Esitelkääs itsenne!

Liinu81
Nyt laiskottelin ja kopioin tämän aiemmasta esittelyketjusta: 30-vuotias, yhden lapsen äiti. Olen naimisissa. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla, syksyllä täytyy palata töihin ja se ahdistaa kyllä melkoisesti. Olen ollut yli puolet elämästäni kasvissyöjä ja eläinten hyvinvointi sekä elämisen arvoinen elämä ovat minulle tärkeitä asioita. Käsitöissä olen surkea, samoin leipojana melkoisen kehno. Ajoittain uhmaan kuitenkin kohtaloa ja yritän saada jotain tekeleitä aikaiseksi. Olen innokas oppimaan uusia asioita, tapaamaan uusia ihmisiä, tutustumaan uusiin paikkoihin. Matkustan mielelläni, vaikka lentäminen aiheuttaakin huonon omantunnon. Haluaisin osata olla boheemimpi, mutta käytännössä olen turhankin jämäkkä pitämään asiat "ruodussa". Äidiksi tulo ei ollut minulle koskaan itsestäänselvyys. Tyttäremme on nyt 1v6kk. Niin ja koiria löytyy täältäkin :)

27v. neljän tytön (7v., 4v., 3v. ja 1v.) mutsi. Mukana menossa lisäksi koti"äitiä" leikkivä mies (36v.), kani, 2 marsua, 3 kissaa, 2 koiraa, 8-päinen kanala, pari ponia ja 6 hevosta.
Näiden lisäksi kiireisenä pitää oma tallilomitus-/käsityöläisyritys ja opiskelu hevoshierojaksi.

Koska aikaa tietysti on enemmän kuin tarpeeksi, harrastuksena ja sivubisneksenä leipoilen niitä nykyään niin suosittuja marsipaanihirvitys-kakkuja, ja askartelen milloin mitäkin.
huhhuh! Toisilla virtaa riittää :) Kivalta kylläkin kuulostaa toi sun perheidylli :)

Hei vaan! :wave:

Mä olen juuri nikkiä vaihtanut vakkari. Perheeseen kuuluu kaksi lasta, aviomies ja kaksi koiraa. Harrastan lukemista, käsitöitä, lenkkeilyä, tankotanssia ja bloggailua.
Olen myös ikuinen heppatyttö ja välillä käynkin ratsastelemassa kaverini hevosella, omasta hevosesta edelleen haaveilen :D
Unelma-ammattini löytyy kosmetiikka-alalta :)

Mä olen kohta 31v. yhden kolmevuotiaan tyttären äiti ja yhden miehen vaimo. Käyn kokopäivätyössä ja opiskelen työn ohessa tavoitteena saada maisterin prujut viiden-kuuden vuoden sisään. Amk-tutkinto on jo. Harrastan kasvimaaviljelyä, musakeikkoja ja lukemista. Liikunnallisia harrastuksia ovat jooga, kuntosali ja työmatkapyöräily. Rakastan kotilöhöilyä lapsen kanssa, iloisia illanviettoja ystävien kesken, matkustelua Euroopan kaupungeissa ja Saimaan mökillä sekä hyvän ruoan laittamista ja nauttimista kera hyvän juoman miehen kanssa.

*muoks* Lisätään tähän vielä, että juuret ovat Savossa, luovutetussa Karjalassa ja Puolassa, kasvanut olen Jyväskylässä ja helsinkiläinen olen ollut jo yli kolmasosan elämästäni. :) I <3 HKI.
Sun elämä kuulostaa juuri sellaiselta mistä mäkin haaveilen! Mäkin opiskelen omaksi ilokseni avoimessa yliopistossa mutta haaveissa olisi saada jotain suurta vielä aikaan opiskeluissa :) Olen muuten tullut alunperin samalta suunnalta kuin sinäkin (Keski-Suomi) ja Espoossa asunut jo kauan! :)

Jos minäkin sitten...
36-vuotias komen lapsen äiti Hämeestä. Tytöt on 11 ja 9 (kohta 10) ja poika 4 (kohta 5). Mieskin on, yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta. Lemmikkeinä on kääpiöluppakani ja euraiser-merkkinen koiranpentu. Omakotitalossa asutamme ja farmariautokin on, mies on Di ja itse olen hoitoalalla.
Henkinen kasvu ja henkimaailman asiat ovat alkaneet kiinnostaa ja epäilen löytäväni itseni muutaman vuoden sisällä jostakin ihan muusta työstä. Kenties energiahoitoja, luontaislääketiedettä, kanavoimista...??? Mielenkiinnolla odotan mihin minua johdatetaan! :)

Hei vaan! :wave:

Mä olen juuri nikkiä vaihtanut vakkari. Perheeseen kuuluu kaksi lasta, aviomies ja kaksi koiraa. Harrastan lukemista, käsitöitä, lenkkeilyä, tankotanssia ja bloggailua.
Olen myös ikuinen heppatyttö ja välillä käynkin ratsastelemassa kaverini hevosella, omasta hevosesta edelleen haaveilen :D
Unelma-ammattini löytyy kosmetiikka-alalta :)
Kukas sä olit ennen???

Sun elämä kuulostaa juuri sellaiselta mistä mäkin haaveilen! Mäkin opiskelen omaksi ilokseni avoimessa yliopistossa mutta haaveissa olisi saada jotain suurta vielä aikaan opiskeluissa :) Olen muuten tullut alunperin samalta suunnalta kuin sinäkin (Keski-Suomi) ja Espoossa asunut jo kauan! :)
Oih, kiitos. :) Tavallista arkeahan tämä on arkisine huolineen ja ajankäyttöongelmineen. Haaveilen lottovoitosta, jotta voisin jättää työt muutamaksi vuodeksi ja opiskella rauhassa loppuun. Opintotuella opiskeleminen ei oikein enää innosta ja aikuisopintorahan saamiseen on vielä pari työvuotta taivallettavana.

Minäkin olen melko uusi täällä. Siis harmaillut olen kauan, mutta vihdoin uskaltauduin mustua. Eli kahden lapsen äiti Etelä-Pohjanmaalta. Lapset 3- ja 5-vuotiaat. Osa-aikaisesti olen töissä ja yliopiston pääsykokeet ovat työn alla.

Oih, kiitos. :) Tavallista arkeahan tämä on arkisine huolineen ja ajankäyttöongelmineen. Haaveilen lottovoitosta, jotta voisin jättää työt muutamaksi vuodeksi ja opiskella rauhassa loppuun. Opintotuella opiskeleminen ei oikein enää innosta ja aikuisopintorahan saamiseen on vielä pari työvuotta taivallettavana.
Mä oon päättänyt että sitten KUN saan lottovoiton haen lääkikseen ja luen itseni lääkäriksi :D Eipä ole vielä suunnitelmat mennyt niinkuin piti :D

"elämänkevät"
45 v äippä ihanalle 8-vuotiaalle pojalle+ ihana mies 50v myös. Perheeseemme kuuluu lisäksi 2 karvaista söpöliiniä kultaistanoutajaa. Hesassa asustamme. Hmmm. Harrastuksena nautiskelu elämästä siis ystävistä ja kodista :)

[QUOTE="elämänkevät";23685362]45 v äippä ihanalle 8-vuotiaalle pojalle+ ihana mies 50v myös. Perheeseemme kuuluu lisäksi 2 karvaista söpöliiniä kultaistanoutajaa. Hesassa asustamme. Hmmm. Harrastuksena nautiskelu elämästä siis ystävistä ja kodista :)[/QUOTE]

Oi, sielläkin on kultsin omistaja :) Mahtavia koiria!

Yhteistyössä