serlan orava keräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "orava"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"orava"

Vieras
Hei! Tietääkö joku että käykö keräilymerkeiksi vanhat eli aikaisemmista paketeista talteen otetut keräilymerkit? minulla nimittäin olisi vanhoja merkkejä tallella jonkin verran ja ne voisin käyttää jos vaan ne passaa. Montako merkkiä tarvitaan isoon jättioravaan ja tietääkö joku osoitteen minne merkit lähetetään? Mihin asti orava keräily kestää?

Miä oon niitä pistäny jemmaan vuoden ajan (no heti kylpytakkien jälkeen). Sen vanhempii minul ei ollu. Samanlaisiiha ne on.
Miu jättiorava makkaa miu sängyssä jo!
Lastenkaa päästii yhteisymmärrykseen et siit tulee äiti unikamu :D

Ei kukaan normaali perhe käytä noin suunnatonta määrää wc, talouspyyhe, tai nenäliinoja, että saisi kokoon 60 merkkiö. Mulla on 5 lasta, ja olen joutunut houkuttelemaan oravajahtiin jokaisen hoidossan olevan mummelin (6 kpl) ja vielä puuttuu 1 merkki, ja aikaa on kolmisen päivää.

Ei kukaan normaali perhe käytä noin suunnatonta määrää wc, talouspyyhe, tai nenäliinoja, että saisi kokoon 60 merkkiö. Mulla on 5 lasta, ja olen joutunut houkuttelemaan oravajahtiin jokaisen hoidossan olevan mummelin (6 kpl) ja vielä puuttuu 1 merkki, ja aikaa on kolmisen päivää.

Kyllä vaan käyttää, meitä kolme ja toinen orava lähdössä hakuun. Taidetaan saada kolmaskin kun jatkoaikaa tuli. Mulla menee vessapaprua rulla, pari päivässä jo itelläni...no krooninen läpipasko kun olen...eli juu ei olla ihan normiperhe...