Äitienpäivä lahjaideoita anopille? Todella hankalaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli se ikuisuus kysymys joka vuosi. Eli mitä anopille joka ei tarvi oikeasti mitään.
Siinä mielessä helppoa että on iloinen kaikesta mitä sinne vie. Mutta haluaisin että mukana on jokin ajatuskin.
Se ongelma sitten. Anopilla on mt ongelmia. Ja siitä seuraa sitte se että jos viedään esim ruukkukukka niin soittaa sit mulle joka kerran kun siirtää kukan paikkaa. Ja sitten jos kukka sattuukin kuolemaan niin siitäkin tulee ongelma. Ja vähän kaiken muunkin kanssa samanlaista.

Sori mutta pakko kommentoida, vaikken varsinaisesti vastaa kysymykseen. Siis hankitteko anopille äitienpäivälahjan? Ei mun mies osta mun äidille, enkä minä hanki mitään anopilleni.. ei ole koskaan tullut mieleenkään, eihän se mun äitini ole, luojan kiitos.

Älkää ottako väärin, en arvostele. Olen vain kummissani.

ukkos äitihän se on eikä sun :) Jos sulla on lapsia niin annat heidän tehdä jotain mummolleen... Ei se ole sun tehtävä keksiä lahjaa anopilles vaan omalle äidilles :)

Sori mutta pakko kommentoida, vaikken varsinaisesti vastaa kysymykseen. Siis hankitteko anopille äitienpäivälahjan? Ei mun mies osta mun äidille, enkä minä hanki mitään anopilleni.. ei ole koskaan tullut mieleenkään, eihän se mun äitini ole, luojan kiitos.

Älkää ottako väärin, en arvostele. Olen vain kummissani.

Mä saatan auttaa miestä ideoimaan ja saatan ehdottaa jotain, jos se ei keksi. Mutta kyllä mä haluan, että mies itse on halukas ostamaan äidilleen jotain, vaikka kukkia, eikä mun tartte ottaa sitä hommaa niskoilleni. Anoppi kaipaa niitä muistamisia nimenomaan pojaltaan ja olisi huijausta, jos aina uskottelisimme, että mun mies on hankkinut jotain, vaikka sitä ei kiinnostaisi koko juttu.

Meillä se vaan menee niin et minä ne hommaan. Jos jää miehen vastuulle niin käydään sit su aamuna jostain joku kukka ja se on siinä. Muut sisaruksen vie kans kunnon lahjan ja ei nuo miehen veljetkään ite niitä lahjoja osta vaan vaimot ne on hommannu.
On meillä ollu äitienpäiviä et viety kukkakimppu ja lastentekemät kortit.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23693604:
Mä saatan auttaa miestä ideoimaan ja saatan ehdottaa jotain, jos se ei keksi. Mutta kyllä mä haluan, että mies itse on halukas ostamaan äidilleen jotain, vaikka kukkia, eikä mun tartte ottaa sitä hommaa niskoilleni. Anoppi kaipaa niitä muistamisia nimenomaan pojaltaan ja olisi huijausta, jos aina uskottelisimme, että mun mies on hankkinut jotain, vaikka sitä ei kiinnostaisi koko juttu.

Meillä se lahja on koko perheeltä. Tottakait arvostan anoppia miehen äitinä joten miksen sitä lahjaa ostais.

kyllä se lastentekemä kortti on tarpeeksi, kyllä mummo siitä aina ilahtuu enemmän kuin jostain kaupasta ostetusta krääsästä, kukasta tai leivonnaisista :O Se on kuitenkin nyt vain äitienpäivä, ei syntymäpäivä.

kyllä se lastentekemä kortti on tarpeeksi, kyllä mummo siitä aina ilahtuu enemmän kuin jostain kaupasta ostetusta krääsästä, kukasta tai leivonnaisista :O Se on kuitenkin nyt vain äitienpäivä, ei syntymäpäivä.

Meillä taas menee niin et syntymäpäiviä ei oikein muisteta ja äitien ja isänpäivät on sit isompia juhlia. ELi siksi tuo lahja ois paikallaan.
Ja oisko jollakin niitä lahjaideoita kun sen lahjan jokatapauksessa ostan/teen?

Kyllä meillä ostetaan äitienpäivälahjat anopeille. Me ajattelemme niin että anopit ovat meidän lähisuvun (minä+sisarukset, mies+sisarukset) vanhimpia äitejä joita kunnioitetaan -joten lahjan arvoisia ovat. Olemme usein tilanneet anopeille jonkin lehden vuosikerran lahjaksi. Tai sitten jotakin muuta esim mitä olemme huomanneet heidän tarvitsevan.

Mä laitan ädilleni, mummoilleni ja anopille kehystetyn kuvan vauvasta ja kauniin kortin. Mun mummot eivät ole vielä edes nähneet vauvaa niin varmaan ilahtuvat. Olisin halunnut laittaa täytetyt valokuva-albumit, mutta mulla ei ole ollut eikä ole oikein aikaa keskittyä sellaiseen. Mies saa antaa äidilleen jotain isompaa lahjaa jos haluaa. Jos jaksan ja ehdin niin saatan käydä hakemassa vaikka jonkun kivan jalkavoide/suihkugeelipakkauksen tmv. anopille ja äidille. Sellaisten tiedän ainakin tulevan käyttöön ja olevan mieluisia.

Joku koru voisi olla kiva jos hän käyttää sellaisia tai kirja (joko romaani tai harrastusaiheinen, vaikka joku askarteluidea- tai puutarhakirja).

Yhteistyössä