Esitelkääs itsenne!

NF
Lähinnä sivusta foorumia seuraileva esikoista odottava kolmen (+yhden etä) lassien omistaja. Itse kasvanut kuuden lapsen perheessä eläinten keskellä ja aina jonkinlaisesta "suurperheestä" unelmoinut.
Nyt lähinnä nautiskelen ajatuksesta, että syksyllä perhe kasvaa ja tällä kertaa ihmislapsen muodossa.

"pöh"
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23673293:
Voi vitsi, itse olen suunnitellut, että hommaan kultaisennoutajan varmaan n. 5v päästä :) miehen käännytys on aika loppusuoralla kun se on kokoajan ollut sitä mieltä, että koiran pitää olla kissan kokoinen max.. itse tykkään isoista koirista :p kultaisista olen kuullut pelkkää hyvää perhekoirana, toki se riippuu koulutuksesta, mutta koiraihmisiä olen ^^ (tähän mennessä olen saanut rahdattua meille kissan ja kanin..)
ihme mies sulla, mun mies aina sanoo, on sitä mieltä että jos koira otetaan niin koiran pitää olla koiran kokoinen eikä kissan kokoinen :D

Mä olisin voinut vähän lainailla kuvaukseeni Lodelta ja pypylleröiseltä. :)
Eli 25 v. yhden tyttölapsen äiti (kohta 2 v.). Ei miestä, mutta koiruus (porokoira-lapukkasekoitus) löytyy. Rakastan vaatteita ja kenkiä (shoppailua!!) plus kaikenlaisia käsitöitä (neulonta, ompelu, remppahommat, entisöinti jne.). Olen työskennellyt ravintola-alalla monessa paikassa (ympär ämpär mualimaakin), mutta tuntuu siltä että alanvaihdos olisi ihan kohdillaan. Tykkään urheilusta (itse lenkkeilen, tanssin, jumppaan jne. ja katson 'miehisiä' lajeja: futis, lätkä, mäkihyppy yms.) ja muutenkin menemisestä. Ehdottomasti rakastan myös musiikkia (lattarit saa mun jalat ja lanteet vatkaamaan, mutta kuuntelen myös melko monipuolisesti kaikenlaista muutakin). Olen siis tällainen huithapeli ja sanon asiat suoraan, pahemmin miettimäti (vaikka pitäisi), huumorilla toimeentuleva ja rakastava. Yksi asia mitä inhoan suuresti on ihmisten turha valittaminen joka asiasta (esim. sää ja Suomen vuodenajat) ja liika katteellisuus siitä mitä muilla on. Elämä on sitä miksi sen tekee!

Muoks. ja käytän hirveästi sulkuja kirjoittaessani. :LOL:
Olipa hienosti kirjoitettu toi "Elämä on sitä miksi sen tekee", se on niin totta. Pitäisi valittamisen sijaan kehittää omaa elämäänsä parempaan suuntaan :)

Täällä on elokuussa 26v. täyttävä äiti-ihminen Keski-Suomesta. Uusperhe ollaan, mies täyttää 31, mulla on 5v.(syksyllä 6v.) tyttö ja miehellä 10v. poika, yhteisiä lapsia ei (vielä) ole. Lemmikkejä ei ole, sillä kissa kuoli viime kuussa ja perheessä on allergiaa. Mies on sairaslomalla ja minä töissä Alkossa. Harrastan leipomista, käsitöitä ja lukemista sekä valokuvausta (oottelenkin että saisin uuden kameran).

