P
Puolueeton
Vieras
Minä en valitettavasti arvosta kotiäitiyttä sen jälkeen, kun lapsi on täyttänyt kolme vuotta. En vain voi sille mitään, että kotona oleva tuntuu työtävieroksuvalta ja laiskalta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en valitettavasti arvosta kotiäitiyttä sen jälkeen, kun lapsi on täyttänyt kolme vuotta. En vain voi sille mitään, että kotona oleva tuntuu työtävieroksuvalta ja laiskalta.
Jaa, mä olen ollut tavallaan kotiäitinä vuodesta 2006 kun jäin sairaslomalle. Töitä toki teen kotoakäsin mitä tarvitsee. Isossa leikkauksessa olen ollut ja pikkuisenkin pyöräytin tähän vielä. On tää oikeastaan aika helppoa kun en oikeastaan mitään voi tehdä....katsotaan mitä syksy tuo tullessaan kun menen toiseen leikkaukseen.
Minähän en lapsiani päikkyyn vie ennenkuin menevät eskariin.
Mietin vain mikä sitten on oikeasti se ratkaiseva ero 2,5v:n kohdalla kuin 3v1kk:n kohdalla että arvostus loppuu. Sekä että yhteiskunta lakkaa maksamasta? Eikä se ole vain positiivinen asia että sun verorahasi eivät mene enää sen kotimamman elätykseen vaan hän haalii siitä hetkestä lähtien ihan itse rahansa ollakseen kotona. Kerro ap tarkemmin mitä tarkoitat?
Jaa, mä olen ollut tavallaan kotiäitinä vuodesta 2006 kun jäin sairaslomalle. Töitä toki teen kotoakäsin mitä tarvitsee. Isossa leikkauksessa olen ollut ja pikkuisenkin pyöräytin tähän vielä. On tää oikeastaan aika helppoa kun en oikeastaan mitään voi tehdä....katsotaan mitä syksy tuo tullessaan kun menen toiseen leikkaukseen.
Mikä siinä on se ero?
Alkuperäinen kirjoittaja kyllähän;23688642:töissä pääsee helpommalla kuin kotona monen muksun kanssa ja töistä vielä maksetaan![]()
Olen pahoillani, jos sinun on paha olla, mutta silloin kannattaisi hakea jotain muutosta elämään... esim. työn muodossa.Ja oikein fiksu ihminen tietäisi, että työ ei ole ainoa asia, josta ihminen voi hakea haastetta elämäänsä. Mutta provohan sinä, niin kuin nämä aina. Kyllä joillain on paha olla![]()