Hehheh, minä voin lohduttaa vähän sinua kertomalla omasta raskaudestani v. -09. Jäin sairaslomalle töistä rv 23, koska heti kun tein jotain vähänkin fyysistä, alkoi supistella minuutin välein kipeästi. Ja minun työssäni ei ollutkaan mitään muuta kuin fyysistä.
Tuo supistelu meni ohi heti kun olin tekemättä mitään. Se vaan paheni koko ajan, niin että rv. 30 jälkeen en voinut edes kävellä kuin noin 50 m hitaasti, ilman että kipeät ja tiheät supparit olisivat alkaneet. Muistan kerran kun kävin tuon 50 m päässä olevassa kaupassa ja ostin kaksi litraa maitoa, ne maidot olivat liikaa, ja tuli ne kipeät supparit. :headwall:
Kerran joskus rv. 26 kävin keskustassa kaverin kanssa syömässä, kävelyä tuli yhteensä 700 m. Oli lähellä etten joutunut illalla päivystykseen karmeiden kivuliaiden supparien takia.
Minä en siis voinut tehdä mitään, ja monta kertaa äippäpolilla sanottiin että saatan joutua osastolle vuodelepoon jos en suostu olla tekemättä yhtään mitään. No pakkohan se oli. Mulla oli riskiraskaus ja olin erityisseurannassa minulla olevan sidekudossairauden takia, jolla on tapana aiheuttaa ennenaikaisia synnytyksiä, ja suvussani on niitä aiheuttanutkin.
Onneksi olen aina tykännyt olla kotona ja laiskotella, osasin siis ottaa ilon irti.

Lainasin kirjastosta tv-sarjojen dvd-bokseja ja elokuvia joita katselin, lisäksi luin paljon, surffailin kaksplussalla,

kokkailin, tein kotitöitä jotka ei rasita, kirjoitin blogia ja sanoituksia sekä runoja, järjestelin vauvan vaatteita tms. Siinä se 17 viikkoa meni, vaikka kyllä välillä tuli aika pitkäksi.