Parhain (nopea) internet-selain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HALLÖÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HALLÖÖ

Vieras
Suositelkaa.

Opera oli ihan hyvä, mutta en tajunnu miten sieltä saa kaikki sivuhistoriapaskat poistettua. Vaikka "poistin" ne, niin osoitekenttään kun kirjotin jotakin osotetta, se ehdotteli niitä vanhoja sivuja joilla olin käynyt aiemmin. Help?

settings - preferences - advanced-välilehti ja sieltä vasemmasta sivusta alat klikkailla History ja cookies ja security yms, niin pääset ao tietoihin käsiksi. Täytyy myöntää, että oli ne kyllä melko hyvin piilotettu!

Google Chromessa on hyvä "incognito" -selaus, mutta mä en luota etteikö google kerää mun surhvaustietoja omiin hämäräpreäisiin tarkoituksiinsa...

Mites se nopeampi nettiliittymä nopeuttaa selaimen käyttöliittymän toimintaa? :D

Ota näistä selvää. Olin netscape-käyttäjä suunnilleen 1990-luvun ja sitten siirryin firefoxiin, kun netscapea ei enää päivitetty ja chromea olen käyttänyt muutamisen vuoden. Me like. Nopea, vie vähemmän resursseja kuin eräät ja pidän ihanana sitä, että osoiterivini on googlehaku samalla.

Ota näistä selvää. Olin netscape-käyttäjä suunnilleen 1990-luvun ja sitten siirryin firefoxiin, kun netscapea ei enää päivitetty ja chromea olen käyttänyt muutamisen vuoden. Me like. Nopea, vie vähemmän resursseja kuin eräät ja pidän ihanana sitä, että osoiterivini on googlehaku samalla.
Niin. Pitäisi varmaan tarkentaa, että ei mikään selain nopeuta nettiyhteyttä. Mutta toiset selaimet syövät enemmän muistia, toisissa selaimissa on hitaampi käyttöliittymä, jne..

Yhteistyössä