olenko ainoo joka on KYLLÄSTYNYT jääkiekko puheisiin...

Täytyy sanoa, että en osallistu juhlintaan eikä jääkiekko juurikaan mua kiinnosta. Silti enemmän mua ärsyttää naamanorsun veellä aiheesta rutkuttavat. Mulla on fb:ssa yksi kaveri, joka on aloittanut jo monta päivää sitten aiheesta vänkyttämisen. Jos ei kiinnosta, niin ollaan hiljaa ja ajatellaan muita asioita. Toisten ilon mollaaminen on epäkypsää.
 
[QUOTE="Neith";23775524]joo ja kun seuraavan kerran tulee kuviokellunan, puukengän viskomisen tai suojuoksun mm, em tai sm kisoja niin naapurit saa kestää sen mun villin riemun ja juhlamielen sekä ilon.. koska se on niin IHQ kun JOKU MUU on voittanut jotain, olkoonkin että ainut yhdistävä asia on se että ollaan saman maan kansalaisia[/QUOTE]


Mä mietin tätä aivan samaa..
Heti ku on jotkut taitoluistelun mm kisat tms ,laitan kunnon kisastudion pystyyn ja kutsun koko kaveripiirin kannustamaan suomen voittoon...
Naapureista ja niiden lapsista viis...
(ei kiinnosta yrittääkö joku jota kyseinen aihen ei kiinnosta nukkua väsymystään ennen töihin menoa pois)
 
=D
Minä en ymmärrä ollenkaan, miksi kultaa pitää juhlia. Toki pelaajat juhlivat ja heidän "kuuluukin" juhlia, koska heidän saavutuksesa oli mahtava. Mutta miksi meidän tavallisten ihmisten, jotka emme ole ikinä pelanneet yhtään jääkiekkopeliä, pitäisi juhlia? Emmehän me mitään saavuttaneet!

Hieno juttu ja se siitä. Pelaajat juhlikoot, mutta muut jatkakoot elämäänsä ihan tavallisesti. Minua kiinnostaisi paljon enemmän löytää netin uutissivuilta tietoa hallitusneuvotteluista kuin jostain kultajuhlista... Hallitusneuvotteluilla kun oikeasti on jotain väliä.
Voi jessus HAHAHAHA :D
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775541:
Mä mietin tätä aivan samaa..
Heti ku on jotkut taitoluistelun mm kisat tms ,laitan kunnon kisastudion pystyyn ja kutsun koko kaveripiirin kannustamaan suomen voittoon...
Naapureista ja niiden lapsista viis...
(ei kiinnosta yrittääkö joku jota kyseinen aihen ei kiinnosta nukkua väsymystään ennen töihin menoa pois)
Oletpa sä lapsellinen, mutta senkus. :D Ainahan noita lapsiäitejä on. :)
 
"Neith"
[QUOTE="hih";23775533]Tässä se itsekkyys loistaa. :)[/QUOTE]

itsekkyys? koska en nauti siitä että lapseni herää keskellä yötä johonkin vitun ihanaa leijonat ihanaa huutoon, jos en jaksa kuunnella jatkuvaa hehkutusta voitosta, kuunnella repeatilla sitä den glider in, ihanaa leijonat ihanaa renkutusta..
 
[QUOTE="mutsi";23775544]Hölmöjäkö ootte?? :) Vastahan se voitti! Miks aina marisette? :) Nautitaan ny tästä![/QUOTE]

Joo vasta voitti ja vasta monta viikkoa ennen voittoa oli jääkiekko sitä jääkiekko tätä...
Kiva,et ollaan ilosii,mutta ei sitäkään riemua jaksa kukaan montaa viikkoa...
 
"mutsi"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775563:
Joo vasta voitti ja vasta monta viikkoa ennen voittoa oli jääkiekko sitä jääkiekko tätä...
Kiva,et ollaan ilosii,mutta ei sitäkään riemua jaksa kukaan montaa viikkoa...
Voiko iloa olla koskaan liikaa??? :D Nyt asenne uusiks, mamma!!!
 
..
Täytyy sanoa, että en osallistu juhlintaan eikä jääkiekko juurikaan mua kiinnosta. Silti enemmän mua ärsyttää naamanorsun veellä aiheesta rutkuttavat. Mulla on fb:ssa yksi kaveri, joka on aloittanut jo monta päivää sitten aiheesta vänkyttämisen. Jos ei kiinnosta, niin ollaan hiljaa ja ajatellaan muita asioita. Toisten ilon mollaaminen on epäkypsää.
meillä on varmaan sama kaveri. kun muut hehkuttaa sen kerran tai pari niin tää on tehnyt samasta aiheesta jo kymmeniä valituspäivityksiä. huvittavaa! :)
 
[QUOTE="sama";23775554]Oletpa sä lapsellinen, mutta senkus. :D Ainahan noita lapsiäitejä on. :)[/QUOTE]


Lapsellinen ja itsekäs on mun naapuri joka ei osaa ottaa juhliessaan muita huomioon...
Ja ne niin monet ihmiset jotka tosta ohi kulkivat huutaen....
 
No, voisin olla kyllästynyt jos olisin noita yhtään lueskellut. Siis kiinnostus ollut aikalailla puhdas nolla jo ennen koko kisoja mutta aika onnellisesti olen kyennyt hyppäämään yli kaikkien lätkäjuttujen. :D Fb:sta mietinkin jos pitäisi viikon tauon, mutta onneksi sentään kurkkasin kun sain huomata veljen tytön oppineen kääntymään ja vanhan kaverin menneen naimisiin. =)
 
"zenn"
Mä tosiaan haluan yöllä nukkua, enkä kuunnella kun miehet kiljuu ulkona. Tööttäyksien määrästä voisin kuvitella, ettei jalkakäytävälläkään pysytty.. Jos asuisin keskustassa, niin jaksaisin ymmärtää paremmin.
 
