Siis mitä onko mulla lapsivettä liian vähän vai ei??????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihalla

Vieras
jos sanotaan lapsivettä on lätäköitä siellä täällä ja sitten sanotaan että joo se on ihan normaalia ettei mitään hätää niin siis onko kanssa ettei tarvi olla huolissaan =/
viikot 40+4

mulla kanssa oli lapsivesi väkissä 41+0 käynnillä jolloin todettiin että 41+2 aletaan käynnistämää (silloin olisi ollut yliaika-kontrolli) . ei kuitenkaan ollut mitenkään kauhean huolissaan koska virtaukset istukasta sikiöön oli kuitenkin hyvät. Lapselle kuitenkin tahdottiin antaa muutama päivä vielä aikaa yksinään tulla maailmaan, ja alkoi se synnytys sitten seuraavan päivänä ja syntyi tuolloin 41+2 . kalvot puhkesi vasta kun pää syntyi ja kätilökin totesi että ompa vähän vettä, poika kuitenkin oli hyvävointinen!

mulla kanssa oli lapsivesi väkissä 41+0 käynnillä jolloin todettiin että 41+2 aletaan käynnistämää (silloin olisi ollut yliaika-kontrolli) . ei kuitenkaan ollut mitenkään kauhean huolissaan koska virtaukset istukasta sikiöön oli kuitenkin hyvät. Lapselle kuitenkin tahdottiin antaa muutama päivä vielä aikaa yksinään tulla maailmaan, ja alkoi se synnytys sitten seuraavan päivänä ja syntyi tuolloin 41+2 . kalvot puhkesi vasta kun pää syntyi ja kätilökin totesi että ompa vähän vettä, poika kuitenkin oli hyvävointinen!

Mulle kanssa tuli epikriisi missä lukee että vesivähissä lätäköitä löytyy sieltä täältä.
ei kuitenkaan tehdä toimenpiteitä kun aikaisemat lapset syntyneet 40 aikaan..nyt mennään kuitenkin jo 40+4 ja tuo on tehty tuo tutkimus 39+2 viikoilla =/
neuvolassa kysyin kun pelottaa itteeni että mitä tuo meinaan,sanoi vaan että ei mitään on siellä vettä =O

Ite jouduin yliaikaiskontrollissa rasitustippaan, kun todettiin ultrassa että lapsivettä on todella vähän.
Tuo rasitustippa siis kertoo kestääkö vauva supistukset.

Yhteistyössä