Hups, tulikohan rikottua lakia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o-ou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";23753992]Katteleppa koska suomen matsi alkoi. Mies joi omansa ekan ja tokan erän aikana. Revi siitä.[/QUOTE]

No minäpä revin, mutta vastuuttomia olette silti.

[QUOTE="vieras";23753995]No minäpä revin, mutta vastuuttomia olette silti.[/QUOTE]

Tuomitte sä vaan. Varmaan sun perheessä vanhemmat huutaa ja raivoaa toisilleen tai mikä pahinta, lapsilleen....Meillä on rakkautta vaikka muille jakaa. Ehkä sun mies hakkaa sua ja sä vaan hiljaa siedät kaiken, ja annat lapseskin sietää. LS-olmon paikka??

[QUOTE="aapee";23754020]Tuomitte sä vaan. Varmaan sun perheessä vanhemmat huutaa ja raivoaa toisilleen tai mikä pahinta, lapsilleen....Meillä on rakkautta vaikka muille jakaa. Ehkä sun mies hakkaa sua ja sä vaan hiljaa siedät kaiken, ja annat lapseskin sietää. LS-olmon paikka??[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="aapee";23754020]Tuomitte sä vaan. Varmaan sun perheessä vanhemmat huutaa ja raivoaa toisilleen tai mikä pahinta, lapsilleen....Meillä on rakkautta vaikka muille jakaa. Ehkä sun mies hakkaa sua ja sä vaan hiljaa siedät kaiken, ja annat lapseskin sietää. LS-olmon paikka??[/QUOTE]

Nyt aukes satukirja.
Mamma pikku siiderihöyryissään ;)

Entäpä, jos olisi jotain sattunut? Ajattele sitä.

Et voi kääntää jonkun toisen syyksi tai perustella jonkun toisen tekemisillä omaa mokaasi. Mikään ei oikeuta sinua lähtemään rattiin alkoholin vaikutuksen alaisena. Todella, todella typerää.
Moni ei pysty sanomaan edes miten saattaa parikin siideriä vaikuttaa ajokykyyn, koordinaatioon yms. Selviää vasta sitten, kun jotain on sattunut. Vaikka itsestäsi tuntuisi vesiselvältä, se ei muuta sitä tosiasiaa, että olet juonut ja mennyt rattiin.

Mä vähän epäilen että tämä on päivän promo.

Tulee mieleen teinijuomingit: "EN MÄ OLE YHTÄÄÄÄÄÄÄÄN KÄÄÄÄÄNNNIIIISSÄÄ! jne. Kyllä kai jokainen joskus juonut tietää että ei se känni ensin ole sitä että ihan huojuu, vaan että reaktiokyky hidastuu vaikka ajatus voi olla vielä selvä. Ja juuri tätä reaktiokykyä autoilijs tarvitsee.

Joo ei mene mulle perille et miksi vauvan äiti juo torstai iltana tumuja siel.... Hyvä toki et isä on selvänä ja vastuussa,mutta silti. Itellä periaatteena et ei ikinä kun vauva on talossa. Ja sit viel ajelet juoneena. entä jos sulle ois sattunu jotain? oisit ajanu kolarin ja kuollu.... et miettiny sitä sillo ku hait siideriä. lapses ois voinu jäädä äidittömäksi.

Entäpä, jos olisi jotain sattunut? Ajattele sitä.

Et voi kääntää jonkun toisen syyksi tai perustella jonkun toisen tekemisillä omaa mokaasi. Mikään ei oikeuta sinua lähtemään rattiin alkoholin vaikutuksen alaisena. Todella, todella typerää.
Moni ei pysty sanomaan edes miten saattaa parikin siideriä vaikuttaa ajokykyyn, koordinaatioon yms. Selviää vasta sitten, kun jotain on sattunut. Vaikka itsestäsi tuntuisi vesiselvältä, se ei muuta sitä tosiasiaa, että olet juonut ja mennyt rattiin.

Mä ainaki ajoin hyvin. On joo tyhmää astua ottaneena rattiin, sen takiahan tän alotuksen teinki. Ootin kuitenki ees vähä vertaistukea, et jos joku toinenki olis ajellu ihan ihan pienissä..mut joo, tietenki itekki myönnän, et tyhmää oli, olis pitäny kävellen käydä. MUTTA, mielestäni olin kuitenki ajokunnossa.

[QUOTE="aapee";23754121]Mä ainaki ajoin hyvin. On joo tyhmää astua ottaneena rattiin, sen takiahan tän alotuksen teinki. Ootin kuitenki ees vähä vertaistukea, et jos joku toinenki olis ajellu ihan ihan pienissä..mut joo, tietenki itekki myönnän, et tyhmää oli, olis pitäny kävellen käydä. MUTTA, mielestäni olin kuitenki ajokunnossa.[/QUOTE]

Niinhän ne kaikki rattijuopot sanoo. Onko coolia olla rattijuoppo?

[QUOTE="xyz";23754108]Mä vähän epäilen että tämä on päivän promo.

Tulee mieleen teinijuomingit: "EN MÄ OLE YHTÄÄÄÄÄÄÄÄN KÄÄÄÄÄNNNIIIISSÄÄ! jne. Kyllä kai jokainen joskus juonut tietää että ei se känni ensin ole sitä että ihan huojuu, vaan että reaktiokyky hidastuu vaikka ajatus voi olla vielä selvä. Ja juuri tätä reaktiokykyä autoilijs tarvitsee.[/QUOTE]

:laugh:
tätä ootinkin! Tiedoks: totuus on joskus tarua ihmeellisempää.

