olenko ainoo joka on KYLLÄSTYNYT jääkiekko puheisiin...

"joo"
[QUOTE="Kaiku";23775687]Tähän kommentoisin että eiköhän jääkiekko ole maailmanlaajuisesti aika marginaalinen laji - ei kai sitä edes harrasteta "tosissaan" kuin muutamassa hassussa maassa. Suomi, Ruotsi, Venäjä, Kanada, Tsekki. Onhan se hienoa että Suomi pärjää, mutta ei tässä nyt nii-iin isosta jutusta ole kyse. 90% maailmasta ei kiinnosta pätkääkään koko jääkiekko. Toisin on esimerkiksi jalkapallon laita.[/QUOTE]

peesi tälle!!!! Ja joo kyllästyin jo ennen matsin loppumista, kiva että voittivat varmasti sen ansaitsivat, mutta en jaksa tätä loputonta hehkutusta, joka tulee jatkumaan seuraavaan mestaruuteen oli se sitten 2012 tai 2030. Mua ei häiritse eilen juhliminen, mutta se että joka paikka on täynnä lätkäjuttuja seuraavat päivät. Ylipäänsä jonkun asian turha hehkutus joka paikassa,näitä jääkeppitappelun kisoja on joka vuosi, eikä siellä ole edes maailman parhaat pelaajat ja aika monena vuonna eri maajoukkueiden pelaajista osa kieltäytyy mm-kisoista, se kertoo jo jotain näiden karkeloiden arvostuksesta
 
"zenn"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775677:
Mä en ole ikinä tätä ennen valittanut kenestäkään!!!!
Mutta ei kenenkään tarvitse valvoa koko yötä sen takia et joku känniääliö ei osaa pitää naamansa pienemmällä...
Kun mä en ollut ainoa jonka yöunet meni ton takia....

Ja tiedän,että kyseinen ihminen sai valituksen viime yöstä..eikä edes harmita...
Jos itse olisin lätkäfani, menisin BAARIIN katsomaan tärkeimmät pelit screeniltä. Siellä on varmasti parempi tunnelma katsoa peliä muiden SAMANMIELISTEN kanssa. Joisin hanaolutta ja ilakoisin tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Ja lähtisin heidän kanssaan sitten siihen torille kirmaamaan alasti suihkulähteessä. Mä en kritisoi itse juhlia tai juhlimista vaan millä tavalla se suoritetaan. Keskitettynä olisi paras. :D
 
"vieras"
[QUOTE="joo";23775761]peesi tälle!!!! Ja joo kyllästyin jo ennen matsin loppumista, kiva että voittivat varmasti sen ansaitsivat, mutta en jaksa tätä loputonta hehkutusta, joka tulee jatkumaan seuraavaan mestaruuteen oli se sitten 2012 tai 2030. Mua ei häiritse eilen juhliminen, mutta se että joka paikka on täynnä lätkäjuttuja seuraavat päivät. Ylipäänsä jonkun asian turha hehkutus joka paikassa,näitä jääkeppitappelun kisoja on joka vuosi, eikä siellä ole edes maailman parhaat pelaajat ja aika monena vuonna eri maajoukkueiden pelaajista osa kieltäytyy mm-kisoista, se kertoo jo jotain näiden karkeloiden arvostuksesta[/QUOTE]

Loputonta hehkutusta kun peli päätty viime yönä? Kertoo kyllä todella teistä paljon ihmisenä. En ikinä haluaisi viettää aikaani tuollaisten pessimististen kitisijöiden kanssa. Luojan kiitos ei tarvitse!
 
Huom harmaana
Se on kuulkaa ihmisillä ilonaiheet niin vähissä nykyään kun on yt-neuvotteluja, kallis bensa ja leipäjonoja ja vaikka mitä. Antakaa ihmisten nyt kerran 16 vuodessa juhlia muutama päivä, ei se nyt niin kamalaa voi olla.
Jos naamakirjan päivitykset kyllästyttävät, niin mikä pakko siellä on roikkua (ylipäänsä muutenkaan).
 
