Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
näin muistelen
Vaikka lapsi olisi aikuunen niin se on vanhemmille raskasta. Mun isä joka on tyypillinen suomalaanen mies eli ei puhu eikä pussaa eikä missään nimessä itke, itki kun kuuli mun sairastavan toista kertaa.
Uskon tuon. Jos joku aikuisista lapsistani tai murkkuni sairastuisi vakavasti, olisi se niin kova pala. Lapsi se on aikuinenkin lapsi vanhemmilleen. Aikuiseksi ja jaloilleen saanut ja sitten jopa tappava tauti veisi.

Harmaja
[QUOTE="viera";23646037]sehän on niinkuin prinsessa victoria mutta vaan vaaleampi tukka. mielummin tuollainen ulkoneva leuka kuin pieni ja sisäänpäin vetäytyvä leuka.[/QUOTE]

Kiitos kohteliaisuudesta :)

Jospa et vastailisi noille huutelijoille, niin ehkä he lopettaisivat. :)
Mun pitääs siis olla hiljaa kun joku aukoo päätä tuolla tavalla? Mä olen ollut kaksi kertaa suunnitellusti raskaana. Eka raskaus päättyi hyvin ja mulla on 7v. lapsi. Toinen raskaus meni kesken. Mä olen toivonut toista lasta siitä asti kun likka oli 1kk:n eli yli 7 vuotta olen halunnut toista lasta.

Kertoo aika paljon ihmisestä joka vittuulee noin arasta asiasta.

Mun pitääs siis olla hiljaa kun joku aukoo päätä tuolla tavalla? Mä olen ollut kaksi kertaa suunnitellusti raskaana. Eka raskaus päättyi hyvin ja mulla on 7v. lapsi. Toinen raskaus meni kesken. Mä olen toivonut toista lasta siitä asti kun likka oli 1kk:n eli yli 7 vuotta olen halunnut toista lasta.

Kertoo aika paljon ihmisestä joka vittuulee noin arasta asiasta.
Joo, joskus kannattaa jättää omaan arvoonsa toisten heitot eikä provosoitua niistä. Mutta anna taas mennä, jonkun mielestä se voi olla jopa viihdyttävää. Itse en vaivautuisi jankkaamaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä