[QUOTE="sisu";23659334]Tää paska äiti on ollu JOKA kuukaus KERRAN ulkona kun lapset on syntyny.
Ja isä on ollut samaanaikaan. Nyttenkun ikää on 1.5vee ja 4 vee, ollaan oltu joskus kakskertaa kuukaudessa.
Mummo haluaa hoitaa, ja loukkaantuu, jos ei ikinä saa lapsia yökylään.
On mulla yks kaveri joka asiasta mulle avautuu, mutta eipä kiinnosta.
Hän ei itse anna vuoden vanhaansa IKINÄ hoitoon. Mies on ehdottanut ja mummo, että edes joskus, mutta ei.
Sitten saakinlyukea niitä "vittu tota kakaraa" viestejä... sillä on pinna tosi kireällä, koska ei ikinä tee mitään YKSIN, ilman lasta. Roudaa lapsensa mukaan jopa kavereiden illanistujaisiin.
Eiköhän jokainen saa tehdä mitä haluaa.[/QUOTE]
Tästä sun viestistä saa pääteltyä hyvin, että me jotka emme laita vauvoja joka kuukausi mummolaan juomisen tieltä, ollaan tiukkapipoja jotka rähistään lapsille ja voidaan huonosti.
Mä en tiedä uskotko sä tohon itsekään, että ryypättyäsi viikonloput olet sen rentoutuneempi äiti kuin me jotka emme tuossa määrin sitä harrasta. Ainakin minä tulen baarissa juoksemisesta ja alkoholista krapulaiseksi ja kärttyiseksi, pahemmaksi kuin sitä ennen. Niin käy lähes jokaisella , jonka tunnen alkoholia käyttävän. olipa lapsia tai ei , niin se juomareissu ei ketään rentouta, vaan pikemminkin kasvaa väsymystä mm. työviikolle ja alkuviikosta ollaan niin laiskoja, uupuneita ja vihaisia.
Toki meillä on lapsi hoidossa, mut mulle on ihan turha väittää, että ryyppäävä äiti on rennompi ja parempi, usein kyllä ihan päinvastoin.