"Neith"
[QUOTE="hehe";23775725]mäkämäkämäkä....olet varmaan ihana vaimo..: :D[/QUOTE]

hei, mä olin hiljaa eilen matsin ajan, en ole yhtäkään ivallista, valittavaa kommenttia miehelle sanonut, saivat mun veljen kanssa pitää kisa studiota meillä, tasan kerran sanoin että hitusen hiljempaa kiitos kun riahaantuivat kolmannen erän maaleista.. muun ajan tyydyin vain ihan itsekseni pyörittelemään silmiäni kun aikuiset miehet loikkivat pystyyn sohvalta kädet ilmassa ja pidättivät huutoa, tyytyväine olen siihen että todella pidättivät ne huudot ym ja kykenivät iloitsemaan hiljaisella tavalla, toisin kuin naapurin kirkuvat ja huutavat tytöt
 
"vieras"
[QUOTE="Neith";23775786]hei, mä olin hiljaa eilen matsin ajan, en ole yhtäkään ivallista, valittavaa kommenttia miehelle sanonut, saivat mun veljen kanssa pitää kisa studiota meillä, tasan kerran sanoin että hitusen hiljempaa kiitos kun riahaantuivat kolmannen erän maaleista.. muun ajan tyydyin vain ihan itsekseni pyörittelemään silmiäni kun aikuiset miehet loikkivat pystyyn sohvalta kädet ilmassa ja pidättivät huutoa, tyytyväine olen siihen että todella pidättivät ne huudot ym ja kykenivät iloitsemaan hiljaisella tavalla, toisin kuin naapurin kirkuvat ja huutavat tytöt[/QUOTE]

Hohhoijaa. Jos joku olisi eilen sanonut mulle että pikkasen hiljaa, olisin haistattanut vitut ja käskenyt painumaan muualle :xmas: Ja kyllä, olen normaalisti ihannenaapuri ja hyväkäytöksinen.
 
[QUOTE="vieras";23775805]Hohhoijaa. Jos joku olisi eilen sanonut mulle että pikkasen hiljaa, olisin haistattanut vitut ja käskenyt painumaan muualle :xmas: Ja kyllä, olen normaalisti ihannenaapuri ja hyväkäytöksinen.[/QUOTE]


Jos mun mies olisi mulle haistattanut vitut oli kyse jääkiekosta tai ei ni olisin toivottanut sen kyl ovesta pihalle...
Ihme sekopäitä tää maa päällään kantaa kun yhen pelin takii ollaan valmiita haistattelee jne..
 
Siitäs saa!
Me olemme kuunnelleet kaksi vuotta aamusta iltaan yläkerran lasten leikkimistä ja kolinoita, nyt vittu saa mamma kestää yhden taikka kaksi yötä mukisematta, lyön kyllä mammalta lasit päästä jos ei tajua olla hipihiljaa. ;) Ette varmaan tajua kuinka rankkaa se on asua lapsiperheen alapuolella, kahteen vuoteen ei päikkäreitä eikä hiljaista rauhaa, kyllä me nyt juhlitaan ja kahden vuoden edestä. :D Viikon päästä onkin muutto omakotitaloon. Pitää varmaan juhlia koko viikko :D
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";23775805]Hohhoijaa. Jos joku olisi eilen sanonut mulle että pikkasen hiljaa, olisin haistattanut vitut ja käskenyt painumaan muualle :xmas: Ja kyllä, olen normaalisti ihannenaapuri ja hyväkäytöksinen.[/QUOTE]

ja mä todennäköisesti siinä vaiheessa olisin tehnyt jotain hyvin harkitsematonta.. mutta omassa kodissani lapseni nukkuessa mulla on oikeus sanoa meillä olijoille että hiljempaa, ja jos se ei miellytä niin ne mekkaloitsijat voivat suksia vittuun..
se on tosi kiva perustella että yksi yö kerran 16 vuoteen, paitsi että tuota saatanan metelöintiä,huutoa ja häiriköintiä on kyllä ihan normaalistikkin, ties minkä tekosyyn nojalla.. ja yhtälailla se vituttaa mua kaikkina kertoina kun se mun elämää ja unta häiritsee, saatika sitten mun lapsen unta
 
"joo"
[QUOTE="vieras";23775784]Loputonta hehkutusta kun peli päätty viime yönä? Kertoo kyllä todella teistä paljon ihmisenä. En ikinä haluaisi viettää aikaani tuollaisten pessimististen kitisijöiden kanssa. Luojan kiitos ei tarvitse![/QUOTE]

