H
hohohijjaaa
Vieras
Jäin äitiyslomalle 1.2.2010, ja hoitovapaalle 1.12.2010. Onko minulle siis kertynyt lomapäiviä huhti-marraskuulta? Tilitoimistosta laittoivat juuri postia että lomia on kertynyt 3 PÄIVÄÄ?! miten niin vähän, omien laskujeni mukaan niitä pitäisi olla kertynyt 8kuukaudelta, eli 16pvää?! Työsuhteeni on alkanut 2006.