viikonlopun naamakuvaketju, kaikki kuvat tervetulleita

Minä vai? Yksi entinen bändini, lastenbändi, pääsi lastenlaulujen Sm-kisojen finaaliin toista kertaa. Finaalibiiseistä tehdään kokoelmalevy. Olin viime viikolla heidän mukanaan Edu Kettusen studiolla laulamassa stemmoja niin kuin heidän kaikilla levyillään, ja isoimmilla keikoilla, joita nyt on alkanut tulla kun ovat saaneet levytyssopimuksen vuosi sitten.
Vau! menestystä uralle :)

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;23726025:
Vau! menestystä uralle :)
Kiitos. Parin viikon päästä on muuten yksi keikka, ei tuon lastenbändin kanssa, vaan toisen, jossa olen solistina. Jännittää jo melkoisesti. Tosin ei se mikään iso keikka ole, 85-paikkaisessa Ravintolassa vaan. =)

[QUOTE="Gilda";23726446]Nimimerkki ei oikein vastaa naamaa. Röpöstä tulee mieleen joku rupinen noita-akka. :D[/QUOTE]

eipä tosiaan, mulle taas tulee röpöstä mieleen joku rupisammakko, joka ei kyllä yhtään kuvaa kaunista naista nimimerkin takana

"vieras"
Mikä aloittajalla on hätänä, kun huomiota pitää kerjätä vielä vanhana akkanakin? Vituttaa jo niin paljon nuo elähtäneen entisen punkkarin kuvat ja onkohan lapsensakaan hirveen mielissään noista?

Yhteistyössä