-30kg rikki!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cambridge
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja häh;23673747:
Siis vielä 30 kg tiputat? Saanko kysyä pituuden ja painosi nyt? Ihan hurjan suuri muutos!! Onnea!!

Olen 170cm pitkä ja painan tällä hetkellä 100,6kg, eli kyllä se 30kg pitäis vielä tiputtaa jotta pääsen normaalipainon ylärajalle. Ensimmäisessä kuvassa painan 131,8kg

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23673780:
onkohan sun vaaka rikki, ku mä olen sun mittanen ja painan 69kg ja näytän mielestäni tolta kuin sun uusin kuvasi.

Kyllä se ehjä on =) Tuolla edellisessäkin ketjussa ihmeteltiin että enkö muka paina vielä tota vähempää. Aika jännä juttu. Tosin kuva on aina kuva, todellisuus on toista!

Wau! Tsemppiö jatkoon. Tärkeintä on sitten pitää jo pudotettu paino loitolla, eli toivottavasti on kyse pysyvästä elintapojen muutoksesta :)

Näytät ihan mahtavalta! :flower:

Kertokaas mulle tosta ryhdistä, kun en itse sitä tajuu, et miten mä seison väärin? Miten mä suoristan sen?

Vedät ikäänkuin olkapäitä taaksepäin, jännität vähän vatsalihaksia tai vedät vatsaa hiukan sisään :) Koita sivuttain peilin edessä, niin huomaat eron. Minunkin mielestäni näytät huomattavasti hoikemmalta kuin 100kg, olisin arvellut pudotettavaa olevan vielä noin 10kg.

Kertokaas mulle tosta ryhdistä, kun en itse sitä tajuu, et miten mä seison väärin? Miten mä suoristan sen?

Mua auttaa se mitä yks ilmaisutaidon opettaja mulle aikoinaan opetti. Eli kuvittele itseesi viisi paria silmiä ja korvia (silmät, olkapäät, lonkat, polvet ja varpaat sekä korvat, lapaluut, pakarat, polvitaipeet ja kantapäät) sitten rennosti katselet ja kuuntelet kaikilla silmillä ja korvilla. Vaikea selittää mutta kokeile ihmeessä jos vaikka ymmärtäisit mitä tarkoitan.

Ai niin... Onnittelut huimasta saavutuksesta!

Mä kun olen onneni kukkuloilla jo pudottamastani viidestä kilosta, voin vaan kuvitella miltä tuollainen muodonmuutos tuntuu.

[QUOTE="vieras";23673874]Vedät ikäänkuin olkapäitä taaksepäin, jännität vähän vatsalihaksia tai vedät vatsaa hiukan sisään :) Koita sivuttain peilin edessä, niin huomaat eron. Minunkin mielestäni näytät huomattavasti hoikemmalta kuin 100kg, olisin arvellut pudotettavaa olevan vielä noin 10kg.[/QUOTE]

Kävin testaamassa ja todellakin eroa on. Mut kuin sitä voi olla rentona jos kokoajan keskittyy vetään olkapäitä taaksepäin ja vatsaa sisään? Pitää alkaa treenaan vatsa ja selkälihaksia, jos se sit luonnostaan sieltä ajan kanssa tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23673780:
onkohan sun vaaka rikki, ku mä olen sun mittanen ja painan 69kg ja näytän mielestäni tolta kuin sun uusin kuvasi.

No, sulla ei sit varmaan ole yhtään lihaksia kehossa? Pelkkää läskiä. Minä kyllä näytän 69 kilosena ihan hoikalta ja suht samanpitunen olen.

Yhteistyössä