"heh"
harmi että toisilla on niin kurja elämä, että pitäisi viedä ilo toisiltakin. minun iloani ette kyllä onnistu pilaamaan, tämä on IHANAA ja MAHTAVAA ja TÄTÄ ON ODOTETTU 16 VUOTTA!

HYVÄ LEIJONAT, RAKASTAN TEITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3
 
..
Minä en ymmärrä ollenkaan, miksi kultaa pitää juhlia. Toki pelaajat juhlivat ja heidän "kuuluukin" juhlia, koska heidän saavutuksesa oli mahtava. Mutta miksi meidän tavallisten ihmisten, jotka emme ole ikinä pelanneet yhtään jääkiekkopeliä, pitäisi juhlia? Emmehän me mitään saavuttaneet!

Hieno juttu ja se siitä. Pelaajat juhlikoot, mutta muut jatkakoot elämäänsä ihan tavallisesti. Minua kiinnostaisi paljon enemmän löytää netin uutissivuilta tietoa hallitusneuvotteluista kuin jostain kultajuhlista... Hallitusneuvotteluilla kun oikeasti on jotain väliä.
minkä varten ne pelaa? katsojia varten. oisko ankeeta pelata siellä (vapaa-ajallaan) ja tulisi voittoo eikä kukaan juhlisi. mun mielestä se olisi törkeetä.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775601:
En mä haluu kenenkään iloa viedä....
Haluun vaan elää omassa kodissani niin,et jos en haluu katsoa jääkiekkoa niin mun ei sitä tarvitse myöskään kuunnella naapurista...tms...
se on sitten asia erikseen. :D
 
minkä varten ne pelaa? katsojia varten. oisko ankeeta pelata siellä (vapaa-ajallaan) ja tulisi voittoo eikä kukaan juhlisi. mun mielestä se olisi törkeetä.
No jaa. Minun tuttuni, jotka jotain pelaavat, pelaavat kyllä ihan itselleen ja joukkueelleen. Katsojat ovat sivutuote, jota toki on kiva ilahduttaa menestymällä.

Tietenkin siellä katsomossa juhlitaankin. Ja ymmärrän kyllä sellaiset kultajuhlat, joissa joukkuekin on paikalla, mutta en tuota järjetöntä hyppimistä pitkin katuja.
 
oho
Kannattaa ihan tosi muuttaa omk:n jos jopa mm-kullan voitonjuhlat häiritsevät.:O
Kyllä se on jo aika valittaja joka sellaisesta jaksaa mököttää, ja jos jo seuraavana päivänä ärsyttää hehkutus niin asenne uusiksi :O
 
[QUOTE="heh";23775590]harmi että toisilla on niin kurja elämä, että pitäisi viedä ilo toisiltakin. minun iloani ette kyllä onnistu pilaamaan, tämä on IHANAA ja MAHTAVAA ja TÄTÄ ON ODOTETTU 16 VUOTTA!

HYVÄ LEIJONAT, RAKASTAN TEITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3[/QUOTE]

En pidä elämääni kurjana enkä ole keneltäkään iloa pois viemässä, riemuitkoot ne jotka tykkää. Itse vaan hyppään noista yli. (ja oikeastaan olen ihan tyytyväinen ettei meidän naapurustosta tarvi juhlintaa kuunnella...:whistle:)
 
ihan mahtavaakun välillä on jotin tällästä koko kansan iloa ja onnea! Kyllähän marisijoita aina riittää ja ei kaikkien tarvitse siitä innostua mutta kyllä tämä on iso ja hieno asia meidän rakkaalle isänmaalle :)

Ja tosiaan jos olis joka vuotinen juttu niin vois alkaa kyrpimään mutta kun viime kerrasta on 16v niin antaa palaa vaan :D Meilläkin tytöt heräs yöllä erinäisiin mekastuksiin mutta minua vain nauratti ja otin tytöt kainaloon ja nukuttiin onnellisesti aamuun asti :)
 
"mutsi"
Jopas täällä on totista väkeä...:D :D Suomalaiset ovat tunnetusti suurimman osan elämästään naama norsun pimpillä, mut jos tällanen juttu kävelee vastaan niinku mm-kulta, niin eikö voitais ihan luvan kanssa pitää hauskaa ja iloita!?!? :D Kamooooooon...
Muistan edellisen kulta-ajan kuin eilisen päivän, olin luokkakavereiden kanssa messuilla tanssimassa den glider inniä eturivissä...:xmas: ja sitä hehkua riitti pitkään.
 
meillä on varmaan sama kaveri. kun muut hehkuttaa sen kerran tai pari niin tää on tehnyt samasta aiheesta jo kymmeniä valituspäivityksiä. huvittavaa! :)
Se voi olla. Tyyppi näkee enemmän vaivaa kuin fanaattiset lätkäfanit. Kai siinä saa pumpattua omaa erilaisuuttaan tai jotain.

En siis yhdessä tällaisessa ketjussa asiaa paheksu sen kummemmin, eihän tätä tarvitse juhlijoiden avata. Parempi täällä tuulettaa kuin mennä kavereitaan haukkumaan.
 

Yhteistyössä