[QUOTE="aapee";23754121]Mä ainaki ajoin hyvin. On joo tyhmää astua ottaneena rattiin, sen takiahan tän alotuksen teinki. Ootin kuitenki ees vähä vertaistukea, et jos joku toinenki olis ajellu ihan ihan pienissä..mut joo, tietenki itekki myönnän, et tyhmää oli, olis pitäny kävellen käydä. MUTTA, mielestäni olin kuitenki ajokunnossa.[/QUOTE]

Odotit vertaistukea rattijuoppoudestasi??
Joku toinenkin ajellu pienissä?? Huh huh, näillä toisilla on sentään järkeä päässä. Koskaan ei ole pakottavaa tarvetta mennä autonrattiin ottaneena.
Ja se että omasta MIELESTÄSI olit ajokunnossa, ei oikeuta ajamaan. Omasta mielestään on aina selvempi, kuin mitä oikeasti on. Paljon mammalla on ikää?

Vertaistukea lain rikkomiselle? Voi jessus.

Omasta mielestäsi olit ehkä. Kävikö mielessä ollenkaan, että aliarvioit tilasi?
Entä, jos et olisikaan ehtinyt jarruttaa ja joku olisi jäänyt alle? Mitäs sitten? Saattaisi olla voittajafiilis. Sekin pelkästään sen takia, että tarvi saada lisää siideriä.

[QUOTE="aapee";23754181]http://youtu.be/khEjKL-ZTEo[/QUOTE]

Miks linkität jotain tuollasta paskaa jossa on vissiin myös virus???. Tuo ei ole youtubeen menevä linkki.... Kun on tuo piste tuossa...

Sen mä vielä ymmärrän että otetaan muutama vaikka lapsi kotona onkin, eikä mua häiritse sekään totuus että on Torstai, mut kuka hiton idiootti lähtee auton rattiin kun on juonut?!?!? :O :kieh:
"en mä ottanu ku pari" ei oikein oikeuta sitä, ei sitten mitenkään päin!Ja että ihan tukea pitää saada sille että kaljanhimoissaa ajelee kännissä..Olisit edes kävellyt...

Oikein perusrattijuoppo syitä " en ottanut kun ne pari" " eihän matkaa ollut kuin kilometri"...

[QUOTE="aapee";23754020]LS-olmon paikka??[/QUOTE]

Joo, ls-olmo tulee.

Hei teinköhän just rikoksen, otin kaupasta korin kaljaa maksamatta ku myyjä oli täyttämäs hyllyy eikä se huomannu mua, onko ketään muuta joka on varastanu sillee vähän ku vahingos, vertaistukee hei???

[QUOTE="huhhuh";23754244]Joo, ls-olmo tulee.

Hei teinköhän just rikoksen, otin kaupasta korin kaljaa maksamatta ku myyjä oli täyttämäs hyllyy eikä se huomannu mua, onko ketään muuta joka on varastanu sillee vähän ku vahingos, vertaistukee hei???[/QUOTE]

Mul kävi kerran kans nii, ja viel sit se, et olin vauvan kans tietty kaupois (yleesä se osaa olla kyl yksinää sen aikaa ku käyn kaljakaupas, mut heräs just ni oli pakko ottaa mukaa...) no, ainaki vaunuihi mahtu sit hyvin sitä galjaa... mut se oli vahinko, mä omasta mielestäni olin maksavinani ne mut en sit niin ollutkaan tehny...

[QUOTE="Mia";23754210]Miks linkität jotain tuollasta paskaa jossa on vissiin myös virus???. Tuo ei ole youtubeen menevä linkki.... Kun on tuo piste tuossa...[/QUOTE]

Voisko johtua ihan siitä, että "harmaat" eivät välttämättä pysty linkittämään jäämättä sensuurin hampaisiin?

Ei ollu tarkotus linkittää mitään paskaa. Vaan hyvää musaa. Ja mitä torstaihin tulee, oisko olllu parempi että oisin tissutellu perjantaina? Tekiskö se musta vähemmän juopon?? Mä voin luvata että oon seuraavan viikonlopun selvinpäin, mulle ei päivällä oo väliä. Juoppoja ootte te, joitten mielestä jotku tietyt päivät "oikeuttaa" juomaan.

[QUOTE="aapee";23754440]Ei ollu tarkotus linkittää mitään paskaa. Vaan hyvää musaa. Ja mitä torstaihin tulee, oisko olllu parempi että oisin tissutellu perjantaina? Tekiskö se musta vähemmän juopon?? Mä voin luvata että oon seuraavan viikonlopun selvinpäin, mulle ei päivällä oo väliä. Juoppoja ootte te, joitten mielestä jotku tietyt päivät "oikeuttaa" juomaan.[/QUOTE]

Anteeksi, mutta "oon seuraavan viikonlopun selvinpäin", aika lupaus :) Taitaa mennä teillä sitä sidukkaa aika paljon siihen nähden, että on vauva talossa.. Sitä seuraavan vkl:n sitten ajattelit taas naukkailla vai?

[QUOTE="aapee";23754440]Ei ollu tarkotus linkittää mitään paskaa. Vaan hyvää musaa. Ja mitä torstaihin tulee, oisko olllu parempi että oisin tissutellu perjantaina? Tekiskö se musta vähemmän juopon?? Mä voin luvata että oon seuraavan viikonlopun selvinpäin, mulle ei päivällä oo väliä. Juoppoja ootte te, joitten mielestä jotku tietyt päivät "oikeuttaa" juomaan.[/QUOTE]

Minun puolesta juo niin paljon kuin siedät, mutta älä mene rattiin ja hae sille oikeutusta.

Yhteistyössä