Ota huomioon se, että majuri on jo vanha jäärä ja syntynyt paljon ennen sua, sekä voisi ikänsä puolesta olla vaikka sun isä. Toisinsanoen se on kiukkunen vanha pappa jo ja elämänsä ehtoopuolella.Joo no tavallaan ymmärrän että hän on tarkoittanut seksistiset ja sovinistiset mielipiteensä tavallaan hirtehishuumoriksi, mutta minä en ole muutenkaan koskaan ymmärtänyt sitä huumorin laatua, ns. vittuiluhuumoria, enkäitsekään sitä IRL harrasta koskaan. Mutta ihan hyvä että täällä häntä kuitenkin ymmärretään, minäkin toisinaan, mutten aina.
Hieno industrial! Tukan pituus näyttää myös optimaaliselta!
Ei valitettavastiEikö sulla raukalla ole varaa edes ehjiin farkkuihin?
Olen tosi pahoillani mutta kyllä minä saan kotona pitä päällä mitä haluanHerranen aika! Sä oot selvästi niitä lähemmäs nelikymppisiä jotka kuvittelevat näyttävänsä parikymppiseltä...
Noi housut, oikeesti
KiitosSä se näytät aina vaan kaksvitoselta. =)
Mutta kaskas, Bootyhan näyttää parikymppiseltä! Ei vain kuvittele. Joten mitään ongelmaa ei ole, ja sinä voit rauhoittua.Herranen aika! Sä oot selvästi niitä lähemmäs nelikymppisiä jotka kuvittelevat näyttävänsä parikymppiseltä...
Noi housut, oikeesti
Olette niin söpösiä
Kiitos! Itsekin tykkään tuosta "timantista". Ei noista varsinaista haittaa ole, kipeä vain on tuo rengas vielä. Syönnin jälkeen pitää kyllä aina tsekata onko koruissa mitään!Onko Revol noista suun alueen lävistyksistä koskaan mitään haittaa? En siis tarkoita arvostella, vaan ihan vilpittömästi mielenkiinnosta kyselen
Minusta tuo leuan koru on kaunis!