Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="Höh";23658039]Ainut asia mistä on mitään huomautettavaa/purnattavaa/mihin olen pettynyt, on se että Lode ei olekkaan niin kaunis kuin olen aikaisemmista kuvaketjuista saanut käsityksen :([/QUOTE]

No hyvä, että tulit käsityksinesi viimeistään nyt reaalimaailmaan. :D

|Davey|
[QUOTE="Höh";23658039]Ainut asia mistä on mitään huomautettavaa/purnattavaa/mihin olen pettynyt, on se että Lode ei olekkaan niin kaunis kuin olen aikaisemmista kuvaketjuista saanut käsityksen :([/QUOTE]

Höpöhöpö! Lode on hiton nätti pimatsu!

-

Samaa ajattelin. Olen ymmärtänyt että Lode ois jotenki erityisen kaunis mutta ei olekaan.

"vieras"
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1960852-kyllapas-pieni-pala-kangasta-jaksaa-herattaa-tunteita-tiisos/

Tää ei varmaan oo ne kilarit joita scarlett tarkoitti? LINKKIÄ!!!

[QUOTE="hmm";23656168]Ettäkö vain katuhorotyyliset osaa hymyillä? :D[/QUOTE]

Mistäs nyt ton katuhorotyylin vetäisit? Oletko nähnyt mua irl? Just todistit tolla kommentillasi oman ongelmasi ja se on katkeruus ja kateus. Turha alkaa nyt uhoamaan "minen kellekkään kateellinen ole!" mutta joku sua nyppii ja pahasti.
Se että aletaan tuntematonta ihmistä katuhoroksi sanomaan on aika noloa ja moukkamaista. Todella typerää. Ja voin todellakin sanoa että kyllä se hymynaama saa niiden hapannaamojen miehiltäkin paljon hymyjä kun tiukkis kääntää päänsä muualle! Että kantsis koittaa näyttää hieman lempeämmältä ja ajatella positiivisesti, elämä vois vaikka yllättää! :)

"vieras"
Pakko tulla sanomaan että BootyPeppi on ihan hiton hyvännäköinen samoin kuin Suzyanne. Tosi kauniita naisia mielestäni. :) Tässä ketjussa on myös ihan mahdottoman söpöjä kuvia lapsista, en jaksa erikseen nimetä kun niin moni on aivan syötävän söpö :)

"vieras"
Ei tule sitä linkkiä. Lukuun ottamatta huorittelijoita, kilareita on kyllä enemmän vetäneet ne topin kanssa liiviä vilauttavat jo niinkuin valmiiksi, ennen kuin kukaan edes ehti niistä kommentoimaan :D Edellen ne on rumat, mutta älkää nyt enää riehuko. Jos ne on teidän mielestä kivat niin antakaa vilkkua! Minusta ne on rumat.

Ja edelleenkään mä en ikinä huorittele ketään.

[QUOTE="hmm";23656383]Mua jäi vaivaamaan, onko nainen siis "kuiva käpy" tai miten se yks sanoi, jos ei näytä prostituutioon taipuvaiselta? Eikö ole mitään välimuotoa kääkkäluukin ja huoraluukin välillä?[/QUOTE]

Tarkoitit ilmeisesti mun sanomisia. Sinä sen kaivoit että on joko katuhoro tai se käyttämäni hapannaama. Kyllä siinä välissä on paljonkin; terveen itsetunnon omaava, iloinen ja positiivinen nainen. Sanoin itsestäni ainoastaan että mulla on vaaleat hiukset ja joku jo alkoi katuhoroksi haukkumaan. Onko Elovena-tyttökin horo?

[QUOTE="vieras";23658246]Ei tule sitä linkkiä. Lukuun ottamatta huorittelijoita, kilareita on kyllä enemmän vetäneet ne topin kanssa liiviä vilauttavat jo niinkuin valmiiksi, ennen kuin kukaan edes ehti niistä kommentoimaan :D Edellen ne on rumat, mutta älkää nyt enää riehuko. Jos ne on teidän mielestä kivat niin antakaa vilkkua! Minusta ne on rumat.

Ja edelleenkään mä en ikinä huorittele ketään.[/QUOTE]

No lue tätä ketjua niin näet niitä kilareita. Ei ole normaalia sanoa tavallisen näkööstä ihmistä huoran yms. näkööseksi.

Eilen piti tuon naurettavan jankkaajan tehdä oikeen alootus tästä asiasta ja nytkin on näköjään tehty uus alootus. Mitä tuo on muuta kuin kilareitten vetämistä niinkin vähäpätöösestä asiasta kuin rintsikootten olkaamet.

Ja edelleen, mulla ne olkaamet ei julkisella paikalla näy.

"vieras"
No lue tätä ketjua niin näet niitä kilareita. Ei ole normaalia sanoa tavallisen näkööstä ihmistä huoran yms. näkööseksi.

Eilen piti tuon naurettavan jankkaajan tehdä oikeen alootus tästä asiasta ja nytkin on näköjään tehty uus alootus. Mitä tuo on muuta kuin kilareitten vetämistä niinkin vähäpätöösestä asiasta kuin rintsikootten olkaamet.

Ja edelleen, mulla ne olkaamet ei julkisella paikalla näy.
Luulin että olkaimista puhuttiin, ei huorittelusta.

Ei pahalla, mutta säkin tässä vedät melkoisia kilareita.

"Lilli"
Mummeliisa, onko sulla tuoretta kuvaa itsestäsi? Olisi tosi kiva nähdä miltä näytät 60 kilon jälkeen! Todella hieno saavutus! Itselläni olisi vielä 20 kiloa pudotettavaa, 10 jo menny. Kovalta urakalta kyllä tuntuu, enkä tiedä, saanko niin paljon pudotettua..

[QUOTE="vieras";23658298]Luulin että olkaimista puhuttiin, ei huorittelusta.

Ei pahalla, mutta säkin tässä vedät melkoisia kilareita.[/QUOTE]

Ihan miten vain. Se on näköjään taas aivan sama mitä teille hyeenoille kirjoottaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä