G: Muoti-ilmiö, jonka suosiota et ymmärrä?

Legginsit, Crocksit, älyttömät lävärit ja venytykset, huulien paksuunnuttaminen kamaliksi, neonvärit, mahtavat olkatoppaukset, napapaidat niillä, kenellä vatsamakkara pullistaa sieltä välistä jne...
Tossa nyt jotain.
 
"Minni"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23711580:
Semmosta en tajuu, et joku ei tajuu, et sukkikset sopii shortsien kanssa. :D

Ei ne vaan sovi, no okei ihan teineille sopii mutta ei aikuiselle :D Mies just nauro maanantaina autosta ku jollain about + 30 akalla oli sellaset, että luuleeko toi olevansa joku 15 v, ei sitten sovi yhtään, ei yhtään :D Ei auta onko 50 kg vai 100 kg.
 
[QUOTE="Minni";23711629]Ei ne vaan sovi, no okei ihan teineille sopii mutta ei aikuiselle :D Mies just nauro maanantaina autosta ku jollain about + 30 akalla oli sellaset, että luuleeko toi olevansa joku 15 v, ei sitten sovi yhtään, ei yhtään :D Ei auta onko 50 kg vai 100 kg.[/QUOTE]

ai, mulle vaan sopii, ihan hyvin ne.
 
sd
14 vee jolla on legginsit ja hihaton toppi sillain typerästi vedettynä alas että peittää juuri ja juuri takapuolen. Tunika tms olisi ihan eri juttu legginsien kanssa mutta ärsyttää se topin pingottaminen. Ja siihen vielä ne nörttilasit...
 
[QUOTE="Minni";23711549] Sit korvat täynnä korviksia, näkyvät tatuoinnit naisella.[/QUOTE]

Ei ole korvat täynnä, mutta yhteensä 9 reikää joista kolme rustossa. On vissiin liikaa? :whistle: :D Tatuoinnit ei ole näkyviä, mutta sellaasia saattaa tulla.
 
"vieras"
Miks kaikki mukavat vaatteet on semmoisia, ettei niiden suosiota ymmärretä?

Pitäiskö sit käyttää vaan jotain ahdistavaa kotelomekkoa tai muuten muotoon leikattua eli joustamatonta, epämukavaa ja vaikeasti huollettavaa (trikooseen verrattuna) hametta sukkisten ja korkkareiden kanssa. Mulle riittää että joudun pakollisissa muutamissa juhlissa vuodessa kärsimään noista, lopun aikaa tahdon käyttää vaatteita, jotka eivät aiheuta kipua, liikkumisrajoitteita tai epämukavuutta.

Musta legginsit on ihan paras keksintö. Pitkäkoipisena vihaan sukkiksia, jotka ovat aina niin lyhyitä että haarat roikkuu jossain puolessa reidessä. Shortsit leggareiden päällä taas on ihan parhautta, voisko olla mukavampaa vaatetta! Harvoin muuten tarkenee shortseja käyttää palelematta, niitä hellepäiviä on ehkä viikon verran suomen vuodessa. Eikä aina jaksa ajella sääriä kun niiden iho ei kestä sitä.
 
Eli siis...
Mun mielestä ei ole sama asia. Ei kuulolaitetta käytetä sen takia, että näyttääs paremmalta tms. Ei sillä saa samaa vaikutusta tehtyä kuin silmälasiilla.

Mun serkulla oli muutama vuosi sitten violetettisankaaset silmälasit vaikka hänellä ei tarvitte olla vahvuuksia. No ne lasit sopi hänelle täydellisesti ja oikiastaan sopi hänen tulevien opintojensa takia hänelle ne lasit koska hän rupes opiskelemaan optikoksi.
Eli siis kaikki hammaslääkäriopiskelijat hankkikoot feikkiraudat hampaisiin koska ne sopii alalle?
Mä en taas ymmärrä tätä kun ihmiset täällä keskustelee asioista (kuten keskustelupalstalla tehdään) niin esim. tässäkin ketjussa sä olet jokatoiseen asiaan kommentoimassa jotain joka liittyy jollain lailla sinuun. TAAS! Mä olin puol vuotta täältä poissa ja sinä edelleen olet täällä "MINÄ! MINÄ! HUOMATKAA MINUT!" Argh! Etkö nä ole saanut lapsena halauksia tarpeeksi vai mikä mättää?
Luulis sinun vastaavan, onhan kyse SINUSTA!
 