Yhtä ollaan nykyisen miehen kanssa pidetty pian 2v, hänen poikansa käy meillä joka toinen vkl. Tytön isästä erosin n. 4 vuotta sitten ja meillä on huonot välit. Tyttö ei ole nähnyt isäänsä yli vuoteen, miksi näin, se tarina on pitkä mutta sanotaan, että neiti on käynyt psykologilla isänsä tekojen vuoksi joten mielestäni se selittää paljon.
Onpa ikävää luettavaa kun lapsi joutuu kärsimään aikuisen ihmisen teoista! :( Minunkin esikoiseni isä katkaisi yhtäkkiä välit poikaansa, ei ole nähnyt joulun jälkeen. Se on niin väärin että aikuinen tekee tuollaisia tekoja viattomalle ja luottavaiselle lapselle. Onneksi meillä nykyisen mieheni kanssa tasapainoinen koti eikä esikoiseni ole edes isästään maininnut moneen kuukauteen mitään!

Ikää on 34v ja asustelen Tukholmassa. Miehen lisäksi perheeseen kuuluu kolme lapsukaista, 6v poika, kohta 5v tyttö ja 5kk ikäinen tyttö, koiranvirkaa tekee 3v collie-neiti. Ammatiltani olen sairaanhoitaja mutta tällä hetkellä siis kotona hoitelen tuota nuorimmaista.

Mitään kovin kummoisia harrastuksia ei ole, jonkin verran yritän kyllä liikkua (lenkkeillä ja uida lähinnä) toiveena samalla että saisi näitä viimevuosien aikana kerättyjä kiloja pudotettua... :whistle:

Muuten arkeen tuo tekemistä nuo isommat lapset jotka kumpikin ovat erityislapsia.

Ikuisesti itseään etsivä 32 vuotias pohojalaanen junttura.
2 lasta- 7 ja 4 vuotiaat, aviomies.
Koira, poni, kaneja ja kissoja.

Luomuileva kestovaippahörhö, ituhippi ja maailmanparantaja, eläinrakas ja kroonista rahapulaa kärsivä.
Tolokun ihminen, neula ja vasara pysyy käsissä, auto vähän huonommin.....

Mottona: Aiiiivan sama mitä ne ihimiset meistä pohojalaasista ajattelevat, pääasia jotta pelekäävät!

4-kymppinen puumanainen täällä, tosin onnellisesti naimisissa ja 1 lapsi. En kuuntele iskelmää enkä käy tansseissa eli rokki soi ja elämä on hyvää & tasaista. Työelämässä ja elämä työssä. 80-luvulla kaikki oli toisin ja paremmin..?! :D

Sipuli, plussan "vanhin" mode, eli pisimpää täällä modeillut :D
Ikää 28, lapsia -01, -03- 08.
Ei juuri enää kirjoittele mutta kyttäilee taustalla lähinnä.
Ekoilee ja hippeilee ja on vähintäänkin omalaatuinen mutta aika kiva silti :p
Edit. vielä sen verran että opiskelee ja elelee uusperhe arkea siinä määrin että nuorin on nykyisen kanssa yhteinen, nykyinen on se 4,5v nuorempi kun minä ja semmoset 6v yhdessä tallailtu ja tarkoitus olisi tallailla jatkossakin yhdessä :)

Viimeksi muokattu:
27v. neljän tytön (7v., 4v., 3v. ja 1v.) mutsi. Mukana menossa lisäksi koti"äitiä" leikkivä mies (36v.), kani, 2 marsua, 3 kissaa, 2 koiraa, 8-päinen kanala, pari ponia ja 6 hevosta.
Näiden lisäksi kiireisenä pitää oma tallilomitus-/käsityöläisyritys ja opiskelu hevoshierojaksi.

Koska aikaa tietysti on enemmän kuin tarpeeksi, harrastuksena ja sivubisneksenä leipoilen niitä nykyään niin suosittuja marsipaanihirvitys-kakkuja, ja askartelen milloin mitäkin.

