R
raskaana
Vieras
Mulla useita kertoja jomottanut selkään ja alavatsaan samalla tavalla kuin kuukautisten aikaan. Pitkäkestoista kovaa kipua. Mutta gyne sanoi äitiyspolilla, ettei se ole supistuksia tai mitään avaavaa kipua... no osaiskos joku kertoa mitä se sitten on ja onko mahdollisesti jollakin avannut tietä vauvalle tai käynnistänyt synnytyksen? 