"Minni"
Sukkikset tai leggarit ja siinä ne shortsit, voi omg Sit korvat täynnä korviksia, näkyvät tatuoinnit naisella.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23711580:Semmosta en tajuu, et joku ei tajuu, et sukkikset sopii shortsien kanssa.
Voihan ne sun mielestä sopii mut ne on kauheet päälläAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23711642:ai, mulle vaan sopii, ihan hyvin ne.
Sellaset tyyliin 3-5 pikkukorvista molemmissa korvissa, ei hyvää päivääEi ole korvat täynnä, mutta yhteensä 9 reikää joista kolme rustossa. On vissiin liikaa? Tatuoinnit ei ole näkyviä, mutta sellaasia saattaa tulla.
Eli siis kaikki hammaslääkäriopiskelijat hankkikoot feikkiraudat hampaisiin koska ne sopii alalle?Mun mielestä ei ole sama asia. Ei kuulolaitetta käytetä sen takia, että näyttääs paremmalta tms. Ei sillä saa samaa vaikutusta tehtyä kuin silmälasiilla.
Mun serkulla oli muutama vuosi sitten violetettisankaaset silmälasit vaikka hänellä ei tarvitte olla vahvuuksia. No ne lasit sopi hänelle täydellisesti ja oikiastaan sopi hänen tulevien opintojensa takia hänelle ne lasit koska hän rupes opiskelemaan optikoksi.
:hug:Eli siis kaikki hammaslääkäriopiskelijat hankkikoot feikkiraudat hampaisiin koska ne sopii alalle?
Mä en taas ymmärrä tätä kun ihmiset täällä keskustelee asioista (kuten keskustelupalstalla tehdään) niin esim. tässäkin ketjussa sä olet jokatoiseen asiaan kommentoimassa jotain joka liittyy jollain lailla sinuun. TAAS! Mä olin puol vuotta täältä poissa ja sinä edelleen olet täällä "MINÄ! MINÄ! HUOMATKAA MINUT!" Argh! Etkö nä ole saanut lapsena halauksia tarpeeksi vai mikä mättää?
Luulis sinun vastaavan, onhan kyse SINUSTA!
Ihminen voi olla sokissa, mutta kaupoissa myydään sHokkivärejä, sHokkihintaisia tuotteita jne.Tatuoinnit, lävärit, 2-kerroksinen hiustenvärjäys (hyvin tumma-hyvin vaalea), ns. shokkivärit hiuksissa tai missään. Shokki- sanan käyttö markkinoinnissa (shokkihan on hengenvaarallinen tila, joten shokkihintaisia tuotteita en osta). Neonvärit.
Joo ja sitten pikkupennut vetelee niitä monta tölkkiä päivässä :x olin töissä eräässä paikassa jossa hengaili paljon nuoria, ja siellä ala-asteikäiset oikeasti istu koneilla ja kittas 2-5 tölkkiä muutamassa tunnissa. Sen kyllä sit näki jo ruumiinrakenteestakin.Energiajuomat kaikilla muilla paitsi yliväsyneillä aikuisilla ja drinkeissä. En käsitä miten sellasta myrkkyä myydään pikkupennuille.
No täällä puhutaankin niistä asioista, mihin ei lähtis mukaan.No se onkin asia mitä MÄ haluan enkä odota muitten hyväksyntää.