Mä olen kohta 31v. yhden kolmevuotiaan tyttären äiti ja yhden miehen vaimo. Käyn kokopäivätyössä ja opiskelen työn ohessa tavoitteena saada maisterin prujut viiden-kuuden vuoden sisään. Amk-tutkinto on jo. Harrastan kasvimaaviljelyä, musakeikkoja ja lukemista. Liikunnallisia harrastuksia ovat jooga, kuntosali ja työmatkapyöräily. Rakastan kotilöhöilyä lapsen kanssa, iloisia illanviettoja ystävien kesken, matkustelua Euroopan kaupungeissa ja Saimaan mökillä sekä hyvän ruoan laittamista ja nauttimista kera hyvän juoman miehen kanssa.

*muoks* Lisätään tähän vielä, että juuret ovat Savossa, luovutetussa Karjalassa ja Puolassa, kasvanut olen Jyväskylässä ja helsinkiläinen olen ollut jo yli kolmasosan elämästäni. :) I <3 HKI.

Viimeksi muokattu:
Tämä ilmottautuu myös uutena palstailijana. Aiemmin olen lähinnä sivusta seurannut tai harmaana osallistunut keskusteluun. Ikää 26, avomiehellä 25. Yhteiseloa takana vajaat 2v. Molemmat ollaan työelämässä. Ensimmäinen lapsi mönkii vasta vatsassa. Vauvojen virkaa ovat tuuranneet 1 vuotiaat maatiaiskollit 2kpl.
Mukava tutustua teihin muihin :)

Olen 41-vuotias neljän lapsen äiti ja yhden lapsen mummi. Kuopus täyttää pian 16-v ja esikoinen 23, niin se aika rientää. En ole koskaan asunut miehen kanssa samassa taloudessa, ja tuskin tulen asumaankaan, koska katson olevani lesbo (jos mun pitää itseni jotenkin määritellä).
Lapsista kaksi asuu omissa kodeissaan jo, ja kaksi on vielä kotona, muksujen lisäksi meteliä aiheuttavat kaksi kanineitosta ja tyttäreltä meille muuttaneet gerbiilisiskokset. Miten siinä aina käykin niin, että lapsi ottaa eläimen ja loppujen lopuksi äiti on se, joka eläimistä huolehtii ? :D

Asutaan pk-seudulla, teen vuorotöitä, sinkkuilen, vaikka mielummin seurustelisin. Uskon rakkauteen, enkä halua seurustella sellaisen kanssa, joka on ihan kiva ja jonka kanssa pystyn olemaan, vaan haluan olla suhteessa sellaisen kanssa, jota ilman en voi elää. Kirjoittelen tosi harvoin kirjautuneena, vaikka käyn lukemassa palstaa päivittäin ja kommentoin, jos tuntuu, että on jotain kommentoitavaa.

Jospa minäkin kertoisin jotain uusi, kun itsekin olen :)

Olen 23v. kahden lapsen äiti. Naimisissa olen.
Asustellaan Oulun seudulla. Juuret on Lapissa.
Opiskelen lähihoitajaksi.

Lapset on iältään 4v. ja 2v.
Vapaa-aika kuluu kotia remontoiden, bloggailen, teen käsitöitä aina silloin, kun ei oikeasti tarvitsisi tehdä yhtään mitään ja kiertelen kirppareita silloin, kun on aikaa. Olen myöskin MLL:n yhdistystoiminnassa mukana.

"pypylleröinen"
27v. neljän tytön (7v., 4v., 3v. ja 1v.) mutsi. Mukana menossa lisäksi koti"äitiä" leikkivä mies (36v.), kani, 2 marsua, 3 kissaa, 2 koiraa, 8-päinen kanala, pari ponia ja 6 hevosta.
Näiden lisäksi kiireisenä pitää oma tallilomitus-/käsityöläisyritys ja opiskelu hevoshierojaksi.

Koska aikaa tietysti on enemmän kuin tarpeeksi, harrastuksena ja sivubisneksenä leipoilen niitä nykyään niin suosittuja marsipaanihirvitys-kakkuja, ja askartelen milloin mitäkin.
Missä sä asut? :)

Yhteistyössä