Kaikenmaailman kokkiohjelmat mitä tuntuu nykyään aina tulevan tv:stä. Ihan liikaa ruoanlaitto-ohjelmia.
Energiajuomat - miks ne on edes keksitty? Kyllä sitä energiaa normaalitilassa saa kun huolehtii riittävästä ravinnonsaannista. Ehkä urheilijoille ihan ok juttu mutta miks lapset ja teinit niitä tarvii!?
 
Eli siis kaikki hammaslääkäriopiskelijat hankkikoot feikkiraudat hampaisiin koska ne sopii alalle?
Mä en taas ymmärrä tätä kun ihmiset täällä keskustelee asioista (kuten keskustelupalstalla tehdään) niin esim. tässäkin ketjussa sä olet jokatoiseen asiaan kommentoimassa jotain joka liittyy jollain lailla sinuun. TAAS! Mä olin puol vuotta täältä poissa ja sinä edelleen olet täällä "MINÄ! MINÄ! HUOMATKAA MINUT!" Argh! Etkö nä ole saanut lapsena halauksia tarpeeksi vai mikä mättää?
Luulis sinun vastaavan, onhan kyse SINUSTA!
:hug:
 
"Neith"
haaremihousut, karkkiväriset korkokengät, se muka "mekko" joka onk8in vain vähän pidempi toppi jossa ei sitten tyttö voi liikkua ettei perse vilahda..
ghetto look pojilla, nyt myynnissä olevat ihme kukka hameet joissa röyhelöä ja jotka on niin omituisen näköisiä.. ylisuuret aurinkolasit, järjettömän suuret korut (siis tyyliin lapsen nyrkin kokoisista puuhelmistä tehdyt kaulanauhat jne)
se jumpsuit (vai mikä lie kuvotus) verkkari-korkkari-tennissukka yhdistelmä
 
hyi
Energiajuomat kaikilla muilla paitsi yliväsyneillä aikuisilla ja drinkeissä. En käsitä miten sellasta myrkkyä myydään pikkupennuille.
Joo ja sitten pikkupennut vetelee niitä monta tölkkiä päivässä :x olin töissä eräässä paikassa jossa hengaili paljon nuoria, ja siellä ala-asteikäiset oikeasti istu koneilla ja kittas 2-5 tölkkiä muutamassa tunnissa. Sen kyllä sit näki jo ruumiinrakenteestakin.
 
"vieras"
No se onkin asia mitä MÄ haluan enkä odota muitten hyväksyntää. :D
No täällä puhutaankin niistä asioista, mihin ei lähtis mukaan.

Mutta sinä oot nokittamassa ja puolustelemassa että "en mä koe sitä hömpötykseks" jne. Vaikket koe, niin joku muu kokee. Joten anna olla, ei sun tartte alkaa jänkäämään vastaan onko se hömpötystä vai ei.
 
1234567
[QUOTE="vieras";23712213]No täällä puhutaankin niistä asioista, mihin ei lähtis mukaan.

Mutta sinä oot nokittamassa ja puolustelemassa että "en mä koe sitä hömpötykseks" jne. Vaikket koe, niin joku muu kokee. Joten anna olla, ei sun tartte alkaa jänkäämään vastaan onko se hömpötystä vai ei.[/QUOTE]

Mutta kun MINÄMminämINÄminäMINÄminäMINÄMINÄMINÄminäminäminäminäminä nii! ! !
 

Yhteistyössä