oletkohan sinä se, jolla on sellainen kaunis poika, jota luullaan usein tytöksi?Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23651642:Muistaaks kukaan must mitään?
Sä olet sellainen pahamaineinen taaperonimettäjä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23651642:Muistaaks kukaan must mitään?
Poika on kyl kaunis ja tosi usein luullaan tytöks, mut ei kuitenkaan oo sama poika, ku en oo laittanu kuvii tänne.oletkohan sinä se, jolla on sellainen kaunis poika, jota luullaan usein tytöksi?
ok. Onkohan palstalla joku samantyylinen nikki sitten, kenties ilman vuosilukua.. tai sitten muistan omiani.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;23651753:Poika on kyl kaunis ja tosi usein luullaan tytöks, mut ei kuitenkaan oo sama poika, ku en oo laittanu kuvii tänne.
Nykyään jo leikki-ikäsen imettäjäSä olet sellainen pahamaineinen taaperonimettäjä. :xmas:
Luomuruokaa ja puutarhanhoitoa.booty tekee vaatteita itse koko perheelle ja vaatekomero on aika massiivinen.
Muista en kyllä osaa sanoa yhtään mitään. Muistaako joku minusta jotain?
Miten sä voit muistaa tuollaisen, että koti siellä missä sydän onBootyPepistä muistan rakkauden ja intohimon sambaan ja vaatteisiin. Taidon tanssia ja ommella.
Kauniit kasvot ja kauniit lapset. Hersyvän, vitaalisen elämänasenteen. Kaukokaipuun, tai kaipuun sinne, missä se sydämen koti kai on.
Muistan talkkarin noista samoista jutuista...Luomuruokaa ja puutarhanhoitoa.
Niihin minä sinut assosioin.
Osuiko oikeaan?
Saanko minäkin harmaana osallistua? Minulle tulee aina mieleen, että olet hyvin pervotyyppi. Luen aina nikkisi "Persvakoonsaatana"No niin! Nyt aloitetaan! :heart:
Tervetuloa vain. Eikä se nyt enää nii-in nuori ole. Pari päivää sitten kun haravoi pihaa ja lenkkas sisälle, niin lapsille jupisi, että "Pitää äkkiä panna linimenttiä ettei äitinne huomeaa, miten linkkaan ja ala katsella nuorempaa."Bootypepistä tuli ekana mieleen se juttu sen tyttären poikaystävästä (vai muistanko väärin?) ja tosiaankin se että tekee vaatteita.
Mummeliisasta tulee mieleen iso perhe, nuori mies ja että pitäis joskus tulla kahville..
Muuten onkin pää nyt ihan tyhjä...
Aika hyvin!Tervetuloa vain. Eikä se nyt enää nii-in nuori ole. Pari päivää sitten kun haravoi pihaa ja lenkkas sisälle, niin lapsille jupisi, että "Pitää äkkiä panna linimenttiä ettei äitinne huomeaa, miten linkkaan ja ala katsella nuorempaa."
Sinusta muistan jalat-maassa-vanhemmuuden ja sen, että kärsit talokuumeesta.
Osuiko oikeaan?
napakymppi!Luomuruokaa ja puutarhanhoitoa.
Niihin minä sinut assosioin.
Osuiko oikeaan?