Meidän lähipuistossa on muutama tällainen "loinen" pph lapset tuodaan puistoon, no niin menkäähän nyt
hetken päästä tulee hoitolapsensa jotain kysymään hoitajaltaan
-enkö minä ole sanonut ttei aikuisten jutteleua saa keskeyttää
täytyy sanoa että jäin silloin suu auki :O ja juttelu jatkuin kun hoitolapsi lähti takaisin puuhiinsa.
Eräs omituinen hoitaja taas ei anna heidän lelujaan kenenkään muun käyttää kuin muiden pph lasten, jos hiekkikselle tulee "ulkopuolinen" hän saa kunnon mulkoilut osakseen ja kommentti,
minä kerään nyt kaikilta nämä lelut sitten pois niin ei tarvi ulkopuolisten niillä leikkiä.
Sitten samaan aikaan kun laitan oman lapsen hiekkikselle ja kassista ojennan lelun niin hoitolapset tunkee omaaloitteisesti meidän kassiin,
olenkin sanonut muutaman kerran tämän hoitajan kuullen
-Kyllä meidän leluja saa käyttää ne on ostettu leikkimistä eikä katselemista varten
On kyseinen hoitaja sitten ollut siinä kauempana muiden hoitajien kanssa naama punaisena.
On jopa kerran puistossa eräs nirppanokka hoitaja sanonut minulle etteikö me voitaisi tulla myöhemmin tai aijemmin kun heillä on ulkoiluaika tähän ja tähän aikaan ja on helpompaa vahtia kun ei ole ulkopuolisia lapsia,
silloin sanoin että kannattaa varmaan pysyä sitten omassa pihassa sillä tämä on julkinen leikkipuisto ja kyllä minä omani vahdin ei teidän tarvitse
Tällöinkin sain hieman iäkkäämmältä hoitajalta kuulla kuinka nykynuorilla äideillä ei ole käytöstapoja ja vielä tekevät lisää kakaroitakin