Sinettihiukset????

• Viestiketjun aloittaja Mansikka
  • Ensimmäinen viesti
Axlrose-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka:
Onko kukaan koskaan laittanut niitä itse? Onnistuuko kuumentaminen millään muulla kuin siihen tarkoitetulla kolvilla???

Apuva :(
Suoristusraudalla? Meneeköhän pilalle?
ei suoristusraudalla saa puristettua sinettiä "putkiloksi" ja tiukaksi niin että se pysyisi. sulaa vain ja sinetin hiukset menevät tyvestä pilalle.

Itse kannattaa laittaa jos on alan ammattilainen, tai on monta kertaa joku jo laittanut sinetit, että tietää miten ne laitetaan.

IhaNainen
Osta sinettiliimaa, se pötkylä on saman kokoinen kuin kuumaliimapötkö, mahtuu siis kuumaliimapistooliin. Sinetit pitää kyllä muotoilla itse sormin, ja siinä tulee helposti palohaavoja. Ja hiuksena kannattaa käyttää aitohiusnauhaa, ei niitä hiuksia joissa on valmiiksi sinetit. Näin oon tehnyt itselleni ja kavereille monet pidennykset.

Osta sinettiliimaa, se pötkylä on saman kokoinen kuin kuumaliimapötkö, mahtuu siis kuumaliimapistooliin. Sinetit pitää kyllä muotoilla itse sormin, ja siinä tulee helposti palohaavoja. Ja hiuksena kannattaa käyttää aitohiusnauhaa, ei niitä hiuksia joissa on valmiiksi sinetit. Näin oon tehnyt itselleni ja kavereille monet pidennykset.
Sorry, tiedän, että tää on jo aika vanha keskustelu, mutta oon nyt vähän epätoivoinen... Mistä siis saa tuota sinettiliimaa (keratiiniliimaa?), joka olisi saman kokoista kuin kuumaliima pötkylät? Olen yrittänyt etsiä joka paikasta, mutta tuntuu löytyvän vain sellaisia pienempiä liima-juttuja...

Sorry, tiedän, että tää on jo aika vanha keskustelu, mutta oon nyt vähän epätoivoinen... Mistä siis saa tuota sinettiliimaa (keratiiniliimaa?), joka olisi saman kokoista kuin kuumaliima pötkylät? Olen yrittänyt etsiä joka paikasta, mutta tuntuu löytyvän vain sellaisia pienempiä liima-juttuja...
saakohan näistä.. dreamhair,hairtrade tai hairium

Yhteistyössä