G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22005440:
En muista mitään omia mokia, mutta mun mies oli jotain 25 v. kun se silmät kirkkaana mulle väitti, ettei vessanpönttöä ja lavuaaria tarvitse koskaan pestä. Ne pysyvät itsestään puhtaina. Ei niitä kuulemma heillä koskaan kotonakaan pesty eikä tarvinnutkaan (no kyllä pestiin, piti anopillekin juttu kertoa, mutta pesijän arvannette :D).

Minä hölmö olin joka viikko tuhlannut siis aikaani niitä pesemällä... :whistle:
Mun mies on 43 ja ihan pokkana väitti kans että pytty on likainen vain sisältäpäin, ettäs e ei voi sottaantua päältä. Huomaa kuka meillä pesee veskin.
 
.
Luulin 20wee asti että amerikka on maa.

Samoin tuo lottokone homma, selvisi vasta nyt kun kirjoititte siitä. :D

Lapsena luulin keltaista valkoiseksi ja valkoista keltaiseksi.

Luulin, että synnytys salissa ravaa 15 hoitajaa ja 3 lääkäriä ainaki vähintäänki. :D
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";23732899]Mites mulle sit joku selitti ettei ne oo täynnä vettä niin ku luulin.. hmm no hyvä et meni tähänkin uskomukseen sit pari vuotta...[/QUOTE]

No ei ne kyl kokonaan oo täynnä vettä, ainakaan kaikki.
 
"minä"
[QUOTE="vieras";23732917]No ei ne kyl kokonaan oo täynnä vettä, ainakaan kaikki.[/QUOTE]

No täynnä oleminen on aika suhteellista. Onhan niissä näkötorneja ja kahviloita, mutta sisällä on vesisäiliö. Mikäs niitten funktio sitten olisi, patsas veden kunniaksi vai? Vesialan asiantuntijana voin kertoa, että kyllä ne veden jakelua varten on rakennettu.
 
"piip"
Synnytyssalin kuvittelin nimensä mukaan olevan joku iso sali jossa sitten on naisia pukkaamassa monta rivissä. Selvisi sitten asian todellinen laita vasta tutustumiskäynnin myötä...
 
"vieras"
[QUOTE="minä";23732929]No täynnä oleminen on aika suhteellista. Onhan niissä näkötorneja ja kahviloita, mutta sisällä on vesisäiliö. Mikäs niitten funktio sitten olisi, patsas veden kunniaksi vai? Vesialan asiantuntijana voin kertoa, että kyllä ne veden jakelua varten on rakennettu.[/QUOTE]

Tottakai on veden jakelua varten, mutta siis se koko tötsä ei oo täynnä vettä, kuten tiedän monien luulevan/luulleen
 
"minä"
Vesitornikeskustelu alkoi siitä että yksi kirjoittaja kirjoitti: "Aikuiseksi asti luulin et vesitorneissa on vettä.. Sitä että mitä niissä on sisällä, en vieläkään tiedä... "
En tajunnut, että tarkoitatte täynnä olemista tms. vaan kommentoin, että kyllä niissä vettä oikeastikin on. Mutta tosiaan, myös tiloja muuhun toimintaan. Eipä kaikkea tiedä, ennenkuin on käynyt katsomassa.
 
"vierailija"
Luulin että ystävyys kestää ikuisesti ja että ystävät eivät koskaan puhu toisistaan pahaa seläntakana. Luulin myös että elämässä seikkailu seuraa toistaan, ja ihmiset puhuvat aikuisina toisilleen viisaita niinkuin kirjoissa ja elokuvissa. Tällaisia siis kuvittelin vielä joskus 11-12-vuotiaana. Niin se elämä opettaa...
 
"mie"
Heh, luulin vielä vuosi sitten, että sedan on joku automalli :) Mies sitten selvensi että tarkottaa porrasperäistä autoa..

Poika kysyi tossa jokunen vuosi sitten autolla ajellessamme isältää, et miks noissa sähköjohdoissa on tuommoset punaset pallot. Mies vastas siihen et LINTUJA varten :D En voinu muuta ku nauraa kippurassa et ai miks ei sit oo jokaisessa sähköjohdossa palloja? ;)
 
"Kenguru"
[QUOTE="mie";23733108]Heh, luulin vielä vuosi sitten, että sedan on joku automalli :) Mies sitten selvensi että tarkottaa porrasperäistä autoa..

Poika kysyi tossa jokunen vuosi sitten autolla ajellessamme isältää, et miks noissa sähköjohdoissa on tuommoset punaset pallot. Mies vastas siihen et LINTUJA varten :D En voinu muuta ku nauraa kippurassa et ai miks ei sit oo jokaisessa sähköjohdossa palloja? ;)[/QUOTE]

Oolrai, mutta miks ne pallot on niissä?
 
"vieras"
[QUOTE="vierailija";23733105]Luulin että ystävyys kestää ikuisesti ja että ystävät eivät koskaan puhu toisistaan pahaa seläntakana. Luulin myös että elämässä seikkailu seuraa toistaan, ja ihmiset puhuvat aikuisina toisilleen viisaita niinkuin kirjoissa ja elokuvissa. Tällaisia siis kuvittelin vielä joskus 11-12-vuotiaana. Niin se elämä opettaa...[/QUOTE]

Mä taas kauhistuin kun tajusin, että elämää ei voi "kelata" eteenpäin (kuten kirjoissa sanotaan vaan, että "vuodet kuluivat") vaan joka ikinen hetki pitää oikeasti elää :D
 
"tiina"
[QUOTE="mie";23733108]Heh, luulin vielä vuosi sitten, että sedan on joku automalli :) Mies sitten selvensi että tarkottaa porrasperäistä autoa..
[/QUOTE]

Oi, kiitti valistuksesta. En ole ajatellut kyllä asiaa sen kummemmin, mutta automainoksia nähdessäni olen automaattisesti olettanut, että se sedan on automerkki. No mutta ilmankos niissä sanotaan yleensä, että "sedan MALLINEN auto", ei "Sedan MERKKINEN auto". :D
 
"vieras"
Tää on oikeesti noloa, mutta luulin 20-vuotiaaksi asti että naisen virtsaputken suu on klitoriksen huipulla, eli siinä nyppylässä, eli vastaavassa kohdassa kuin miehellä. Asian oikea laita selvisi leikkauksen jälkeen, kun aloin ihmettelemään, minne se virtsakatetri oikein menee.:LOL: Niin, ja minä olen alunperin blondi. :whistle: :cool:
Sama. Luulin, että minulla on se vaiva, josta Suosikin ekin palstalla aina puhuttiin, että virtsa tulee emättimestä jonkun klikin takia. Eki aina palstalla kertoi, että se on ihan vaivaton leikkaus jolla se saadaan tulemaan oikeasta aukosta.

Jossain vaiheessa sitten noin 18-vuotiaana huomasin, ettei klitoriksessa mitään reikää olekaan, että eihän se voikaan olla se paikka, mistä sen virtsan pitäisi tulla. :D
 

Yhteistyössä