miehen logiikka auton ostossa... (tai kun sitä ei ole)

• Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
No johan mies sekosi.

Ap, sulla on ihan hyvä suunnitelma. Et todellakaan maksa mitään miehen menoja, jos se käyttää rahojaan noin tolkuttomasti. Kai se sen omilla rahoillaan osti?
no oman autonsa se laittoi vaihdossa ja suunnitelmana on että se maksaa lyhennykset itse.. mutta sehän tarkoittaa sitä että maksan vaan muita menoja enemmän.. ja nyt jostain syystä en halua tehdä niin..
(siis joo, onhan sitä ylimääräistä varsinkin kun saadaan toi typerä tupakointi loppumaan, mutta en mä ajatellut sitä kyllä autoon sijoittaa :O inhoan elää niin että pitää laskea rahoja, miettiä mitä kaupasta ostaa jne ja siihen tää nyt sitten menee |O)

[QUOTE="vieras";23683621]bensakone tappaa ei diesel[/QUOTE]

Nykyajan dieselit tuottavat niin pieniä hiukkaspäästöjä, että ne menevät mihin vaan. Pienhiukkaset tunkeutuvat mm. aivoihin aiheuttaen syöpää ja ties mitä.

Päivitä tietosi!

niino
Oudointa tässä on se, että joku ostaa noita ooppelin romuja. Samalla rahalla mitä uusii ooppeli maksaa, saisi kunnollisen, pari vuotta vanhan auton kuten Volvon tai Volkkarin.

Heikotus
Tää on just tätä.Nuoret perheet ajaa upouusilla autoilla ja sitten kituutetaan ruuasta,hyvinvoinnista!!Miksi helvetissä ostelette niitä kalliita autoja jos niihin ei ole vara?Pitääkö niitä ostaa siksi että status pysyy arvostuksessaan;kyllä meillä sitä rahaa on.Oikeesti,sen kyllä arvaa suuremmalta osin kenellä siihen autoon on oikeasti vara ja kenellä ei.Monet joilla sitä olisi,ostavat halvan auton reuhkan ja ajelevat sillä.Tyytyväisenä siihen ettei ole lainaa.Monet joilla sitä rahaa on kunnolla,ajavat ilmanmuuta sitten niillä toooooooosi kalliilla autoilla.

"Neith"
Tää on just tätä.Nuoret perheet ajaa upouusilla autoilla ja sitten kituutetaan ruuasta,hyvinvoinnista!!Miksi helvetissä ostelette niitä kalliita autoja jos niihin ei ole vara?Pitääkö niitä ostaa siksi että status pysyy arvostuksessaan;kyllä meillä sitä rahaa on.Oikeesti,sen kyllä arvaa suuremmalta osin kenellä siihen autoon on oikeasti vara ja kenellä ei.Monet joilla sitä olisi,ostavat halvan auton reuhkan ja ajelevat sillä.Tyytyväisenä siihen ettei ole lainaa.Monet joilla sitä rahaa on kunnolla,ajavat ilmanmuuta sitten niillä toooooooosi kalliilla autoilla.
no kuule, mulle riittäis vähän vanhempikin auto.. itse olin ajatellut (ja siitä oltiin myös keskusteltu yhdessä) tollasta 2000 luvun alkupään autoa.. nimenomaan mahdollisimman vähän velkaa mutta silti mahdollisimman luotettava peli..

No eihän ap edes halunnu uutta ostaa. Ei oo kyl meilläkään auto yli varojen hankittu.

"Neith"
niin ja tuo merkkiasia on tietty sellainen että makuja on monia, mutta tuo meidän aiempi opel on toiminut hyvin ilman vikoja, samoin on miehen vanhempien opelit.. eli tuota automerkkiä en purnaa vaikka mieluummin olisin ottanut volkkarin kun pidän niistä enemmän..

Yhteistyössä