ärsyttää kun taapero on vatsataudissa niin heti mies tekee pitkää työpäivää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
ja minä joudun taas tänään lapsen viemään lääkäriin, mies osaa aina väistellä nämä asiat. Vituttaa. Hommaan sellaisen työpaikan että mies joutuu joskus viemään lapsen lääkäriin eikä nämä asiat jää aina mulle.

Mutta onhan se silti totta, että äiti nämä asiat paremmin hoitaa.
Tiedän tuon ärsytyksen tunteen, eikä se tarkoita ettetkö rakastaisi lastasi eniten maailmassa, mutta kun vaan sattuu olee niitä omia asioita hoidettavanakin.
Mutta meillä ei tulis mieleenkään, että mies menis lääkäriin lapsen kanssa, vaikka muuten ovat isän perässä ja iskä on maailman paras ja kivoin, niin tuollaisissa tilanteissa turvataan äitiin.

Mutta onhan se silti totta, että äiti nämä asiat paremmin hoitaa.
Tiedän tuon ärsytyksen tunteen, eikä se tarkoita ettetkö rakastaisi lastasi eniten maailmassa, mutta kun vaan sattuu olee niitä omia asioita hoidettavanakin.
Mutta meillä ei tulis mieleenkään, että mies menis lääkäriin lapsen kanssa, vaikka muuten ovat isän perässä ja iskä on maailman paras ja kivoin, niin tuollaisissa tilanteissa turvataan äitiin.

Meillä kyllä lapsi menisi isän kanssa lääkäriin, isä vaan ei halua. Miehellä sellainen työ että voi päättää itse päivänsä pituuden ja kummasti ne heti piteni kun lapsi tuli kipeäksi. Olen monimuoto-opiskelija ja tämä viikko olis ollut lähiopetusta nyt ne jää kokonaan pois.

No en kyl oikein osaa sanoa tähän mitään. Jos miehes on siis OIKEESTI noin pässi, että väistelee, eikä tää oo sun mielikuvituksesi tuotetta, niin en katselis tollaista miestä... Kuulostaa siltä, ettei välitä lapsesta tai susta.

Meillä on aina itsestään selvää, että jos ollaan pahasti sairaana (mitä vatsatauti yleensä on ja erittäin rankkaa vanhemmalle myös) niin mies tulee päinvastoin normaalia aiemmin kotiin auttamaan. Jos on töitä ollut tehtäväksi, niin on sitten väsyneenä niitä tehnyt jopa yölläkin, mutta aina on auttanut lasten kanssa kun ovat olleet sairaana.

[QUOTE="Olivia";23706393]No en kyl oikein osaa sanoa tähän mitään. Jos miehes on siis OIKEESTI noin pässi, että väistelee, eikä tää oo sun mielikuvituksesi tuotetta, niin en katselis tollaista miestä... Kuulostaa siltä, ettei välitä lapsesta tai susta.

Meillä on aina itsestään selvää, että jos ollaan pahasti sairaana (mitä vatsatauti yleensä on ja erittäin rankkaa vanhemmalle myös) niin mies tulee päinvastoin normaalia aiemmin kotiin auttamaan. Jos on töitä ollut tehtäväksi, niin on sitten väsyneenä niitä tehnyt jopa yölläkin, mutta aina on auttanut lasten kanssa kun ovat olleet sairaana.[/QUOTE]

Minäkin luulin että auttaisi mutta ei, ennen tehnyt maksimissaan 8 tunnin työpäivää usein 6 tuntista niin eilen teki 12 tuntia ja tänään varmaan menee 10 tuntia. En jaksaisi täällä yksin murehtia tilannetta ja pyyhkiä oksennuksia.

No meillä kyllä isäkin osaa käyttää lastaan lääkärissä. Ei kai se nyt niin vaikeaa ole, että äiti on jotenki parempi hoitaa ne asia :D Mutta ootko varma, että mies tekee tarkoituksellisesti niin, vaan tuntuuko susta vaan? Ootteko puhunu asiasta? Ärsyttäväähän se on, jos sä olet oikeasti aina se joka joutuu joustaa.

Lääkäriin kun raju tauti kestänyt 3vrk ja lapsi varmasti kuivunut. Olen puhunut asiasta miehelle mikään ei muutu minä aina joustan ja kyllä saa itse päättää työpäivänsä pituuden joten väistelee tätä asiaa.

No joo, ja vanhempien keskinäisestä reiluudesta viis, mutta minkälainen vanhempi haluaa paeta lapsensa luota, kun tämä on varmasti jo huonossa kunnossa jos raju tauti kestänyt 3 pvää? :o En ymmärrä.

Yhteistyössä