"huhhuh"
ei pitäs ikinä lukea tällasia ketjuja jossa jotkut yrittää oikeesti väittää, että jos käy baarissa joskus pitämässä hauskaa, olisi huono äiti. tuntuu, että ne jotka tällaista väittävät, eivät vaan itse uskalla lähteä tai heillä ei ole mahdollisuutta, vaikka haluaisivatkin ja koittavat siten saada ne äidit jotka pääsevät sen harvan kerran lähtemään, niin tuntemaan itsensä jotenkin huonommiksi ihmisiksi. huhhuh sanon minä minä tiedän ainakin, että oon maailman paras äiti lapselleni, vaikka kävisin sen 1 kerran kuussa just vaikka siellä baarissa taikka sitten puistossa istumassa kaljalla. sääli, jos joku oikeesti tuntee olevansa huono äiti noiden joidenkin kirjoittajien takia. niin ja lisäyksenä vielä, minäkään en ymmärrä niitä jotka joka viikonloppu ravaavat baarissa sunmuissa riennoissa ja jättävät vauvan hoitoon. enkä sitä että juostaan about synnäriltä bilettämään. mutta jos vauva on jo muutaman kuukauden ikäinen, niin en nää siinä mitään väärää että äiti lähtis kerran kuussa näkemään ystäviään. esimerkiksi minä itse en näe ystäviäni juuri ollenkaan paitsi sen 1 kerran kuussa kun johonkin pääsen, ja silloinkin lapsi on isänsä kanssa kotona. eli vietän kaiken muun ajan kuukaudeta lapseni kanssa, paitsi sen 1 pvn/illan.. voi että, soittakaa lastensuojeluun!