Hups, tulikohan rikottua lakia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o-ou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";23753644]Juuh, alkometri olis kova sana. Ja juuuuh, olisin voinu toki kävellä. Mutta ku olin miehelle luvannu laittaa vauvan nukkumaan ja dedline läheni.. aattelin suoriutuvani autolla nopeammin.[/QUOTE]

Siis tä?
Joita parit juomat siinä matsin tiimellyksessä, sit piti lähteä hakee lisää ja laittaa vauva nukkuu? Mitkä ei nyt sovi yhteen?

[QUOTE="sasa";23753726]Alkoholin määrä veressäsi on n. 0.8 promillea.
Alkoholi on poistunut verestäsi n. 6 tunnin kuluttua.[/QUOTE]

Ap joi kaksi siideriä (oletan että noin yhden tunnin aikana) - ei kolmea.

On se viinanhimo mahtava asia!
Aloituksessa kerroit ostaneesi kolme siideriä. Jäljempänä määrä muuttui "vain" kahdeksi. Että tuliko sitä juotua litra vai puoltoista? Ei kuitenkaan pitäis vielä tosta määrästä muisti mennä.

Olen myös nollatoleranssin kannalla. Lisäksi ei yhtään haittais, vaikka puolen litran pullot ja tölkit poistuisivat myynnistä ja tilalle tulisivat 0,33 pullot, kuten ennen vanhaan.

Idiootti.
Ajat kännissä, ja lisäksi olette nyt molemmat juovuksissa kun on pieni vauva kotona. Kukas hänestä huolehtii jos jotain sattuu? En tiedä kummasta sut pitäis enempi tuomita, siitä että rikot lakia vai siitä ettet kanna vastuuta lapsestasi.

[QUOTE="vieras";23753772]On se viinanhimo mahtava asia!
Aloituksessa kerroit ostaneesi kolme siideriä. Jäljempänä määrä muuttui "vain" kahdeksi. Että tuliko sitä juotua litra vai puoltoista? Ei kuitenkaan pitäis vielä tosta määrästä muisti mennä.

Olen myös nollatoleranssin kannalla. Lisäksi ei yhtään haittais, vaikka puolen litran pullot ja tölkit poistuisivat myynnistä ja tilalle tulisivat 0,33 pullot, kuten ennen vanhaan.[/QUOTE]

Ostin kolme siideriä. Kun olin juonu niistä kaksi, totesin, että olishan noita voinu juoda vielä lisää. Kahden jälkeen lähdin kauppaan.

[QUOTE="aapee";23753798]Ostin kolme siideriä. Kun olin juonu niistä kaksi, totesin, että olishan noita voinu juoda vielä lisää. Kahden jälkeen lähdin kauppaan.[/QUOTE]

Kunnon kaappijuoppo. Arki-iltana imee siideriä sohvalla ja lisää hankkiakseen hyppää autonrattiin, koska ei sen vertaa löydy itsekuria, että saisi tissuttelun loppumaan juomien mukana. Way to go. Kas kun et lasta ottanut kyytiin.

Koita nyt sitten jossain vaiheessa lopettaa se juopottelu, että jaksat hoitaa sitä vauvaa huomenna. Se kun ei anna armoa, vaan vaatii jatkuvaa huolenpitoa. Oli sulla sit darra tai ei.

Kunnon kaappijuoppo. Arki-iltana imee siideriä sohvalla ja lisää hankkiakseen hyppää autonrattiin, koska ei sen vertaa löydy itsekuria, että saisi tissuttelun loppumaan juomien mukana. Way to go. Kas kun et lasta ottanut kyytiin.

hah hah. Miks olisin ottanu lapsen kyyriin? Juuh, oon kaappijuoppo sitte. Paitsi etten sellanen ole. Mies lähtee aamulla töihin klo 11. Enköhän siihen mennessä oo toipunu.

Entäs sit tämä ilta/yö? Kuka hoitaa vauvan heräämisen ja aamullakin se vauva vaatii sen hoidon. Minusta on vastuutonta, että molemmat juo (on ajokyvyttömiä), kun on vauva talossa. Järkeäkin saa käyttää, ja viinaa voi litkiä kun vauva hoidossa. Ei se lätkämatsi pakota sitä alkoholia nauttimaan.

[QUOTE="vieras";23753791]Idiootti.
Ajat kännissä, ja lisäksi olette nyt molemmat juovuksissa kun on pieni vauva kotona. Kukas hänestä huolehtii jos jotain sattuu? En tiedä kummasta sut pitäis enempi tuomita, siitä että rikot lakia vai siitä ettet kanna vastuuta lapsestasi.[/QUOTE]

Kuka sanoi, että molemmat on juovuksissa!!!? Mies joi kaks karhun puolen litran tölkkiä. Tällä hetkellä se on täysin selvä.

Voi lapsiparka. Vanhemmat kännää ja jos lapselle tulee yöllä joku hätä niin kuka häntä vie hoitoon ? Vastuutonta touhua. Ja niin monen elämä tuhoutunut rattijuopon takia että harmi kun et jääny kiinni. Seuraavalla kerralla kynnys lähteä ajamaan on matalampi...

[QUOTE="aapee";23753872]hah hah. Miks olisin ottanu lapsen kyyriin? Juuh, oon kaappijuoppo sitte. Paitsi etten sellanen ole. Mies lähtee aamulla töihin klo 11. Enköhän siihen mennessä oo toipunu.[/QUOTE]

No kyllä se kertoo aika ongelmallisesta suhteesta viinaan, jos pitää siiderilitran jälkeen lähteä _autolla_ hakemaan lisää. Ja vielä puolustelee tekoaan jollain lapsen nukkumaanmenodeadlineilla ja kehuu olevansa hyvä kuski pienessä humalassakin.

[QUOTE="mä";23753934]Voi lapsiparka. Vanhemmat kännää ja jos lapselle tulee yöllä joku hätä niin kuka häntä vie hoitoon ? Vastuutonta touhua. Ja niin monen elämä tuhoutunut rattijuopon takia että harmi kun et jääny kiinni. Seuraavalla kerralla kynnys lähteä ajamaan on matalampi...[/QUOTE]

edelleen..vanhemmat ei kännää... mies on tällähetkellä täysin selvä. minä en.

[QUOTE="aapee";23753963]edelleen..vanhemmat ei kännää... mies on tällähetkellä täysin selvä. minä en.[/QUOTE]

Mies ei kyllä mitenkään voi olla "täysin selvä", jos on vasta juonut litran kaljaa...

[QUOTE="vieras";23753978]Mies ei kyllä mitenkään voi olla "täysin selvä", jos on vasta juonut litran kaljaa...[/QUOTE]

Katteleppa koska suomen matsi alkoi. Mies joi omansa ekan ja tokan erän aikana. Revi siitä.

Yhteistyössä