä täälläkään muuta tee kuin kitise.[/QUOTE]

onko teillä yleensä tapana herättää lapset keskellä yötä huutamalla ja "riemuitsemalla"?
mulla ei ole, mä kyllä tapaan antaa lapseni nukkua öisin ihan rauhassa.. en ole tästä elämästä löytänyt vielä sellaista syytä mikä saisi mut herättämään lapseni unilta huudolla ja kirkunalla.. omituinen siis olen
vertaan synttäreitä ja nyt sattunutta mm kullan voittoa tasan siitä syystä että kumpikaan ei ole pätevä syy herättää naapurin lapsia tai aikuisia, koita nyt hyvä ihminen ymmärtää se
 

Yhteistyössä