Olenko outo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jätetty

Vieras
Mieheni ja lapseni isä jätti mut kaks viikkoa sitten. Ekan päivän olin shokissa ja itkin ja soitin koko ajan sen puhelimeen ja tekstailin epätoivoisena kaikkea, miten sä voit näin tehdä, et voi meitä jättää... Sit nukuin yön yli, ja seuraavana päivänä olin niin, että joo lähden hakemaan eroa, haista ukko p****. Mies ei ole vieläkään suostunut puhumaan, joten odotan, että puhuu mulle ennen kuin pistän paperit sisään. Mutta siis mä olen ihan innoissaan, että hei, kesä tulee, ehkä mä löydän jonkun uuden, tämähän voi olla mun elämäni tilaisuus.... Oonko hullu vai mitä, miten toi ahdistus häipy sen yhden päivän jälkeen?

Uskon että tuo olo johtuu jonkinlaisesta vihanpurkauksesta, hyvä niin... Suru tulee varmasti vielä, surit sitten sitä että miehesi lähti tai sitä että ei ollutkaan niin hyvä mies ja isä kuin toivoit... Mutta tiedän niin monia kevään kynnyksellä ulkoilemaan lähteneitä ukkoja ja he ovat todellakin lopulta sen hinnan joutuneet maksamaan. Ei ollutkaan niin kivaa olla vapaana ja sitten pitää tulla ikkunan alle mouruamaan takaisin eikä tajuta että ero tuli!

Yhteistyössä