Mansikka
Onko kukaan koskaan laittanut niitä itse? Onnistuuko kuumentaminen millään muulla kuin siihen tarkoitetulla kolvilla???
Apuva
Apuva
Suoristusraudalla? Meneeköhän pilalle?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka:Onko kukaan koskaan laittanut niitä itse? Onnistuuko kuumentaminen millään muulla kuin siihen tarkoitetulla kolvilla???
Apuva
nimenomaanAlkuperäinen kirjoittaja Kamomilla-81:Nää on näitä mistä parturit sitten naureskellen kertovat toisilleen
ei suoristusraudalla saa puristettua sinettiä "putkiloksi" ja tiukaksi niin että se pysyisi. sulaa vain ja sinetin hiukset menevät tyvestä pilalle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suoristusraudalla? Meneeköhän pilalle?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka:Onko kukaan koskaan laittanut niitä itse? Onnistuuko kuumentaminen millään muulla kuin siihen tarkoitetulla kolvilla???
Apuva
Sorry, tiedän, että tää on jo aika vanha keskustelu, mutta oon nyt vähän epätoivoinen... Mistä siis saa tuota sinettiliimaa (keratiiniliimaa?), joka olisi saman kokoista kuin kuumaliima pötkylät? Olen yrittänyt etsiä joka paikasta, mutta tuntuu löytyvän vain sellaisia pienempiä liima-juttuja...Osta sinettiliimaa, se pötkylä on saman kokoinen kuin kuumaliimapötkö, mahtuu siis kuumaliimapistooliin. Sinetit pitää kyllä muotoilla itse sormin, ja siinä tulee helposti palohaavoja. Ja hiuksena kannattaa käyttää aitohiusnauhaa, ei niitä hiuksia joissa on valmiiksi sinetit. Näin oon tehnyt itselleni ja kavereille monet pidennykset.
saakohan näistä.. dreamhair,hairtrade tai hairiumSorry, tiedän, että tää on jo aika vanha keskustelu, mutta oon nyt vähän epätoivoinen... Mistä siis saa tuota sinettiliimaa (keratiiniliimaa?), joka olisi saman kokoista kuin kuumaliima pötkylät? Olen yrittänyt etsiä joka paikasta, mutta tuntuu löytyvän vain sellaisia pienempiä liima-juttuja...