vain tulevaisuutta, johan -95 voittoa hehkutettiin 16 vuotta. Ja ihan oikeasti olen kyllä iloinen kun Suomi voitti ja korkkasin oikein oluen siitä ilosta :) Sama koskee mitä tahansa ylihypetettyä juttua, kyllästyin Lordin euroviisuvoiton hehkutukseen ajan myötä. Hyvin ymmärrän, että tänään voittoa hehkutetaan, mutta kun/jos se jatkuu vielä viikonkin kuluttua, alkaa mitta tulla täyteen. Johtuu varmaan siitäkin, että itse en tota nyt niin suuresti arvosta, ihan kivaa mutta siinä se.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775818:
Jos mun mies olisi mulle haistattanut vitut oli kyse jääkiekosta tai ei ni olisin toivottanut sen kyl ovesta pihalle...
Ihme sekopäitä tää maa päällään kantaa kun yhen pelin takii ollaan valmiita haistattelee jne..
Ihme sekopäitä kun vittuuntuvat yhdestä pelistä niin että tekevät valituksen naapurista :LOL: On köyhä ja negatiivinen elämä, ei voi muuta sanoa. Ei mun miehelle tarvitse tietenkään haistatella kun sekin katsoi peliä eikä olisi ikinä sellainen ilonpilaaja että puuttuisi ilakointiin mutta esimerkiksi neithille olisin haistattanut todellakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siitäs saa!;23775824:
Me olemme kuunnelleet kaksi vuotta aamusta iltaan yläkerran lasten leikkimistä ja kolinoita, nyt vittu saa mamma kestää yhden taikka kaksi yötä mukisematta, lyön kyllä mammalta lasit päästä jos ei tajua olla hipihiljaa. ;) Ette varmaan tajua kuinka rankkaa se on asua lapsiperheen alapuolella, kahteen vuoteen ei päikkäreitä eikä hiljaista rauhaa, kyllä me nyt juhlitaan ja kahden vuoden edestä. :D Viikon päästä onkin muutto omakotitaloon. Pitää varmaan juhlia koko viikko :D
Väkivaltainen sekopää??
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775850:
Väkivaltainen sekopää??
Väkivalyainen? Juu silmälaseille. :D :D Sun naapurit saa nyt juhlia, sun kakarat on häirinny varmasti ihan tarpeeksi muita, et vissiin ota huomioon, vai onko se ok möykätä aamukasista ilta kymmeneen taukoomatta kun EI OO HILJASUUS ;) Tuun soiittaa torvea taukoomatta aamusta iltaa teille niin katotaan kuka itkee :D
 
"mutsi"
[QUOTE="Neith";23775786]hei, mä olin hiljaa eilen matsin ajan, en ole yhtäkään ivallista, valittavaa kommenttia miehelle sanonut, saivat mun veljen kanssa pitää kisa studiota meillä, tasan kerran sanoin että hitusen hiljempaa kiitos kun riahaantuivat kolmannen erän maaleista.. muun ajan tyydyin vain ihan itsekseni pyörittelemään silmiäni kun aikuiset miehet loikkivat pystyyn sohvalta kädet ilmassa ja pidättivät huutoa, tyytyväine olen siihen että todella pidättivät ne huudot ym ja kykenivät iloitsemaan hiljaisella tavalla, toisin kuin naapurin kirkuvat ja huutavat tytöt[/QUOTE]

Siis voi järkky, tällasta ajattelutapaa ei varmasti ole muualla kuin Suomessa...:D :D
Onhan se tosi järkyttävää, että aikuinen pomppaa sohvalta kädet riemusta pystyssä... :xmas: onhan se epäsoveliasta, voi jee...taitaa minun palstailut olla tälle päivälle tässä, jotta ei ihan ala tympimään nämä jutut. :D
 
[QUOTE="vieras";23775849]Ihme sekopäitä kun vittuuntuvat yhdestä pelistä niin että tekevät valituksen naapurista :LOL: On köyhä ja negatiivinen elämä, ei voi muuta sanoa. Ei mun miehelle tarvitse tietenkään haistatella kun sekin katsoi peliä eikä olisi ikinä sellainen ilonpilaaja että puuttuisi ilakointiin mutta esimerkiksi neithille olisin haistattanut todellakin.[/QUOTE]

Nää ihme sekopäät tekee töitä...ja tahtoo nukkua..
osa näistä sekopäistä on sairaita...jne
Ei kai näiden sekopäiden tarvitse kärsiä yhestä tai kahesta imbesillistä jotka aattelee vaan itseään ja omaa juhlintaansa.... :D

Nää kolmen asunnon ihmiset jotka valituksen tekivät,olivat kaikki vanhuksia jotka tekevät kolmivuorotyötä...
Enkä yhtään ihmettele,että eivät jaksa kuunnella mylvimistä koko hemmetin yötä...
 
