Mietin tässä hiukan suunnitella elämää eteenpäin, tietty muutoksia aina voi tulla, mutta hyvä ainakin yrittää suunnitella jne... Itse täytin just 23v ja tässä on tavoitteeni:
24v: valmistua tradenomiksi
25-28v: Vakiinnuttaa paikka duunimarkkinoilla, löytää elämäni mies, mennä naimisiin ja eka lapsi vois tulla 28v (kun jo varma hyvä duuni)
28-30: Kotiäitinä ja toinen lapsi
31-32: Kotiäitinä
32- : Paluu duuniin ja pientä uraa, ura riippuu kans siitä miten miehen uraa pitää tukee.
Haluan 2 lasta, hyvän miehen, rikas ei tarvi olla, mutta semmonen että rahaa on riittävästi:
Omakotitalo läheltä pk-seutua, ehkä joku pieni kaupunkiyksiö.
Kesämökki tulee vanhempien puolelta. Ja on sopiva sijainniltaan.
Kaksi autoa, jotka vois olla hybridejä.
Ja sit heppa + paikka hepalle jostain pk-seudulla.
Tämmösen elämän haluan, en mitään ihmeellistä luksusta. Tietty ulkomailla haluais käydä tilanteesta riippuen. Ihan pienten lasten kanssa ei tarvi käydä. Oon onneksi reissunnut jo aika paljon, että ei tartte siinä mielessä heti uudestaan olla...
24v: valmistua tradenomiksi
25-28v: Vakiinnuttaa paikka duunimarkkinoilla, löytää elämäni mies, mennä naimisiin ja eka lapsi vois tulla 28v (kun jo varma hyvä duuni)
28-30: Kotiäitinä ja toinen lapsi
31-32: Kotiäitinä
32- : Paluu duuniin ja pientä uraa, ura riippuu kans siitä miten miehen uraa pitää tukee.
Haluan 2 lasta, hyvän miehen, rikas ei tarvi olla, mutta semmonen että rahaa on riittävästi:
Omakotitalo läheltä pk-seutua, ehkä joku pieni kaupunkiyksiö.
Kesämökki tulee vanhempien puolelta. Ja on sopiva sijainniltaan.
Kaksi autoa, jotka vois olla hybridejä.
Ja sit heppa + paikka hepalle jostain pk-seudulla.
Tämmösen elämän haluan, en mitään ihmeellistä luksusta. Tietty ulkomailla haluais käydä tilanteesta riippuen. Ihan pienten lasten kanssa ei tarvi käydä. Oon onneksi reissunnut jo aika paljon, että ei tartte siinä mielessä heti uudestaan olla...