Lähes täydellinen mies

Ihanaa... melkein ihanaa... Löytyi lähes täydellinen mies:

- Pitkä ja komea, ei lihaskimppu, mutta miehen kokoinen 186cm/100 kg. Miehellä saa olla vähän ylimääräistä
- Fiksu + hyvä työ
- Suht. varakas
- Todella hyvä sängyssä, mielikuvitusta ja hellyyttä välillä, välillä taas ihanan raju ja suora
- Hauska, kohtelias (muttei nössö) ja puhelias (osaa silti olla hiljaakin)

jne. jne. jne..

ja arvatkaas miksi mies on vaan "lähes täydellinen"

No tietty se on varattu.

HÖH!

:D
Ei se ainakaan omalle vaimolleen ole täydellinen mies. Ja jos se vaikka joskus olisi sinun, niin pian mies olisi taas täydellinen jollekin toiselle. Tai siis lähes täydellinen.

Tässä on se hyvä puoli, että miehellä ei ole lapsia vaimonsa kanssa. Ja mies katuu liittoaan, koska nainen on muuttunut negatiiviseen suuntaan niin paljon. Sanoi myös, ettei ole koskaan kokenut mitään sellaista vaimonsa kanssa niinkuin me...

Nyt tarttee harkita, että käykö mieheen kiinni vai jatkaako muun seuran etsimistä. Oon kyllä tulossa siihen tulokseen, että parhaat on varattu. Etsin kuiteskin itteäni vanhempaa miestä (siis ei se ikä mitään merkkaa, mutta käytännössä yleensä ne miehet joista oon ollu kiinnostunut on ollu 27-40v, ite oon 22). Ja ton ikäset hyvät tyypit on kyllä lähes aina varattu...

En näe siinä mitään väärää, että kun on muutenkin lakastuva suhde, joka loppuis kumminkin... Niin että sitä loppumista hiukan nopeuttaa ja onpa sitten ainakin itse ekana paikalla kun vonkale on vapaana :)

Tässä on se hyvä puoli, että miehellä ei ole lapsia vaimonsa kanssa. Ja mies katuu liittoaan, koska nainen on muuttunut negatiiviseen suuntaan niin paljon. Sanoi myös, ettei ole koskaan kokenut mitään sellaista vaimonsa kanssa niinkuin me...
Vitsi että jotkut naiset on niin helppoja :D ei tartte kun sanoo yksi lause (valehdella...) ja akat lakoaa jalkoihin.. voi luoja. Pakkohan sen vaimonkin on ollut joskus olla jotain ennenkokematonta kun on naimisiin menty :D Ja sitä negatiivisuus mikä on tullut niin sitä kutsutaan arjeksi. Tulee joka suhteeseen.
Kannattaa hyväksyä että elämä ei aina ole kivaa ja helppoa, muuten se ei olis elämisen arvoista. Kun on huonoja kausia,osaa arvostaa niitä hyviä myos.

---
Mua ei ainakaan sytyttäisi mies joka on niin selkärangaton, että vaikka katuu liittoaan ei ole kuitenkaan tajunnut erota vaimostaan....

No just täyttänyt 23, että sen aina unohtaa :) Kai sitä aina haluis olla vähän nuorempi :) Mutta tottakai olen provo, onhan toi mun tarina IHAN USKOMATON jollaisia ei kellekkään voi tapahtua...

Voi hitsi kun täällä aina kaikki provoja...

dfdf
Heh, varmasti sinäkin muuttuisit negatiiviseen suuntaan, jos epäisisit miehesi pettävän sinua. Ja kyllä se arki aina jossain vaiheessa tulee vastaan kaikissa parisuhteissa. Taitaa olla miehellä aika epärealistinen käsitys elämästä, jos luulee, että kaikki on aina yhtä alkuhuumaa.

"HEI"
Vitsi että jotkut naiset on niin helppoja :D ei tartte kun sanoo yksi lause (valehdella...) ja akat lakoaa jalkoihin.. voi luoja. Pakkohan sen vaimonkin on ollut joskus olla jotain ennenkokematonta kun on naimisiin menty :D Ja sitä negatiivisuus mikä on tullut niin sitä kutsutaan arjeksi. Tulee joka suhteeseen.
Kannattaa hyväksyä että elämä ei aina ole kivaa ja helppoa, muuten se ei olis elämisen arvoista. Kun on huonoja kausia,osaa arvostaa niitä hyviä myos.
Taidat olla yksi katkera jätetty vaimo.

ykt
Voi kun surettaa... Täydellisen miehestä ehkä tekisi se, että hoitaisi edellisen suhteensa kunnialla päätökseen kunnioituksesta nykyistä vaimoaan kohtaan, ennen kuin alkaa uusia naisia metsästää. Arki se tulee suhteessa kuin suhteessa ja kaikki ei ole aina yhtä hekumaa. Ei sen vuoksi suhdetta kannattaisi kaivoon heittää, jos hetkellisesti on laimeampi kausi. Jos jännitystä aina etsii, niin suhdekierteeseen pääsee.

[QUOTE="HEI";23659582]Taidat olla yksi katkera jätetty vaimo.[/QUOTE]

nope, mä kyllä dumppasin oman mieheni. Kun suhde kuivui. Oli kato pokkaa lähteä kun en ollu onnellinen. Toisin kuin noilla pettävillä raukkis miehillä jotka ei uskalla lähteä paskasta suhteesta kun pelkäävät jäävänsä yksin.

AP näyttäisi sortuvan toistelemaan samaa kaavaa: tapasin ihanan miehen, oho sehän olikin varattu jne jne

Kun keski-ikää lähestyvä ukkomies laittaa nuoren rakastajattaren niin on tapana että hänelle narrataan avioliiton natisevan liitoksissaan. Harva viitsii pokkana sanoa, että ottaa nuoren kimulin jalkavaimoksi ihan huvikseen.

"mä"
AP näyttäisi sortuvan toistelemaan samaa kaavaa: tapasin ihanan miehen, oho sehän olikin varattu jne jne

Kun keski-ikää lähestyvä ukkomies laittaa nuoren rakastajattaren niin on tapana että hänelle narrataan avioliiton natisevan liitoksissaan. Harva viitsii pokkana sanoa, että ottaa nuoren kimulin jalkavaimoksi ihan huvikseen.
Näin se menee... meillä taas vaihteeksi ukko käyny paneskeleen vierasta nuorta... ja voih kun on taas tyttönen saanu kuulla kuinka ei ole ukko koskaan kokenu kenenkään kanssa samanlaista fiilistä ja on niin rakastunu. Just kohta on taas uus kierroksessa, mutta en jaksa välitää... odotan vaan että nuorimmainennkin saa lakin päähänsä niin se on soron noo.

Yhteistyössä