"vieras"
[QUOTE="Neith";23775837]ja mä todennäköisesti siinä vaiheessa olisin tehnyt jotain hyvin harkitsematonta.. mutta omassa kodissani lapseni nukkuessa mulla on oikeus sanoa meillä olijoille että hiljempaa, ja jos se ei miellytä niin ne mekkaloitsijat voivat suksia vittuun..
se on tosi kiva perustella että yksi yö kerran 16 vuoteen, paitsi että tuota saatanan metelöintiä,huutoa ja häiriköintiä on kyllä ihan normaalistikkin, ties minkä tekosyyn nojalla.. ja yhtälailla se vituttaa mua kaikkina kertoina kun se mun elämää ja unta häiritsee, saatika sitten mun lapsen unta[/QUOTE]

Juu, en epäile yhtään että olisit tehnyt. Negatiivinen, sekopää kusipää kun olet. Idioottihan sinä olet kun et eroa siitä miehestä joka häirikö jatkuvasti :O Sitähän sinä käskit hiljempaa olemaan.
 
[QUOTE="Neith";23775837]ja mä todennäköisesti siinä vaiheessa olisin tehnyt jotain hyvin harkitsematonta.. mutta omassa kodissani lapseni nukkuessa mulla on oikeus sanoa meillä olijoille että hiljempaa, ja jos se ei miellytä niin ne mekkaloitsijat voivat suksia vittuun..
se on tosi kiva perustella että yksi yö kerran 16 vuoteen, paitsi että tuota saatanan metelöintiä,huutoa ja häiriköintiä on kyllä ihan normaalistikkin, ties minkä tekosyyn nojalla.. ja yhtälailla se vituttaa mua kaikkina kertoina kun se mun elämää ja unta häiritsee, saatika sitten mun lapsen unta[/QUOTE]

sun vitutuksen määrän huomioiden ihmettelen kovasti, että olet omaan kotiisi suostunut kisastudion rakentamaan?!
 
"zenn"
Olenko mä ainoa, joka ei ymmärrä miksi sitä peliä täytyy katsoa kotona?

Mä en muutenkaan ymmärrä suomalaista "vedetään kotona pohjat"-kulttuuria. Meillä on runsaasti ravintoloita joissa saa ihan luvan kanssa juhlia ja joissa se on toivottavaa. Miksi pitää riekkua asuinkiinteistöissä?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775867:
Nää ihme sekopäät tekee töitä...ja tahtoo nukkua..
osa näistä sekopäistä on sairaita...jne
Ei kai näiden sekopäiden tarvitse kärsiä yhestä tai kahesta imbesillistä jotka aattelee vaan itseään ja omaa juhlintaansa.... :D

Nää kolmen asunnon ihmiset jotka valituksen tekivät,olivat kaikki vanhuksia jotka tekevät kolmivuorotyötä...
Enkä yhtään ihmettele,että eivät jaksa kuunnella mylvimistä koko hemmetyin yötä...
Niin? Luuletko ettei me elämästä nauttivat, positiiviset ihmiset tehdä töitä? Suomalaiset on vaan niin juroja kusipäitä etteivät kestä sitä että toiset osaa nauttia ja pitää sekin ilo yrittää viedä keinolla millä hyvänsä. Ei tässä muusta ole kyse.
 
[QUOTE="sama";23775859]Väkivalyainen? Juu silmälaseille. :D :D Sun naapurit saa nyt juhlia, sun kakarat on häirinny varmasti ihan tarpeeksi muita, et vissiin ota huomioon, vai onko se ok möykätä aamukasista ilta kymmeneen taukoomatta kun EI OO HILJASUUS ;) Tuun soiittaa torvea taukoomatta aamusta iltaa teille niin katotaan kuka itkee :D[/QUOTE]


Itseasiassa olen kysynyt mun naapureilta,että onko mun lapset heitä häirinneet tän kahden kk aikana kun ollaan tässä asuttu ja ei kuulemma ole :)
Ja vertaatko tosiaan aikuista kännissä mölyävää miestä pari vuotiaaseen lapseen...
:D
 
"vieras"
[QUOTE="Neith";23775786]hei, mä olin hiljaa eilen matsin ajan, en ole yhtäkään ivallista, valittavaa kommenttia miehelle sanonut, saivat mun veljen kanssa pitää kisa studiota meillä, tasan kerran sanoin että hitusen hiljempaa kiitos kun riahaantuivat kolmannen erän maaleista.. muun ajan tyydyin vain ihan itsekseni pyörittelemään silmiäni kun aikuiset miehet loikkivat pystyyn sohvalta kädet ilmassa ja pidättivät huutoa, tyytyväine olen siihen että todella pidättivät ne huudot ym ja kykenivät iloitsemaan hiljaisella tavalla, toisin kuin naapurin kirkuvat ja huutavat tytöt[/QUOTE]

Anteeks mut.... :LOL: :LOL: :LOL:

Ai että. Ihan kerran vain pyysit, että hiljempaa kiitos, muuten tyydyit pyörittelemään silmiäsi. Ohhoh...
 

Yhteistyössä